Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3379097
Lizzy schreef:Nee hoor, tijdens je menstruatie ben je zomaar 1 kilo zwaarder dan normaal. Houd vol. Je lichaam moet ook gewoon wennen.
Jup!

En niet zo vaak wegen! Je lichaam kan door heel veel verschillende redenen erg fluctueren in gewicht. Vocht kan makkelijk 2 kilo per dag schelen. Je gaat jezelf alleen maar frustreren als je te vaak weegt. 1 keer per week is de max. Maar eigenlijk moet je zelfs dat niet willen. Gewoon goed doorgaan en vanzelf merken dat je kleding wat ruimer gaat zitten. Niet fixeren op getallen.
Door fransbulletje
#3379101
- 10,1 kg !

Vrijdag is eigenlijk mijn weegdag maar vorige week waren de hormonen weer onrustig en toen pond erbij.
Vanmorgen zakte spontaan mijn broek af...tja dan wordt je nieuwsgierig dus op de weegschaal ...Yes - 10 kg gehaald of zoals we bij WW zeggen een nijlpaard!
FB_IMG_1559123917660.jpg
FB_IMG_1559123917660.jpg (42.41 KiB) 2239 keer bekeken
#3379102
Kaela schreef:Jup!

En niet zo vaak wegen! Je lichaam kan door heel veel verschillende redenen erg fluctueren in gewicht. Vocht kan makkelijk 2 kilo per dag schelen. Je gaat jezelf alleen maar frustreren als je te vaak weegt. 1 keer per week is de max. Maar eigenlijk moet je zelfs dat niet willen. Gewoon goed doorgaan en vanzelf merken dat je kleding wat ruimer gaat zitten. Niet fixeren op getallen.
Ja, ik weet het. Ik kon het de eerste week gewoon niet laten. ;D
Maar dat blijf ik niet doen hoor. Al is het wel goed dat ik het nu wel gedaan heb, anders wist ik niet dat het niet gewoon slechter geworden was.
Ik weet dat ik vlot een kg fluctueer, maar 2 vind ik toch wel veel. Mss idd de menstruatie.

Bedankt meiden.
Ik hou het wel vol hoor.
Tis gewoon niet heel fijn natuurlijk.
#3379103
fransbulletje schreef:- 10,1 kg !

Vrijdag is eigenlijk mijn weegdag maar vorige week waren de hormonen weer onrustig en toen pond erbij.
Vanmorgen zakte spontaan mijn broek af...tja dan wordt je nieuwsgierig dus op de weegschaal ...Yes - 10 kg gehaald of zoals we bij WW zeggen een nijlpaard!

FB_IMG_1559123917660.jpg
Proficiat!

Das mooi gezegd een nijlpaard.
Das ook een stevige zwangerschap eraf. Dus dat zegt ook al wat he. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3379106
Lizzy schreef:Nee hoor, tijdens je menstruatie ben je zomaar 1 kilo zwaarder dan normaal. Houd vol. Je lichaam moet ook gewoon wennen.
Aha dus ik ben eigenlijk 1 kg lichter dan ik vanmorgen woog :angel2: voelt meteen beter ;D
fransbulletje schreef:- 10,1 kg !

Vrijdag is eigenlijk mijn weegdag maar vorige week waren de hormonen weer onrustig en toen pond erbij.
Vanmorgen zakte spontaan mijn broek af...tja dan wordt je nieuwsgierig dus op de weegschaal ...Yes - 10 kg gehaald of zoals we bij WW zeggen een nijlpaard!
FB_IMG_1559123917660.jpg
Wauw! Gefeliciteerd met je nijlpaard :D
Door hannabelgje
#3379108
fransbulletje schreef:- 10,1 kg !

Vrijdag is eigenlijk mijn weegdag maar vorige week waren de hormonen weer onrustig en toen pond erbij.
Vanmorgen zakte spontaan mijn broek af...tja dan wordt je nieuwsgierig dus op de weegschaal ...Yes - 10 kg gehaald of zoals we bij WW zeggen een nijlpaard!
FB_IMG_1559123917660.jpg
Super zeg!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
#3379636
-2,7kg op 2 weken. Het begin is gemaakt! :biggrin2:
-3,2 kg zelfs tov vorige week, maar toen menstrueerde ik dus.

En voor jullie allemaal roepen: dat gaat te snel! Ik heb echt nog niet veel verandert. Ik heb zelfs een dag gezondigd ( meneer pop verjaarde).
Maar verder eet ik gewoon niets meer 's avonds voor tv. En eet ik geen koeken, snoep, frisdrank, chocopasta of confituur meer.
Niet overdreven toch?
Ik leg mezelf (nog) geen restricties op over de maaltijden overdag.
Ik geef ook nog steeds een klein beetje borstvoeding (ongeveer 200ml per dag) dat zal ook wel een beetje helpen.
Ik ga gewoon kijken hoe ver ik hiermee geraak en wanneer ik er een stapje bij moet doen. Voor nu loopt het blijkbaar al lekker genoeg. :D

Edit: heb me misrekent. 2,2kg eraf, 2,7 verschil met vorige week. :biggrin2:
Nou ja, gaat ook goed genoeg, vind ik. :P
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3379641
Top!

Als je eenmaal begint, ga je eerst ook even hard. Dat is vaak ook een groot deel vocht, maar dat geeft niet. Je bent van start, nu lekker zo doorgaan!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3379646
pearlsofpassion schreef:-2,7kg op 2 weken. Het begin is gemaakt! :biggrin2:
-3,2 kg zelfs tov vorige week, maar toen menstrueerde ik dus.

En voor jullie allemaal roepen: dat gaat te snel! Ik heb echt nog niet veel verandert. Ik heb zelfs een dag gezondigd ( meneer pop verjaarde).
Maar verder eet ik gewoon niets meer 's avonds voor tv. En eet ik geen koeken, snoep, frisdrank, chocopasta of confituur meer.
Niet overdreven toch?
Ik leg mezelf (nog) geen restricties op over de maaltijden overdag.
Ik geef ook nog steeds een klein beetje borstvoeding (ongeveer 200ml per dag) dat zal ook wel een beetje helpen.
Ik ga gewoon kijken hoe ver ik hiermee geraak en wanneer ik er een stapje bij moet doen. Voor nu loopt het blijkbaar al lekker genoeg. :D

Edit: heb me misrekent. 2,2kg eraf, 2,7 verschil met vorige week. :biggrin2:
Nou ja, gaat ook goed genoeg, vind ik. :P
Heel goed!
Maar kan toch ook best zo snel gaan hoor als je van tevoren toch zo veel suiker binnenkreeg en nu niet meer. Toch knap van je om dat zo radicaal te laten staan en wel ook heel fijn dat je meteen resultaat hebt ermee, dat moedigt wel aan he ;)

Ik ben eens tijdens mijn maandelijkse week niet bijgekomen :D ( ik kwam dan altijd echt bij omdat ik dan echt een vreetschuur ben , en dat heb ik weten te controleren nu, dus daar ben ik blij mee!)
Door fransbulletje
#3379653
pearlsofpassion schreef:-2,7kg op 2 weken. Het begin is gemaakt! :biggrin2:
-3,2 kg zelfs tov vorige week, maar toen menstrueerde ik dus.

En voor jullie allemaal roepen: dat gaat te snel! Ik heb echt nog niet veel verandert. Ik heb zelfs een dag gezondigd ( meneer pop verjaarde).
Maar verder eet ik gewoon niets meer 's avonds voor tv. En eet ik geen koeken, snoep, frisdrank, chocopasta of confituur meer.
Niet overdreven toch?
Ik leg mezelf (nog) geen restricties op over de maaltijden overdag.
Ik geef ook nog steeds een klein beetje borstvoeding (ongeveer 200ml per dag) dat zal ook wel een beetje helpen.
Ik ga gewoon kijken hoe ver ik hiermee geraak en wanneer ik er een stapje bij moet doen. Voor nu loopt het blijkbaar al lekker genoeg. :D

Edit: heb me misrekent. 2,2kg eraf, 2,7 verschil met vorige week. :biggrin2:
Nou ja, gaat ook goed genoeg, vind ik. :P
Goed bezig!
Door hannabelgje
#3380476
Na een paar weken stilstand nu weer een halve kilo eraf. De teller staat op -7,5 nu. Heel blij mee.
Ook maar een WW boek besteld. Komt vandaag binnen. Ik ben benieuwd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door fransbulletje
#3380539
hannabelgje schreef:Na een paar weken stilstand nu weer een halve kilo eraf. De teller staat op -7,5 nu. Heel blij mee.
Ook maar een WW boek besteld. Komt vandaag binnen. Ik ben benieuwd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Mooi - 7,5 kg!
Leuk WW boek?
Door fransbulletje
#3380540
Het gaat nu wat minder snel maar hoef ook nog maar een paar kilo eraf.

Vandaag - 0,3 kg, totaal - 10,4 kg.
Succes allemaal!
Door hannabelgje
#3380543
fransbulletje schreef:
Mooi - 7,5 kg!
Leuk WW boek?
Ik heb het 365 dagen boek besteld. Wat een fantastisch boek! 365 dagmenu's erin en iedere dag een recept.

Wat ga jij goed zeg!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door fransbulletje
#3380545
hannabelgje schreef:Ik heb het 365 dagen boek besteld. Wat een fantastisch boek! 365 dagmenu's erin en iedere dag een recept.

Wat ga jij goed zeg!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Leuk zo'n 365 dagen boek, eet je weer eens wat anders.
Heb ze jaren geleden ook gehad, toen hadden ze nog andere puntentelling.
Goed voor wat nieuwe inspiratie!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door