Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
#3314992
Ik ben op zoek naar een leeslamp met timer. Het is dus de bedoeling dat de lamp na bv een half uur zelf uit gaat. ik vind er wel, maar dat zijn dan van die kinderlamen en ik heb liever iets neutraler. iemand tips?
Door Aprilsnow
#3315016
Ik heb een Philips wake up light die ook langzaam uitgaat. Tijd kan je instellen, werkt voor mij wel fijn (zowel het opstaan als het gaan slapen).
Door El_Kato
#3315022
Een kobo glow :D als je langer dan ..... minuten niet gebladert hebt gaat hij vanzelf uit :)

Niet wat jij zoekt denk ik maar ik vind het ideaal dus voor mij werkt het :)
Door frodo quin
#3315251
Neen dat is inderdaad niet de bedoeling. Het idee is een lamp die bv na een half uur uit gaat en ik dan gewoon weer aandoe als ik verder wil lezen... eigenlijk zoals mijn laptop. Die gaat ook uit als de film of aflevering gedaan is en ik er af blijf.
Door El_Kato
#3315258
Ik zou dan toch serieus een e-reader met verlichting overwegen. Ik word vaak wakker ‘s nachts en ga dan even lezen. Geeft voldoende licht om goed te kunnen lezen zonder verdere verlichting maar niet zo fel dat je last van je ogen krijgt. Val je in slaap gaat hij vanzelf uit en wil je later weer verder lezen zet je hem je gewoon weer aan. Het licht van de e- reader is een stuk vriendelijker voor je ogen als bv een tlefoon of tablet.
Door Ingeborg1958
#3315274
El_Kato schreef:Ik zou dan toch serieus een e-reader met verlichting overwegen. Ik word vaak wakker ‘s nachts en ga dan even lezen. Geeft voldoende licht om goed te kunnen lezen zonder verdere verlichting maar niet zo fel dat je last van je ogen krijgt. Val je in slaap gaat hij vanzelf uit en wil je later weer verder lezen zet je hem je gewoon weer aan. Het licht van de e- reader is een stuk vriendelijker voor je ogen als bv een tlefoon of tablet.
Waar ik dan weer aan toe wil voegen dat je op een tablet een nachtmodus hebt waarin het blauwe licht gedimt wordt. Ik heb tijdschriften online en kan ook s’avonds heel prettig en rustig lezen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door