Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MillyMol
#3343392
Kaio schreef:Je hebt ook van die dubbele ramen zie ik.

En de kelder is dat zo'n soort van hobbit hol in de tuin? Met direct een trap naar beneden ?

Nu moet je zelf wel Hongaarse salamiworsten gaan drogen he. Je kent ze toch wel he :P


En hoe staat het inmiddels met je Hongaarse les eigenlijk?
Ja klopt Kaio, de kelder loopt achter de deur meteen naar beneden en heeft een langwerpige vorm. Droog en koel!
Ha ha, ja, het kunstje van de salamiworsten drogen moet ik wel onder de knie proberen te krijgen, net als het zelf maken van paprika poeder.
Ik ben begonnen met het leren van de Hongaarse taal, maar door de verhuizing hier in NL en alle verbouwingen en drukte daarom heen schiet het nog niet erg op. Ik heb gelukkig nog even: ik vertrek pas over een paar jaar definitief naar hongarije.
Door M@rina
#3343402
Ik schreef het ergens anders al, zoveel ruimte en zo'n mooi omgeving. Een lik verf, andere sprei\gordijnen, kussentje of Grand foulaard doet al zoveel....
Heel veel plezier daar!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3343407
MillyMol schreef:Ja klopt Kaio, de kelder loopt achter de deur meteen naar beneden en heeft een langwerpige vorm. Droog en koel!
Ha ha, ja, het kunstje van de salamiworsten drogen moet ik wel onder de knie proberen te krijgen, net als het zelf maken van paprika poeder.
Ik ben begonnen met het leren van de Hongaarse taal, maar door de verhuizing hier in NL en alle verbouwingen en drukte daarom heen schiet het nog niet erg op. Ik heb gelukkig nog even: ik vertrek pas over een paar jaar definitief naar hongarije.
Je kunt alvast oefenen met die worsten te eten :biggrin2: , hebben ze bij de AH, maar dat is maar een beperkt aantal. En nooit zo lekker als homemade.
Haha ben benieuwd wanneer je de naam van een van mijn beren weet te herleiden :P
Door MillyMol
#3343420
Kaio schreef:Je kunt alvast oefenen met die worsten te eten :biggrin2: , hebben ze bij de AH, maar dat is maar een beperkt aantal. En nooit zo lekker als homemade.
Haha ben benieuwd wanneer je de naam van een van mijn beren weet te herleiden :P

Ik denk dat het Mace is, wat is afgeleid van het woord maci, dat knuffelbeer betekent in het Hongaars. En dat denk ik niet omdat is zo’n briljant talenwonder ben, maar omdat de Hongaarse vrouw des huizes haar echtgenoot liefkozend “Maci” noemde. ;D
Passend hoor! :thumbup:
Laatst gewijzigd door MillyMol op di 29 mei 2018, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anne in Zweden
#3343426
O heerlijk, die nostalgisch ingerichte huizen! Zo kun je ze in Noord-Zweden ook bij de vleet kopen, en het leuke is, er zitten vaak nog hartstikke geinige en bruikbare hebbedingetjes tussen!

Geweldig dat je zo'n mooi stekkie hebt gevonden! Ik hoop voor je dat de tijd vliegt en dat je snel kunt emigreren! Gefeliciteerd met je heerlijke optrekje!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3343430
MillyMol schreef:Ik denk dat het Mace is, wat is afgeleid van het woord maci, dat knuffelbeer betekent in het Hongaars. En dat denk ik niet omdat is zo’n briljant talenwonder ben, maar omdat de Hongaarse vrouw des huizes haar echtgenoot liefkozend “Maci” noemde. ;D
Passend hoor! :thumbup:
Hahaha ;D
Je spreekt het meer uit als Matzi of zo, dat lijkt me het meer in de buurt komen.
Maar het komt ook door de "sesamstraat fabeltjeskrant " die we vroeger keken: :biggrin2:
Door - pien -
#3343436
Wat een heerlijk plekje :smitten: , gefeliciteerd !

Heel soms wil ik ook zoiets doen, de hele bups oppakken en in een ander land gaan wonen, ik kom alleen amper m'n dorp uit, laat staan compleet verkassen ;D
Ik geniet wel mee met jou dan :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3343437
Wat ontzettend leuk dat je een stekkie gevonden hebt! Jou masterplan loopt op rolletjes! Alle geluk en plezier daar gewenst! Eerst in de vakanties, later definitief!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door