Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#3354303
constance.blokzijl schreef:Ik ga kijken, dank je voor de link!
150 m2 lijkt me erg klein. Je kan ook bij mij komen. 50.000m2. Geheel afgezet. Maar ja Zwolle is wel 5 kwartier rijden.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3354335
Lida. S schreef: 150 m2 lijkt me erg klein. Je kan ook bij mij komen. 50.000m2. Geheel afgezet. Maar ja Zwolle is wel 5 kwartier rijden.
Ach wie weet maak ik nog eens gebruik van je aanbod Lida.

Het gaat mij er vooral om dat Harry eens lekker kan spelen met de hond van mijn broertje zonder dat we enorm op moeten letten of er mensen en/of andere honden aankomen.
Hebben ze allebei geen problemen mee, maar samen zijn ze zo onwijs lomp dat omver lopen bijna een garantie is....
Door Lida. S
#3354346
constance.blokzijl schreef:Ach wie weet maak ik nog eens gebruik van je aanbod Lida.

Het gaat mij er vooral om dat Harry eens lekker kan spelen met de hond van mijn broertje zonder dat we enorm op moeten letten of er mensen en/of andere honden aankomen.
Hebben ze allebei geen problemen mee, maar samen zijn ze zo onwijs lomp dat omver lopen bijna een garantie is....
Koffie staat altijd klaar.
Door Lida. S
#3354366
Alles is goed gegaan. We hebben er een lieve bouvier bij. Het is nog wel even wennen. Shandy (mijn oude bouvier) accepteert (nog) niet dat Bosca (de nieuwe bouvier) wil spelen met Casca (onze herder) of met Joepie (onze JR). Ze drijft de honden dan uit elkaar. Dat doet ze ook als Casca met Joepie wil spelen, maar dan gaat ze er alleen maar tussen staan. Bij Bosca laat ze haar tanden zien. Gelukkig reageert Bosca hier niet op. Maar de twee bouviers samen -zonder de andere honden erbij- gaan prima. Foto's volgen zsm.
De hondenspeeltuin is wel een aanrader. Redelijk groot ruw terrein, glooiend met speeltoestellen. 3 bankjes/tafeltjes, poepemmer + schep en zelfs een asbak voor de rokers Van binnenuit af te sluiten zodat er niet per ongeluk een andere hond naar binnen kan komen. We zijn niet in de grote speeltuin geweest, maar dat zag er ook goed uit. Bomen/struiken/hoog gras, gewoon heel natuurlijk en behoorlijk groot. Er liepen steeds 5 of 6 honden. Op beide terreinen stond wel een bak met water, maar ik zou je wel aanraden om zelf een drinkbak en water mee te nemen, want erg vers zag het er niet uit.
Bedankt voor de tip Fioon!
Door Lida. S
#3354412
Lizzy schreef:Gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst :-*

Foto's :biggrin2:
Foto's komen eraan. Maar die spring in het veld wil niet stilstaan. Alle foto's zijn bewogen en dat komt niet door de parkinson
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door