Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3437519
Zo gebruik gemaakt van de aanbieding en een jaar WW met 50% korting. Lekker hoor. Dan is het goed te betalen. Ik ga nu steeds van aanbieding naar aanbieding. Tip van iemand. Dus ik had opgezegd per 31-12 en vandaag weer aangemeld met de 50% aanbieding. Mijn cheatmaand is weer voorbij dus we gaan vanaf maandag weer opletten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door sam28
#3437630
signal-2020-01-27-140310.jpg
signal-2020-01-27-140310.jpg (67.66 KiB) 1293 keer bekeken
Dit ben ik op moment en om het niet gierend uit de klauwen te laten lopen moet ik vanaf vandaag de broekriem ook weer aanhalen. Veel te veel chocola en chips gegeten de afgelopen weken en 3kg aangekomen.
Mijn streef was 60-65kg en zat daar al iets boven maar op moment zit ik daar nu 5kg boven :o Dat word me te gortig.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3437632
Dat zijn inderdaad niet de 'high scores' die je wilt behalen maar wel een heel komisch plaatje :biggrin2:

Heel veel succes met het weer meer van de chips en chocolade af te blijven!
Door Elf
#3437639
hannabelgje schreef: za 01 jan 2022, 10:39 Zo gebruik gemaakt van de aanbieding en een jaar WW met 50% korting. Lekker hoor. Dan is het goed te betalen. Ik ga nu steeds van aanbieding naar aanbieding. Tip van iemand. Dus ik had opgezegd per 31-12 en vandaag weer aangemeld met de 50% aanbieding. Mijn cheatmaand is weer voorbij dus we gaan vanaf maandag weer opletten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Ik zit er juist aan te denken om ww op te zeggen. Het nieuwe systeem vind ik nog steeds niet fijn eigenlijk…
Gebruikersavatar
Door pluk
#3437641
De hele maand december nergens op gelet en een kilo of 2 aangekomen. Deze week nog even de restanten van de feestdagen boodschappen opeten, ik koop altijd teveel, en dan vanaf maandag weer aan de WW.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3437660
Elf schreef: ma 03 jan 2022, 12:13 Ik zit er juist aan te denken om ww op te zeggen. Het nieuwe systeem vind ik nog steeds niet fijn eigenlijk…
Nou, ik denk dat ik hetzelfde ga doen. Ik vond die verschillende kleuren programma's ideaal maar blijkbaar is het weer veranderd ::)
En nu moet ik ineens punten gaan tellen voor havermout als ik zilvervliesrijst en volkoren pasta als zero points wil :-\
Voor die paar kilo me weer gaan verdiepen in een nieuw systeem zie ik eigenlijk niet zitten....
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3438177
pearlsofpassion schreef: wo 12 jan 2022, 13:50 Dat ken ik. :-\
Wat jammer. En dan toch 25 km gewandeld vorig weekend. Das helemaal balen dan.
Zijn het geen extra spieren?
Nou een kilootje extra spieren heb je toch ook niet zo snel hoor :P ( was het maar zo :biggrin2: )
Eerder wat Hanna zegt, vocht vasthouden, dat kan overigens wel ook door extra beweging en inspanning komen .
En een vrouw heeft sowieso wat meer last van gewichtsuitschieters door vocht , leuk die hormonen
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3452652
Ik diep dit topic maar weer eens op. En daarbij zag ik mijn eigen opmerking dat ik dit jaar mijn gebruikelijke voornemen van afvallen maar eens over ging slaan. Nou, dat moet ik vaker doen.

Ik ben tijdens mijn zwangerschap een kilo of 10 a 12 aangekomen. Die was ik drie weken na de bevalling al weer kwijt. Sindsdien is eten iets totaal anders dan voorheen. Het is niet meer zo belangrijk. Ik heb er weinig tijd voor. Zowel klaarmaken als opeten. En ik ben wel een verwend nest, op elke dag een boterham pindakaas ga ik gewoon niet zo goed. Dat vind ik saai en dan eet ik niet zo veel.
En daardoor hoef ik nu niet meer zoveel. We hebben het momenteel wel iets beter voor elkaar met koken en eten. Maar ik eet niet zulke grote porties meer. Vroegah at ik drie boterhammen met de lunch en had ik een uur voor het eten gierende honger. Nu eet ik er met moeite twee en als het avondeten voor mijn neus staat denk ik goh ja zou wat moeten eten.
Ik let wel op dat ik nog wat gezonds binnen krijg. Is altijd een uitdaging geweest, maar lukt nu voor mijn doen best aardig. En ik mag van mezelf snoepen wat ik wil, want na drie happen zit ik toch vol. En dát is me toch fijn! Want ik voel me mentaal net zo verzadigd als van de veel grotere porties van voorheen. Dus het voelt totaal niet als een strijd of iets dat ik vol moet houden. Het gebeurd gewoon, wat ik als onverzadigbare vreetzak nooit voor mogelijk had gehouden.

Ik weet niet hoe lang dit aanhoudt, maar ik ga mijn best doen het zo te houden. Ben in vier maanden tijd vier kilo afgevallen en dat vind ik ook een mooi tempo. Het hoeft niet snel, maar ik heb nog wel een paar kilootjes die ik gedag wil zeggen.

Het enige wat jammer is, is dat mijn favoriete aziatische all you can eat sushi restaurant niet meer zo lonkt. Daar is geen lol aan als je na 4 sushi’s vol zit ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door