Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sonja
#3334643
Mijati schreef:Komt deze pup uit werkhondenlijn?
Ik vind hem voor een showlijn wat spits in de snuit.
Veel plezier met deze dame. Boefjes zijn gewoon heerlijke honden, werkhond of showlijn, maakt niet uit.
Ja, het is inderdaad een werklijnboefje. Ik wil er IPO mee gaan doen.
#3334649
Jeetje Sonja, wat een schok! Gecondoleerd met het onverwachte verlies van je moeder, en heel veel sterkte met alle emoties en dingen die geregeld moeten worden.

Hopelijk geeft de komst van je pupperd jullie veel afleiding en vreugde binnenkort. Het is wel een snoepie hoor!
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3334657
Cathelijn schreef:Gecondoleerd Sonja en veel sterkte gewenst.

Je hebt wel een prachtig pupje uitgekozen hoor. Nog 2 weken wachten?
Dank je. En ja, nog 2 weken wachten. Maar dan hebben we alle commotie een beetje achter de rug, dus dat komt ergens dan nog wel goed uit.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3334658
Mijati schreef:Gaaf. Ik ben heel benieuwd hoe ver je met haar gaat komen.
Ik ook! Met mijn vorige boef ben ik heel ver gekomen en dit pupje is echt puur gefokt op werk met allemaal goede werkhonden op haar stamboom, dus het zou moeten kunnen.
Door - pien -
#3334662
Sonja schreef:Afgelopen vrijdag kreeg ik het bericht dat mijn moeder totaal onverwachts was overleden. Nog nauwelijks van de schrik bekomen zijn we aan de slag gegaan met het regelen van de uitvaart en alles wat er verder bij komt kijken. Vandaag toch maar volgens de eerder gemaakte afspraak naar de pups gaan kijken. Het gaf even wat afleiding. En daarbij worden ze komende week gechipt, dus ik moest mijn keuze gaan maken.
Deze dame is het geworden:

Afbeelding

Afbeelding
Gecondoleerd en heel veel sterkte :-*
Het is een droppie :smitten:
Door eelke
#3334688
Gecondoleerd, en veel sterkte.
Sonja schreef:Dank je. En ja, nog 2 weken wachten. Maar dan hebben we alle commotie een beetje achter de rug, dus dat komt ergens dan nog wel goed uit.
Klinkt wel al een fijne termijn ja, nog genoeg tijd om nu alle regel dingen te doen, maar toch snel genoeg om een lichtpuntje te hebben om aan vast te houden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door