Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3321671
Wij hebben een brandalarm... Dat is geen gewone, dat is er een met een hele echt hele keiharde bel. Dat is er zo eentje die de hele buurt hoort. Echt een brandmelder maar dan x 100. Goed, die ging vanmorgen om half 7 af :-X :-X :-X

Ik ben echt als een raket mijn bed uit gesprongen om mijn honden te gaan redden. Kom beneden. Waar is de rook? Waar is het vuur? Nergens............

Echt he, 5 minuten later stond ik nog steeds te beven als een rietje van pure schrik. Ze doen het nog, mijn hartkleppen maar vraag echt even niet hoe.

Ben benieuwd wat de buurman hier van vond, van deze brandmelder-actie :-X

Waarom ie nou afging weet natuurlijk nog niemand!
#3321673
Die dingen gaan soms zomaar af :-X .

Bij mij ging dat ding een keer om 4.00 in de nacht af en het duurde 10 minuten voor ik door had, dat dat knoertharde geluid, niet van een auto- bedrijfs- of centraal in het gebouw brandalarm was, maar in mijn huis en dan ook nog welke van de 2.
Vervolgens is dat kreng niet uit te krijgen en ben ik nog eens 10 minuten bezig geweest het ding van het plafond te krijgen. Hij ligt nu werkeloos op de kast het kreng.

Je hartkleppen en gehoor zijn in elk geval goed getest vanmorgen.

Je buurman moet niet zeuren, je laat dat ding alles behalve voor je lol af gaan :-X .
#3321676
*Gabriëlle* schreef:Die dingen gaan soms zomaar af :-X .

Bij mij ging dat ding een keer om 4.00 in de nacht af en het duurde 10 minuten voor ik door had, dat dat knoertharde geluid, niet van een auto- bedrijfs- of centraal in het gebouw brandalarm was, maar in mijn huis en dan ook nog welke van de 2.
Vervolgens is dat kreng niet uit te krijgen en ben ik nog eens 10 minuten bezig geweest het ding van het plafond te krijgen. Hij ligt nu werkeloos op de kast het kreng.

Je hartkleppen en gehoor zijn in elk geval goed getest vanmorgen.

Je buurman moet niet zeuren, je laat dat ding alles behalve voor je lol af gaan :-X .
;D ;D ;D ;D

Whahaha, wat een verhaal weer!!!!!! Krijg je toch de complete rot zenuwen, als je zo'n gillend ding niet van het plafon krijgt!!!!!!!!!!
#3321704
sam28 schreef:Ze kunnen afgaan doordat er stof in zit of een spinnetje.
Fijn in ieder geval dat je gehoor en kleppen nog werken, naar de dokter voor deze testen is duurder :biggrin2:
Schoonmaken zou inderdaad kunnen helpen. Het is waarschijnlijk een optische rookmelder en als die niet meer goed kan 'zien' is het voorstelbaar dat zo'n ding afblijft gaan.
#3321709
Lizzy schreef:Wij hebben een brandalarm... Dat is geen gewone, dat is er een met een hele echt hele keiharde bel. Dat is er zo eentje die de hele buurt hoort. Echt een brandmelder maar dan x 100. Goed, die ging vanmorgen om half 7 af :-X :-X :-X

Ik ben echt als een raket mijn bed uit gesprongen om mijn honden te gaan redden. Kom beneden. Waar is de rook? Waar is het vuur? Nergens............

Echt he, 5 minuten later stond ik nog steeds te beven als een rietje van pure schrik. Ze doen het nog, mijn hartkleppen maar vraag echt even niet hoe.


Ben benieuwd wat de buurman hier van vond, van deze brandmelder-actie :-X

Waarom ie nou afging weet natuurlijk nog niemand!

Ja, hier nog een. Echt, dit kost je een jaar van je leven, zo'n geintje. :-X

Alleen kwam ik niet zo lekker beneden. Gleed in de haast (op blote voeten) van de tweede traptree af. Op m'n billen helemaal van boven naar beneden gestuiterd. Dat was meer dan pijnlijk. Ik heb vier maanden niet normaal kunnen zitten. :-X

Maar er was gelukkig geen brand! ::) :biggrin2: Het is inmiddels twee jaar geleden, maar ik weet het nog als de dag van gisteren. :(
Nu ben ik ook panisch voor brand hoor, dat helpt niet. Meneer kwam een stuk rustiger z'n bed uit, toen lag ik al onderaan de trap. :D
#3321726
-Annemarie- schreef:Ja, hier nog een. Echt, dit kost je een jaar van je leven, zo'n geintje. :-X

Alleen kwam ik niet zo lekker beneden. Gleed in de haast (op blote voeten) van de tweede traptree af. Op m'n billen helemaal van boven naar beneden gestuiterd. Dat was meer dan pijnlijk. Ik heb vier maanden niet normaal kunnen zitten. :-X

Maar er was gelukkig geen brand! ::) :biggrin2: Het is inmiddels twee jaar geleden, maar ik weet het nog als de dag van gisteren. :(
Nu ben ik ook panisch voor brand hoor, dat helpt niet. Meneer kwam een stuk rustiger z'n bed uit, toen lag ik al onderaan de trap. :D
Oh boy oh boy, arme bips :-X :-X . Ik heb er helemaal beeld bij, bah zeg :-* !

Maar ja goed, ik kan me wel voorstellen dat het gebeurd, dat je in je verschrikkelijke haast valt :-X . Ik rende ook wel in blinde paniek naar beneden. Als het huis afbrand is dat wel echte vette pech. M'n spullen boeien me niet. Maar mijn honden..................... :-X :-X :-X :-X :-X . Je moet er toch niet aan denken :-X :-X :-X :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door