Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3387793
M@rina schreef: za 12 okt 2019, 13:50 Dank je Lizzy, ik ben ook echt trots op mezelf...het was soms echt niet makkelijk. Verdriet doet rare dingen met een mens
Je mag zeker supertrots zijn op wat je hebt behaald!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3387856
Wat ontzettend goed Marina! Dat je van tevoren 25 kilo in een jaar afvallen had bedacht is eigenlijk jammer, want dat is maar een getal. Je hebt een rotjaar gehad en een fantastisch resultaat behaald! Helemaal terecht dat je super trots op jezelf bent!
Door M@rina
#3387889
Kaela schreef: zo 13 okt 2019, 16:21 Wat ontzettend goed Marina! Dat je van tevoren 25 kilo in een jaar afvallen had bedacht is eigenlijk jammer, want dat is maar een getal. Je hebt een rotjaar gehad en een fantastisch resultaat behaald! Helemaal terecht dat je super trots op jezelf bent!
Voor mij werkt het goed een bepaald doel nastreven. Tegelijkertijd kan ik dat doel gezien de omstandigheden makkelijk los laten. Maar je hebt gelijk op de sportschool zeiden ze toentertijd ook al dat gewicht niet echt een goed doel is, omdat er vet af gaat en spiermassa bij komt.Toen ben ik me gaan focussen op een kledingmaat. Ik wilde terug van maat 48 naar maat 38/40. Ik zit nu op maat 40, maar er mag nog wel wat af, vooral op mijn buik en billen. Mijn benen zijn nog nooit zo slank en gespierd geweest. Ik kijk soms echt met verbazing naar mijn eigen benen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3387892
Nou van kledingmaat 48 naar 40 dat is me toch heel wat zeg!
Dat moet echt een heel groot verschil voor je wezen. En trots mag je inderdaad met alle recht zijn!
Door hannabelgje
#3388465
Nu ik 13 kilo minder weeg en minder last heb van spieren en gewrichten ben ik deze week begonnen met sporten. Afgelopen maandag op de hometrainer en vanavond gestart met rennen. Rennen kon ik nooit omdat ik altijd enorm pijn in mijn kuiten en scheenbenen kreeg. Heeeeel rustig begonnen deze avond op mijn fivefingers en het ging gewoon. Wat een heerlijk gevoel. Zoë is kapot en ik voel me prima. Trots op mezelf.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3388466
hannabelgje schreef: do 24 okt 2019, 19:00 Nu ik 13 kilo minder weeg en minder last heb van spieren en gewrichten ben ik deze week begonnen met sporten. Afgelopen maandag op de hometrainer en vanavond gestart met rennen. Rennen kon ik nooit omdat ik altijd enorm pijn in mijn kuiten en scheenbenen kreeg. Heeeeel rustig begonnen deze avond op mijn fivefingers en het ging gewoon. Wat een heerlijk gevoel. Zoë is kapot en ik voel me prima. Trots op mezelf. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Wauw top! Dat moet goed voelen ! :D
Door src_esther
#3388471
hannabelgje schreef: do 24 okt 2019, 19:00 Nu ik 13 kilo minder weeg en minder last heb van spieren en gewrichten ben ik deze week begonnen met sporten. Afgelopen maandag op de hometrainer en vanavond gestart met rennen. Rennen kon ik nooit omdat ik altijd enorm pijn in mijn kuiten en scheenbenen kreeg. Heeeeel rustig begonnen deze avond op mijn fivefingers en het ging gewoon. Wat een heerlijk gevoel. Zoë is kapot en ik voel me prima. Trots op mezelf. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Zo! Hartstikke goed.
Door eelke
#3388477
Thanks Hannabelgje, ik trek zo ook mn hardloopschoenen aan ipv mijn outdoorlaarzen, goede inspiratie :-)

Wbt gewicht, heb ik geen idee. Ik heb al een tijdje geen weegschaal meer, dat maakt het wel spannend eigenlijk.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3388478
Wat goed Hanna! Nu merk je ook echt dat je je beter in je lijf gaat voelen!

Hier een slechte week achter de rug. Eerst Jeppe, rondom een cursus waar ik mocht eten wat de pot schafte. Daarna een kneiter van een migraineaanval. Dat geeft ook steeds veel effect op mijn hongergevoel, dus het was niet mijn beste week.
Geeft niet, nu weer op gaan pakken. Het is er niet in 1 week aangekomen en het hoeft er niet in 1 week af, maar de mindset mag nu wel weer de goede kant op.
Door Basilicum
#3388502
hannabelgje schreef: do 24 okt 2019, 19:00 Nu ik 13 kilo minder weeg en minder last heb van spieren en gewrichten ben ik deze week begonnen met sporten. Afgelopen maandag op de hometrainer en vanavond gestart met rennen. Rennen kon ik nooit omdat ik altijd enorm pijn in mijn kuiten en scheenbenen kreeg. Heeeeel rustig begonnen deze avond op mijn fivefingers en het ging gewoon. Wat een heerlijk gevoel. Zoë is kapot en ik voel me prima. Trots op mezelf. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Wat goed, gaat lekker zo! Heerlijk om nu te kunnen rennen dat voelt helemaal fijn!

Ik heb er nu 12 kg af en volg nu het 16:8 en dat bevalt me echt heel erg goed.
Door hannabelgje
#3389301
De WW mensen moeten vandaag kiezen of het programma wijzigt. Ik heb besloten om groen te gaan proberen. Ik vind het wel raar dat dingen die eerst 0 punten waren, nu gigantisch veel punten zijn. Daar begrijp ik niks van.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door