Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3342022
Siberienne schreef:Toen Janouk zo’n grote hotspot had, moet ik van de DA toch flink schoonmaken om die dode zwarte huid eraf te krijgen, omdat het anders door kon gaan met broeien, volgen hem dan dus. Ik zou wel kijken of je het zo droog mogelijk kan houden dat het niet onder de vacht aangekoekt zit en weer gaat smetten?

Bij Janouk kwam de huid van zijn ballen er af als eenhoorn droge zwarte korst, was heel bizar gezicht weet ik nog.
Onee ik bedoel de vacht eromheen , die heeft ook te lijden onder de spot, schoonmaken, nat worden en niet kammen. Maar zit niet aangekoekt.
In het gebied zelf zit bijna geen haar meer, en terug vastgekoekte vacht gaat bij de verzorging weer los .

De vacht eromheen kan dus best nog een paar daagjes wachten op verzorging, bovendien moet ie daarvoor op zijn zij en zolang ie dat haast niet uit zichzelf doet is het no way dat ik hem in mijn uppie in die positie krijg, en die stress wil ik ook niet doen nu.
hannabelgje schreef:Fijn dat het beter gaat. Staan er geen eiken waar jullie wandelen? Bultjes op plaatsen waar kleding strak zit klinkt mij als eiken processierups in de oren. Hier is het ook alweer feest met die krengen. En ook honden kunnen er flink op reageren.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Hier weinig, maar vrijdag waren we in maasmechelen, volgens mij staat daar wel het een of ander.
Van alles kan natuurlijk, maar erachter komen zal er waarschijnlijk niet inzitten.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3342129
Meneer ligt nog steeds niet heel comfortabel maar het ziet er wel steeds beter uit. Hijzelf slaapt nog veel maar wil ook weer dingen doen en belangrijker, we zien steeds vaker dit bekkie

20180515_202947.jpg
20180515_202947.jpg (1.58 MiB) 1839 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3342220
Nou lag ie weer eens op zijn rug! :D :D :D



En het begint aardig op te drogen, dit is het gedeelte op zijn been, zwelling is bijna weg, wel nog 2 stukjes die nog niet geheel geheeld zijn, maar hoe het eromheen uitziet ben ik wel tevreden erover.



20180518_141729.jpg
20180518_141729.jpg (1.92 MiB) 1781 keer bekeken
20180518_141716.jpg
20180518_141716.jpg (1.98 MiB) 1781 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3343363
Oo dat gaat weer helemaal goed, hij heeft zelfs gezwommen zaterdag.
Hij is wel nog kaal :biggrin2: maar dat is niet erg he met dit weer
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door