Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sonja
#3333301
Siberienne schreef:Wat een prachtig pupje! En leuk hoor, zo’n ondernemend meisje

Mondiorimg had ik trouwens nog nooit van gehoord, heb klein stukje op internet gelezen, heb jij plannen in die richting?
Nee, ik wil IPO gaan doen.
#3333313
Ik ben opgegroeid met een bouvier, maar was zelf nog te klein om haar als pup te herinneren. Ik kan me bijna niet voorstellen dat zo'n klein hummeltje uitgroeid tot zo'n grote dame :biggrin2:
Het was de liefste van alle honden die we gehad hebben, maar en heel waaks/beschermdend. Vreemden (of in haar ogen vreemden ::) ) kwamen echt niet binnen zonder toestemming...
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3333331
devillovesangel schreef:Ik ben opgegroeid met een bouvier, maar was zelf nog te klein om haar als pup te herinneren. Ik kan me bijna niet voorstellen dat zo'n klein hummeltje uitgroeid tot zo'n grote dame :biggrin2:
Het was de liefste van alle honden die we gehad hebben, maar en heel waaks/beschermdend. Vreemden (of in haar ogen vreemden ::) ) kwamen echt niet binnen zonder toestemming...
Dat klinkt wel bekend! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3334636
Afgelopen vrijdag kreeg ik het bericht dat mijn moeder totaal onverwachts was overleden. Nog nauwelijks van de schrik bekomen zijn we aan de slag gegaan met het regelen van de uitvaart en alles wat er verder bij komt kijken. Vandaag toch maar volgens de eerder gemaakte afspraak naar de pups gaan kijken. Het gaf even wat afleiding. En daarbij worden ze komende week gechipt, dus ik moest mijn keuze gaan maken.
Deze dame is het geworden:

Afbeelding

Afbeelding
Door Mijati
#3334640
Komt deze pup uit werkhondenlijn?
Ik vind hem voor een showlijn wat spits in de snuit.
Veel plezier met deze dame. Boefjes zijn gewoon heerlijke honden, werkhond of showlijn, maakt niet uit.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door