Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3394785
src_esther schreef: zo 09 feb 2020, 07:50 Huh?
Bij Equimins is £25,59 voor 1 liter.
Bij Redpost is £26,50 voor 1 liter.
Vergelijk je misschien de prijs voor 5 liter met de prijs voor 1 liter?
Of ken jij de verzendkosten die Equimins rekent en zijn die bizar hoog?
Op Nederlandse sites is het rond de €60 per liter. Op Engelse sites
inderdaad rond de £25.
#3394789
hamada schreef: zo 09 feb 2020, 13:11 Op Nederlandse sites is het rond de €60 per liter. Op Engelse sites
inderdaad rond de £25.
Als je in Engeland bestelt, kom je met verzendkosten zelfs nog niet aan die 60 euro die ze in Nederland durven vragen...
Tenminste, zolang je onder de £48 blijft (inclusief vzk) en de pond onder de €1,25 blijft kosten.
#3394810
src_esther schreef: zo 09 feb 2020, 13:37 Als je in Engeland bestelt, kom je met verzendkosten zelfs nog niet aan die 60 euro die ze in Nederland durven vragen...
Tenminste, zolang je onder de £48 blijft (inclusief vzk) en de pond onder de €1,25 blijft kosten.
Klopt. :) ik blijf dus steeds, ook met andere supplementen kijken wat de prijsverschillen zijn , met Engeland, maar ook Duitsland. Scheelt vaak heel veel ;)
#3395215
Ik heb ergens wel wat vragen over het gebruik bij katten gelezen maar heeft iemand het ook uitgezocht of het ook bij katten gebruikt mag/kan worden? Heb een oudje van 18 die verder nog fit is maar slecht loopt door arthrose in zijn schouders en een pijnlijke rug. Met Metacam, Arthroplex (glucosamine/Chondroitinesulfaat en MSM) en CBD druppels is het redelijk onder controle maar zou graag minder Metacam geven ivm zijn nieren.
#3415680
Ik heb een fles in Engeland besteld, maar die is waarschijnlijk vermist.
Dus ik heb nu niks meer en op speurtocht naar de vermiste fles kan pas vanaf 28 december.

Heeft iemand in de ruime omgeving van Utrecht nog iets staan voor mij??
Of een ander helder idee...
#3415730
baileys schreef: do 17 dec 2020, 07:46 Ik heb een fles in Engeland besteld, maar die is waarschijnlijk vermist.
Dus ik heb nu niks meer en op speurtocht naar de vermiste fles kan pas vanaf 28 december.

Heeft iemand in de ruime omgeving van Utrecht nog iets staan voor mij??
Of een ander helder idee...
Misschien Analgos van de Huisdierendokter (.nl) eens proberen als alternatief? Ik heb begrepen dat dat met name voor honden met gewrichtspijn is. Zelf heb ik het nog niet geprobeerd bij m'n honden, maar ik heb het besteld en hoop dat het een alternatief kan zijn voor Flexijoint.
#3415745
Anne in Zweden schreef: vr 18 dec 2020, 01:16 Misschien Analgos van de Huisdierendokter (.nl) eens proberen als alternatief? Ik heb begrepen dat dat met name voor honden met gewrichtspijn is. Zelf heb ik het nog niet geprobeerd bij m'n honden, maar ik heb het besteld en hoop dat het een alternatief kan zijn voor Flexijoint.
Gabi heb ik Analgos en Drynaria gegeven van de huisdierendokter en dat heeft zeker een tijd geholpen. Daarna ben ik overgestapt op Anarthron (is een kuur) op advies van de da. Hij krijgt er Hyaloral (supplement) bij en elke maand een prik met steroïden.
Phytonics Joint Comp schijnt ook pijnstillende eigenschappen te hebben, naast de werking voor de gewrichten, zei de osteopaat die hier voor Joep geweest is.
#3415808
baileys schreef: do 17 dec 2020, 07:46 Ik heb een fles in Engeland besteld, maar die is waarschijnlijk vermist.
Dus ik heb nu niks meer en op speurtocht naar de vermiste fles kan pas vanaf 28 december.

Heeft iemand in de ruime omgeving van Utrecht nog iets staan voor mij??
Of een ander helder idee...
Hoeveel heb je nodig? ik heb nog wel wat extra op voorraad, en ML moet zondag in de buurt van Utrecht zijn (Soest).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door