Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3346154
bloemetje schreef:Geinig wel Liz. Staat je idd niet verkeerd.

Ik heb ook een nieuwe kleur:

1529496137280-642966148.jpg

T is een beetje droog zo te zien. Ik zal van de week eens even losgaan met maskertjes ed. Deze kleur heet Cerise van het merk Directions. Te koop bij Attitude Holland.nl te gebruiken over blond haar!
Wow, leuke kleur!!!!!!!
Door Anne in Zweden
#3346186
Wahaha! Ik weet nog toen ik net lid was van BP en jouw gezicht nooit had gezien, ik me bij de naam Lizzy (en de manier waarop je schreef) altijd aan een vrouw met een enigszins spits gezicht en kort zwart haar dacht. Ik was echt stomverbaasd toen je een nog jonge, langharige blonde blom bleek te zijn! :D En wat blijkt, je hebt gewoon echt kort zwart haar gehad! Gelukkig wel zonder spits gezicht. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door koekje
#3346214
Whaa Lizzy! Stond je helemaal niet verkeerd! Verder wel een enorme jaren '90-foto :biggrin2:

En het kan krom in mijn hoofd zitten, maar volgens mij lijk je zo sprekend op je zus (ik heb volgens mij een keer een filmpje van haar gezien, dat ze een liedje zong met gitaar).
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3346217
Geweldig jouw korte zwarte kapsel, Lizzy! :)

Ik kreeg het dinsdag op m'n heupen dus nu is er een flink stuk vanaf. 'Knip het maar zó kort dat ik er geen staart meer van kan maken' was mijn wens. Heb nu een bob onder het oor, niet al te klassiek want dat is me te netjes. :biggrin2:
En als het toch niet goed bevalt groeit het wel weer aan. ;)
Door Lizzy
#3346231
Anne in Zweden schreef:Wahaha! Ik weet nog toen ik net lid was van BP en jouw gezicht nooit had gezien, ik me bij de naam Lizzy (en de manier waarop je schreef) altijd aan een vrouw met een enigszins spits gezicht en kort zwart haar dacht. Ik was echt stomverbaasd toen je een nog jonge, langharige blonde blom bleek te zijn! :D En wat blijkt, je hebt gewoon echt kort zwart haar gehad! Gelukkig wel zonder spits gezicht. :biggrin2:
Oh ieks!!!! Dat zegt wat over mijn schrijfwijze Anne ;D ;D ;D ;D
Door Lizzy
#3346232
-Annemarie- schreef:Geweldig jouw korte zwarte kapsel, Lizzy! :)

Ik kreeg het dinsdag op m'n heupen dus nu is er een flink stuk vanaf. 'Knip het maar zó kort dat ik er geen staart meer van kan maken' was mijn wens. Heb nu een bob onder het oor, niet al te klassiek want dat is me te netjes. :biggrin2:
En als het toch niet goed bevalt groeit het wel weer aan. ;)
Dit vraagt eigenlijk wel om een foto!
Door Lizzy
#3346233
koekje schreef:Whaa Lizzy! Stond je helemaal niet verkeerd! Verder wel een enorme jaren '90-foto :biggrin2:

En het kan krom in mijn hoofd zitten, maar volgens mij lijk je zo sprekend op je zus (ik heb volgens mij een keer een filmpje van haar gezien, dat ze een liedje zong met gitaar).
Hahaha, ja, dit is inderdaad echt een ontzettende jaren 90 foto :biggrin2: :biggrin2: . In het bejaardenhuis waar mijn opa en oma woonde. Ook dat nog eens :biggrin2:

Ja, mijn zus en ik leken toen echt als 2 druppels water op elkaar. En haar haar is inmiddels wit (ze werd ontzettend grijs/wit en heeft dat laten gaan) en ik ben inmiddels niet meer blond omdat ik zwaar allergisch ben geworden voor haarverf en geen andere optie zie dan mijn haar te laten voor wat het is. Donkerblond met grijze plukken :-X . Dus nou zijn we weer net zo verschillend maar dan andersom :biggrin2:
Door src_esther
#3346245
Lizzy schreef:Hahaha, ja, dit is inderdaad echt een ontzettende jaren 90 foto :biggrin2: :biggrin2: . In het bejaardenhuis waar mijn opa en oma woonde. Ook dat nog eens :biggrin2:

Ja, mijn zus en ik leken toen echt als 2 druppels water op elkaar. En haar haar is inmiddels wit (ze werd ontzettend grijs/wit en heeft dat laten gaan) en ik ben inmiddels niet meer blond omdat ik zwaar allergisch ben geworden voor haarverf en geen andere optie zie dan mijn haar te laten voor wat het is. Donkerblond met grijze plukken :-X . Dus nou zijn we weer net zo verschillend maar dan andersom :biggrin2:
En henna, ben je daar ook allergisch voor? Henna hoeft niet rood te zijn, zie: http://www.hennaforhair.com/gray/
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3346262
Lizzy schreef:Dit vraagt eigenlijk wel om een foto!
Afbeelding

Als je in een bibliotheek werkt kun je tegenwoordig toch écht niet meer met grijs haar in een staart (of knot!) aankomen. :biggrin2:
Door Lizzy
#3346267
-Annemarie- schreef:Afbeelding

Als je in een bibliotheek werkt kun je tegenwoordig toch écht niet meer met grijs haar in een staart (of knot!) aankomen. :biggrin2:
:groenvanjaloeziesmiley: :groenvanjaloeziesmiley: :groenvanjaloeziesmiley: :groenvanjaloeziesmiley:

Ik zie echt groen! Wat moooooi!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door