Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3362592
evelyn02 schreef:Brutale vraag: is er iemand in Groningen die een grote fles heeft staan en een kleine flesje eruit wil verkopen? Mijn zusje had het restant Flexijoint van mij gehad (Quila is helaas overleden) maar wil het nog verder uitproberen voor ze een grote fles koopt.
Wie niet waagt, die niet wint....
Hoi-hoi, ik wil eerst een klein flesje proberen. Geeft dit goede resultaten dan wil ik een grotere fles bestellen. Dan valt er iets te regelen. Heb je nu niets aan, maar hou t in de gaten...
#3363319
Pauline schreef:Alleen op flexijoint redt Joris het niet. Hij krijgt ook dagelijks maximale dosering previcox, doe ik dat niet dan merk je aan alles dat hij echt nog pijn heeft. Maar geef ik er geen flexijoint bij dan loopt hij dus altijd mank, met echt veel minder. Nu heeft Joris weinig ruimte tussen de Atlas en de tweede nekwervel en duidelijke artrose in zijn schouder (zichtbaar op foto).

En hoe oud is Harry Joyce? Want het kan ook leeftijdgerelateerd zijn. Ik merk bij Joris heel goed (en dat vind ik zelf heel erg moeilijk) dat hij na een lange wandeling echt last heeft van stijfheid en dan na een tijdje liggen echt stram en stijf loopt. Ik houd daar nu goed rekening mee en heb de wandeling verkort (om vervolgens zelf nog een eind te lopen als we er een 30-40 minuten samen hebben opzitten).
Ik ontkom er denk ik niet meer aan om Harry geen pijnstillers erbij te geven.
Een ander (die hem niet kent) zal het waarschijnlijk niet zien, maar ik zie dat hij heel apart loopt.
In mei wordt hij 10 jaar, dus helaas niet meer de jongste :(

Ja, dat is zeker moeilijk. Hij wilt nog zo graag en om hem dan thuis te brengen en met de rest nog een lange wandeling te maken... :'(

De Flexijoint is hier bijna op, dus ik ga ook weer bestellen. Via welke site bestel jij het?
#3363383
Joyce1985 schreef:Ik ontkom er denk ik niet meer aan om Harry geen pijnstillers erbij te geven.
Een ander (die hem niet kent) zal het waarschijnlijk niet zien, maar ik zie dat hij heel apart loopt.
In mei wordt hij 10 jaar, dus helaas niet meer de jongste :(

Ja, dat is zeker moeilijk. Hij wilt nog zo graag en om hem dan thuis te brengen en met de rest nog een lange wandeling te maken... :'(

De Flexijoint is hier bijna op, dus ik ga ook weer bestellen. Via welke site bestel jij het?
Ik bestel altijd hier:

https://www.viovet.co.uk/Equimins-Flexi ... es/c16486/

En over 4 maanden wordt Joris 14..... En hij vindt 30-40 minuten niet genoeg, dan zeurt hij echt nog wel 5x op een dag om weer uit te gaan. Dus de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat hij zeker nog 2 uur totaal buiten komt.
#3363430
Pauline schreef:Ik bestel altijd hier:

https://www.viovet.co.uk/Equimins-Flexi ... es/c16486/

En over 4 maanden wordt Joris 14..... En hij vindt 30-40 minuten niet genoeg, dan zeurt hij echt nog wel 5x op een dag om weer uit te gaan. Dus de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat hij zeker nog 2 uur totaal buiten komt.
Daar bestel ik ook, prima geregeld altijd.

Ik dacht laatst: ik zal de Flexi eens afbouwen bij Max, ivm de grote hoeveelheid duivelsklauw. Mijn Duitse da meende dat dat de celgroei kon stimuleren, en Max heeft een testikeltumor, dus leek het haar beter geen duivelsklauw te geven. Heb daar verder nooit meer informatie over gevonden, maar ik dacht gewoon voor de zekerheid: laten we het eens met minder Flexi doen en in plaats daarvan een pil met glucosamine, chondroitine en msm. Nouuuu... Heb het twee weken geprobeerd, toen begon Max weer te hobbelen. Ben weer teruggegaan op de Flexi, en hij heeft zijn huppeltje weer terug. Max wordt begin april 15, dus zelfs als de duivelsklauw voor hem niet honderd procent is, dan nog blijft hij lekker Flexi krijgen tot ie omkiept. Over een jaar of zes dus. :cool:
#3363446
Anne ik ben het helemaal met je eens en ik heb dezelfde ervaring. Geen flexijoint en Joris loopt echt binnen twee dagen weer kreupel. Helaas geldt dat dus voor de previcox ook. Zodra ik de dosering minder zie ik echt dezelfde dag al dat hij dan pijn krijgt. Ik heb het vorige week één dag geprobeerd en toen wilde hij niet gaan liggen. Joris heeft artrose in zijn rechterschouder en dat deed hem toen dus extra pijn. Uiteindelijk liet hij zich gewoon op zijn linkerzij vallen als hij wilde rusten, nou dat gaan we dus echt niet doen. KwaliTIJD noem ik het altijd, daar gaat het om.
#3394610
Martine M schreef: do 06 feb 2020, 13:14 Hoe lang blijft zo een fles goed als je die in Engeland besteld?
https://www.viovet.co.uk/Equimins-Flexi ... es/c16486/
Maar nu dat die uit Europa zijn zal je er extra kosten op moeten gaan betalen vrees.
Voorlopig dit jaar nog niet, daarna waarschijnlijk wel inderdaad. ( btw, en als je heel veel besteld ook invoerkosten)
Ik heb nog een fles staan met 2021 als datum.
#3394637
Martine M schreef: do 06 feb 2020, 13:14 Hoe lang blijft zo een fles goed als je die in Engeland besteld?
https://www.viovet.co.uk/Equimins-Flexi ... es/c16486/
Maar nu dat die uit Europa zijn zal je er extra kosten op moeten gaan betalen vrees.
Let op, VioVet verkoopt niet meer de Flexijoint met duivelsklauw.
Deze moet je hebben van Equimins. Geen idee hoe de verzending als je bij Equimins besteld.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door