Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3420303
Ik vast nu geregeld 20u... (3x per week) soms zelfs 24u. Beetje ongewild door het 's nachts werken. Ik haal die verloren maaltijden zelden in en nooit helemaal.
Het heeft wel als gevolg dat ik iets minder hongergevoel heb en ik probeer daar dan ook naar te luisteren maar met 3 kinderen die op vaste tijdstippen willen eten is dat niet evident.
Puur door het minder eten ben ik daardoor 2 kg kwijt op 4 maand, nu niet echt succesvol te noemen dus..
Door hannabelgje
#3420938
Ik bleef al heel lang rond de 64 kilo hangen. Heb in de zomer ww een beetje losgelaten en schommelde toen rond de 65 kilo. Toen kwam kerst en zat ik weer op 67. Vanmorgen weer een mijlpaal en zit ik op de 63. Gaat eindelijk weer de goede kant op. Ik wil echt onder die 60. Begon al te denken dat dat nooit ging lukken. Goede motivatie om weer door te gasn en goed op te letten. Wordt vanavond gevierd met pizza. Oeps lol.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Eef+Stippels
#3420942
Wat goed Hanna!
Ja, het is heel demotiverend als je niet onder een bepaald gewicht kunt komen op de weegschaal. (Maar dat wil niet altijd zeggen dat je niet afvalt).

Door het moeilijke jaar vol zorgen zijn hier de kilo's eraan gevlogen :-X
Ik kan me ook nog niet tot een dieet zetten. Maar ik heb weinig trek de laatste tijd, dus dat scheelt weer ::)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3420956
hannabelgje schreef: vr 05 mar 2021, 07:44 Ik bleef al heel lang rond de 64 kilo hangen. Heb in de zomer ww een beetje losgelaten en schommelde toen rond de 65 kilo. Toen kwam kerst en zat ik weer op 67. Vanmorgen weer een mijlpaal en zit ik op de 63. Gaat eindelijk weer de goede kant op. Ik wil echt onder die 60. Begon al te denken dat dat nooit ging lukken. Goede motivatie om weer door te gasn en goed op te letten. Wordt vanavond gevierd met pizza. Oeps lol.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
haha zo had ik vandaag ook een mijlpaal. Sinds ik vorig jaar rond deze tijd ben begonnen was ik vandaag voor het eerst onder de 65 kilo :) Dit weekend verjaardag vieren bij schoonmoeder om het te vieren :biggrin2:
Door hannabelgje
#3432243
Na het een poosje losgelaten te hebben deze week weer streng voor mezelf en braaf weer puntjes tellen. Ook ben ik meer gaan sporten.
Hoe gaat het met de rest van de afvallers?

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pluk
#3432250
hannabelgje schreef: vr 10 sep 2021, 21:57 Na het een poosje losgelaten te hebben deze week weer streng voor mezelf en braaf weer puntjes tellen. Ook ben ik meer gaan sporten.
Hoe gaat het met de rest van de afvallers?

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Nog steeds schommelend tussen 65 en 67 terwijl 70 mijn streefgewicht was. Eigenlijk kost het me nauwelijks moeite om het zo te houden.
Door - pien -
#3432254
Inmiddels ben ik 18 kilo kwijt : door het afbouwen van paroxetine (waardoor ik weer het gevoel terug kreeg wanneer ik genoeg had gegeten) en een scheiding :-X . De kilo's vlogen er af.
Ik wil die kilo's niet meer terug hebben want ik kon er best wat missen. Bewegen gaat veel makkelijker dus dat doe ik meer en ik pak het sporten ook weer langzaam op.
Door alle perikelen was ik gestopt met afbouwen en was de paroxetine weer opgehoogd en na een maand of 2 merkte ik weer dat ik echt vreselijk trek kreeg, en voor m'n gevoel kon blijven eten :-X maar dat doe ik uiteraard niet.
Ik heb nu wel meer idee van op hoeveel eten ik op een stabiel gewicht kan blijven, dat is wel fijn.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3432256
Ik blijf hangen rond de 68 en mijn streef is tussen 60-65kg. Maar met verhuizen ben ik niet te streng voor mezelf. Heb besloten dat ik meedoe met stoptober. Stoppen met koolhydraten weer. :biggrin2:
Door El_Kato
#3432283
Bij mij is het roer ook weer om…. ehem maar dan de andere kant op :-[ Het ging goed, met WW een aantal kg kwijt toen met IF nog een aantal kg’s kwijt en toen bleef het hangen op 82 en nu na de vakantie en een aantal mooie dagen enzo zit ik weer bijna op mijn oude gewicht :-\ .

Baal er enorm van, heb niet het idee dat ik zoveel eet en weet ook niet zo goed wat voor mij een manier is die werkt en die zonder al te veel moeite kan volhouden. Ik wil gewoon af en toe lekker een wijntje drinken met een lekker Frans kaasje en wat knabbels erbij. En af en toe een bakje chips en een plakje worst enzo. Dat was op vakantie wel iets te vaak maar nu niet meer maar ik kom nog steeds aan :-\

IF bevalt me op zich wel meestal start ik rond 13.00 met eten maar vaak heb ik daarna zo’n enorme wegtrekker dat ik bijna niet meer aan werken kom. Dan zit ik alleen nog maar te gapen en knikkebollen. Heb verschillende dingen om te starten geprobeerd; kwark, soep, broodje, klein hapje, behoorlijke maaltijd, smoothie, vers gemaakt sap, iets zonder koolhydraat maar merk nergen echt een verschil mee :-\

Nou ja nu maar weer het roer om naar de goede kant. Maar weer extra alert zijn op wat ik eet uiteindelijk gaat daar iets niet goed, van lucht alleen komen de kg’s er niet aan :P
Oooh en sport ook 2x per week. Meer kracht dan cardio heb mezelf een tijdje wijsgemaakt dat de kg’s die erbij kwamen kwam van vet wat omgezet was is spierweefsel. Dat weegt tenslotte zwaarder maar goed ook dat zit een grens aan ::)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3433039
Ik was van de wagen gevallen tegen het einde van de verhuizing. Maar doe nu mee met stoptober, stoppen met koolhydraten (ik eet beperkt niet helemaal zonder) en het IF weer oppakken. Ik ben niet ontevreden over afgelopen weekend :biggrin2:
Door Borke
#3433283
Ik ben nu met WW 11 kilo afgevallen, ben nu op vakantie en daarna pak ik het weer verder op. Ik kom tot nog toe niet aan o vakantie, dus dat gaat lekker.
Sinds 2/1/21 drink ik geen alcohol meer, en ik heb de indruk dat dat veel scheelt. Het lichaam breekt immers eerst alcohol af en daarna pas vet…
Door hannabelgje
#3433288
Borke schreef:Ik ben nu met WW 11 kilo afgevallen, ben nu op vakantie en daarna pak ik het weer verder op. Ik kom tot nog toe niet aan o vakantie, dus dat gaat lekker.
Sinds 2/1/21 drink ik geen alcohol meer, en ik heb de indruk dat dat veel scheelt. Het lichaam breekt immers eerst alcohol af en daarna pas vet…
Netjes hoor!

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door