Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3364307
Fijn om ff van je te horen. Je hebt echt geen leuk jaar achter de rug. Wat een gedoe met je been! Hoop dat er toch verbetering in gaat komen! En het verlies van je tante en je moeder in zo'n korte tijd is ook zo zwaar. Ik spreek helaas uit ervaring mijn moeder en schoonmoeder zijn afgelopen augustus binnen 3 dagen na elkaar overleden. Laat volgend jaar maar een goed jaar worden!!! Ik gun je alle goeds!!!
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3364310
Wat een vreselijk heftig jaar voor je! Ik hoop dat 2019 heel veel beter voor je gaat worden.

Fijn dat je een update geeft, ik heb nog wel eens aan je gedacht en hoe het met je ging en je been. Maar dat er dit allemaal nog bij komt, pff vreselijk. Gecondoleerd met het verlies nog...
Door tt-tjes
#3364313
Jeetje wat een vreselijk verhaal, maar toch fijn om van je te horen.
Ik wens je voor 2019 alle goeds toe. Dat het maar een beter jaar voor je mag worden.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3364315
Ik kan me alleen maar bij de rest van de reacties aansluiten, wat een heftig jaar is het voor je geweest. Alle goeds voor 2019 voor jou gewenst en dat BP voor jou een plekje mag zijn waar je komt wanneer je wilt en altijd vriendschap en betrokkenheid zal vinden :-*
Door Eef+Stippels
#3364329
Och jee, wat heftig :(

Gecondoleerd met het verlies van je tante en je moeder. Hopelijk wordt het nieuwe jaar een heel stuk fijner :-*
Door Anne in Zweden
#3364330
Jeetje Jacqueline, 2018 was nou niet bepaald jouw jaar... Gecondoleerd met het overlijden van je moeder en je tante. Dat zijn zware verliezen om te verwerken, maar ik hoop dat je vele mooie herinneringen hebt om je te troosten op moeilijke momenten.
Vervelend ook dat je been je parten blijft spelen. Ik hoop dat 2019 in alle opzichten een beter jaar voor je wordt! :bigarmhug: :-*
Door src_esther
#3364351
Wat een ellendig jaar.
Gecondoleerd met het overlijden van je moeder en tante.

Een fijne veilige jaarwisseling gewenst en alle goeds voor 2019.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3364412
Dank jullie voor alle lieve woorden :-*

Ik ga over een paar dagen reageren op de vragen die ik voorbij heb zien komen, maar ga jullie nu......

Een veilige en fijne jaarwisseling toewensen en natuurlijk een gezond en liefdevol 2019 :-*
Gebruikersavatar
Door doranto
#3364617
Jee zeg, wat een narigheid heeft het afgelopen jaar je gebracht! Ook van mij gecondoleerd met het verlies van je moeder en tante en ik wens je van harte toe dat dit jaar in alle opzichten een heel fijn jaar voor je zal worden! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door