Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3352040
Dank jullie wel.
Ik ben er wel iets meer van onder de voet dan ik me van de vorige kan herinneren. Maar dat zal wel snel beteren.

@Eelke, met de grote broers is alles goed gegaan. Mijn ouders zijn deze nacht bij ons thuis gekomen. Er was niet echt een andere optie. Ze lagen uiteraard in bed.
En de oudste moest even wennen vanmorgen, dat wij er niet waren toen hij wakker werd, maar de jongste vond het wel prima.
Deze voormiddag letten mijn ouders er nog op en vanmiddag komen ze dan met Meneer mee naar het ziekenhuis.
Ik hoop morgenvoormiddag naar huis te kunnen.

Ben wel benieuwd hoe ze gaan reageren op baby Maxime.
Of we ze uitgelegd gaan krijgen dat baby bij ons hoort en, anders dan andere babies, niet zomaar een baby is om eens te bekijken. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Loukas
#3352053
Oh gefeliciteerd! Geniet nu maar van je kersverse miniprinsje. :smitten:

Ik ga er wel van uit dat je je 2 zoontjes verteld hebt dat er een broer of zus in je buik zat? Hier was mijn oudste dolblij dat zijn broertje naar huis kwam toen. Succes! :-*
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3352057
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie Maxime!

Ennuh... waarschijnlijk ben ik de enige die wel een beetje nieuwsgierig is naar foto's? ::)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3352063
Van harte gefeliciteerd met jullie Maxime!! Heel veel geluk.
Fijn dat alles zo goed gegaan is en hopelijk snel naar huis.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3352093
Loukas schreef:Oh gefeliciteerd! Geniet nu maar van je kersverse miniprinsje. :smitten:

Ik ga er wel van uit dat je je 2 zoontjes verteld hebt dat er een broer of zus in je buik zat? Hier was mijn oudste dolblij dat zijn broertje naar huis kwam toen. Succes! :-*
Ja, dat wel. Maar ze zijn net 3jaar en 22 maand oud, dus echt beseffen wat dat wilde zeggen was nog wat lastig. ;) De oudste kon het zich uiteraard ook niet meer herinneren van de eerste keer.
nikèdog2000 schreef:hartelijk gefeliciteerd met je flinke spruit
die bevalling ben je zo vergeten hoor :D
De bevalling wel, maar die naweeën. Oh, die vind ik echt vreselijk. >:(
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3352095
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Maxime! Zo te horen is alles goed gegaan :)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3352100
Ik weet het nog niet. Zullen we zien als we morgen thuis komen.
Voor nu vonden ze het wel interessant en ze reageerden ook niet jaloers of zo. Maar dat kan nog veranderen uiteraard. Ze zijn wel beide mooi komen kijken en even naast me zitten. En de visite kreeg taart, dus dat vonden ze ook best leuk. :biggrin2:

Laurens werd indertijd pas na een aantal maanden wat jaloers. Toen Vincent ook begon te spelen... ::) Voorheen had hij er geen last van, maar toen hij moest speelgoed en ruimte delen werd het plots iets minder vrijblijvend. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door