Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3314472
Lizzy schreef:Oh wow, wat een knappe jongen! Zo vind ik ze echt mooi :smitten:

Mooie kleur ook!

Whaaaa, spannend!!!!!!!!!!!!!
Ja hij is prachtig, en de kleur is ook mooi maar absoluut niet de reden waarom we voor bootz zijn gegaan ;)

Zijn gezondheid is alles wat we wilde, zijn karakter sprak ons vanaf de eerste seconde aan en toen we hem aan het werk zagen waren we om !
Heerlijke hond en mooie looks is de ideale date voor Rox haha

Ben zoooooooo benieuwd naar de pups tzt, bedoel het is toch een outcross (show lijn met werk lijn) dus eens kijken wat het qua looks gaat worden
Bootz heeft een goede bone en de ras typische eigenschappen qua looks (al is die natuurlik ranker dan de show mannen) maar ik denk dat het een hele mooie combi is qua werk en looks :biggrin2:
#3314474
Monique77 schreef:Ja hij is prachtig, en de kleur is ook mooi maar absoluut niet de reden waarom we voor bootz zijn gegaan ;)

Zijn gezondheid is alles wat we wilde, zijn karakter sprak ons vanaf de eerste seconde aan en toen we hem aan het werk zagen waren we om !
Heerlijke hond en mooie looks is de ideale date voor Rox haha

Ben zoooooooo benieuwd naar de pups tzt, bedoel het is toch een outcross (show lijn met werk lijn) dus eens kijken wat het qua looks gaat worden
Bootz heeft een goede bone en de ras typische eigenschappen qua looks (al is die natuurlik ranker dan de show mannen) maar ik denk dat het een hele mooie combi is qua werk en looks :biggrin2:
Ja nee, dat verwachtte ik al helemaal hoor, dat jij hem gekozen hebt vanwege zijn karakter en gezondheid en het lage COI van de combi :-* ! Maar dat neemt niet weg dat het ook qua looks een prachtige jongen is!! Ik denk een schitterende combinatie!
#3328841
En dan zit je erop te wachten, en te wachten, en te wachten en natuurlijk wordt ze dan niet haar uitgerekende week loops ::)

Sjors kreeg het al zwaarder en zwaarder, want elk slaapplekje werd uitvoerig klappertandend nagelopen, maar de doos bleef normaal en we zagen nog geen bloed, dus afwachten maar ...

En vanmorgen zag ik eindelijk de eerste bloeddruppeltjes ! Nog nooit zo blij geweest met bloeddruppeltjes :D

Alles gaat nu echt beginnen !
Het aftellen tot de progesteron bepaling, het aftellen tot de dekking, het aftellen naar de echo en het aftellen tot hopelijk haar 1e pups op de wereld komen
Ik kan niet wachten, na ruim 30 jaar gaat eindelijk mijn droom in vervulling met het liefste en mooiste teefje van de wereld :smitten:
#3328844
Monique77 schreef:En dan zit je erop te wachten, en te wachten, en te wachten en natuurlijk wordt ze dan niet haar uitgerekende week loops ::)

Sjors kreeg het al zwaarder en zwaarder, want elk slaapplekje werd uitvoerig klappertandend nagelopen, maar de doos bleef normaal en we zagen nog geen bloed, dus afwachten maar ...

En vanmorgen zag ik eindelijk de eerste bloeddruppeltjes ! Nog nooit zo blij geweest met bloeddruppeltjes :D

Alles gaat nu echt beginnen !
Het aftellen tot de progesteron bepaling, het aftellen tot de dekking, het aftellen naar de echo en het aftellen tot hopelijk haar 1e pups op de wereld komen
Ik kan niet wachten, na ruim 30 jaar gaat eindelijk mijn droom in vervulling met het liefste en mooiste teefje van de wereld :smitten:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Echt rete-gaaf-spannend-super-leuk-geweldig! Gefeliciteerd en op naar een succesvolle gezellige dekking :biggrin2: !

Geweldig, eindelijk je langverwachte droom die uit gaat komen!!!!!!!!!!!!!!!!

Mag ik puppy's komen knuffelen?
#3328897
Lizzy schreef:Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Echt rete-gaaf-spannend-super-leuk-geweldig! Gefeliciteerd en op naar een succesvolle gezellige dekking :biggrin2: !

Geweldig, eindelijk je langverwachte droom die uit gaat komen!!!!!!!!!!!!!!!!

Mag ik puppy's komen knuffelen?

Jaaaaaaa ZO blij mee

En altijd welkom om de puppielucht te komen snuiven :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door