Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3336478
Anne in Zweden schreef:Ja, maar daarvan weet ik dat het roofdieren zijn. Zeehondjes waren voor mij altijd pap etende, moedermelk drinkende, zachte knuffeltjes zonder tanden. En als ze in het Dolfinarium al eens een vis kregen toegeworpen, dan slikten ze die zonder te kauwen door. :crying:
Dat doen mijn roofdiertjes bij voorkeur ook ;D
Ze krijgen gewoon veels te kleine visjes die zeehonden. Je moet ook een beetje aan het publiek denken hoor, die willen geen verscheurende monsters zien ;D
Door Aprilsnow
#3336861
Anne in Zweden schreef:Ja, maar daarvan weet ik dat het roofdieren zijn. Zeehondjes waren voor mij altijd pap etende, moedermelk drinkende, zachte knuffeltjes zonder tanden. En als ze in het Dolfinarium al eens een vis kregen toegeworpen, dan slikten ze die zonder te kauwen door. :crying:
Dan moet je een keer naar de zeehondencreche gaan, zoals mijn schoonvader ooit deed, en zo'n lief, met de grootste puppy ogen beestje willen aaien en dan nog net op tijd je hand terug kan trekken omdat je anders toch echt je vingertjes kwijt bent met die klapkaakjes... ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door