Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3323876
Artsen zonder Grenzen
Brooke's Hospital
Rode Kruis
Amnesty
Greenpeace
Leger des Heils
Hartstichting
Stichting Hulphond
Proefdiervrij
Stichting Alzheimer

Ik zou eigenlijk wel, in plaats van grote organisaties, kleinere initiatieven willen steunen maar daar moet je maar net tegenaan lopen.
Als ik het zo bekijk zijn het er best wat maar ik vind ze ook wel belangrijk.
Door enya13
#3324033
Lizzy schreef:Stichting Brooke Hospital for Animals (https://www.brooke.nl/).
dat is een hele goede idd. staat hier ook op nr. 1
helpt werkezels en paarden in de allerarmste gebieden met een vaste kliniek en vooral mobiele klinieken.
ook doen ze heel veel aan voorlichting met behulp van lokaal opgeleide mensen.
net weer het halfjaarlijkse blaadje gelezen. die mensen verdienen een gouden pluim!
Door Anne in Zweden
#3324207
Greenpeace
Ein Herz für Boxer (waar Lupi vandaan komt)
Stichting Dierenlot
World Animal Protection
Paws Patas (een dierenopvang in Spanje)

Ik doneerde ook maandelijks aan de kattenopvang in Leipzig waar ik een aantal jaren als vrijwilliger heb geholpen, maar die ga ik nu ruilen voor Brooke. Eigenlijk zou ik alle instanties op de hele wereld wel willen helpen, maar ja. :( Wel heb ik voor het asiel in onze nieuwe woonplaats als kerstcadeautje een paar kilo kattenvoer meebesteld, toen ik voor onze eigen katzels nieuwe blikjes vis nodig had (rauwe vis is namelijk bleh ::) ). Kleine beetjes, maar zeker de kleine lokale initiatieven zijn er dolblij mee.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3324218
Oh ik zie deze nu pas;
Ik steun de Dutch Cell dogs, Stichting Aap.
En het asiel in Zwolle hebben regelmatig crowd fund acties, voor speciaal voer of behandeling van een hond of kat, dan kijk ik wat ik kan missen en geef doneer dat via zo’n actie.
Door saluki
#3324339
BelleFae schreef:Welke stichting/goed doel/asiel steun jij of zou je steunen?

Ik wil iets voor een stichting/goed doel/asiel gaan doen (in de vorm van donaties), welke stichting oid vind jij dit waard of zou dit verdienen? Help mij met het vinden van de juiste stichting oid :D

Animal in Need of helemaal bij ons ras passend VZW Rescue Salukis Middle East -RSME
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door