Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#3344611
Pauline schreef:Klinkt goed Lida! Ik weet nog hoe mijn pap en mam hebben genoten van de appels destijds. :-*
Dat is heel wat jaren geleden.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3344614
Lida. S schreef:Dat is heel wat jaren geleden.
Had Joep al een hernia? Dan is het tussen juni 2014 en augustus 2014 geweest.
Door Lida. S
#3344615
Pauline schreef:Had Joep al een hernia? Dan is het tussen juni 2014 en augustus 2014 geweest.
Ja, Joep had volgens mij een hernia. Welke auto had ik?
Door Lizzy
#3344665
Pauline schreef:Zolang je port genoeg hebt niet nee! :cool:
Vind ik nou ook :biggrin2: . Port en kaneelijs. En zo lang kun je nooit te kort hebben aan stoofperen. Die je trouwens goed kunt wecken ook!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3344678
Pauline schreef:Zolang je port genoeg hebt niet nee! :cool:

Die Port drink ik zo wle op en kaneelijs vind ik ook niet lekker :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door koekje
#3344755
Je kan ook appelstroop maken. Dat kost je per potje echt heel veel appels. Je maakt namelijk eerst sap. Dat kook je in tot diksap. En dat kook je weer in tot stroop.
Door Lizzy
#3344840
koekje schreef:Je kan ook appelstroop maken. Dat kost je per potje echt heel veel appels. Je maakt namelijk eerst sap. Dat kook je in tot diksap. En dat kook je weer in tot stroop.
Oh! Lekker! Briljant idee zeg
Gebruikersavatar
Door kira
#3344842
Hier iedere dag sla of andijvie uit de eigen tuin dat gaat super dit jaar. En ik zag net kersen aan onze boom zitten. Maar heerlijk spullen van eigen kweek zonder rommel en rotzooi
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3344873
Lida. S schreef:Vandaag de tweede kilo aardbeien ingevroren. Natuurlijk zijn ze vers het lekkerst, maar er valt niet tegenop te eten. Aardbeien op brood, aardbeien op beschuit, aardbeien met slagroom, aardbeien met ijs, aardbeien met yoghurt, aardbeien naturel. Iedere dag aardbeien, ik krijg er geen genoeg van, maar ik krijg ze niet op. Ik heb er ook al genoeg weggegeven, en het merendeel wordt ook nog opgegeten door de insecten, slakken en vogels. En nog houd ik over. Iedere dag pluk ik een vergiet vol. En straks komt de rest van het fruit. Dit is toch rijkdom!
Dat is zeker een rijkdom, Lida! Geniet ervan. :)
Door Anne in Zweden
#3344877
Ik heb vandaag ook mijn eerste zelf opgevoede Zweedse aardbei geplukt en genuttigd. Mjaaaaam! Wat is dat lekker zeg! Het duurt nog even voordat we het niveau van Lida hebben, maar het begin is er. Later als ik groot ben, wil ik ook een Lida worden. :biggrin2:
Door Lida. S
#3344900
Anne in Zweden schreef:Ik heb vandaag ook mijn eerste zelf opgevoede Zweedse aardbei geplukt en genuttigd. Mjaaaaam! Wat is dat lekker zeg! Het duurt nog even voordat we het niveau van Lida hebben, maar het begin is er. Later als ik groot ben, wil ik ook een Lida worden. :biggrin2:
Ik zou het je niet aanraden. Altijd vieze handen en altijd pijn in je rug. Er zijn betere manieren om iedere dag te genieten van alles wat de natuur je geeft
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door