Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3311259
:biggrin2: De kleine etter :P Alweer bijna anderhalf
Mijn vader en moeder zeggen dat ik zeer eigenwijs ben ::)
Ik doe graag waar ik zelf zin in heb zeg maar , en ik vind zelf dat ik hele leuke dingen verzin hoor
Zo heb ik vandaag heel stiekem de sluiting van de fietskar kapot gevreten , mijn moeder wilde de sluiting vastmaken maar dat lukte niet meer
Maar ze moet niet zo zeuren , want in huis sloop ik helemaal niets
En ze dacht dat ik even uit de sloot stond te drinken , dat deed ik ook braaf toen ze keek . Maar er lag ook rotte vis . En ik ben erg lenig dus het was een fluitje van een cent om mezelf even lekker te verwennen met deze onweerstaanbare geur :D
En ik ben hun eerste hond die niet op de bank gaat . Daar schijnen ze wel blij mee te zijn , want ik kom altijd nogal smerig uit de tuin naar binnen zeg maar
En ik ben een heel gemakkelijke kostganger , ik lust alles . behalve vis
Verder lig ik vanaf 17.30 uur bij de poort op mijn vader te wachten , ik zie niets . Maar ik luister goed of ik de tuut aan hoor komen
Ik blaf ongeveer eens per drie weken , maar als de gangdeur openstaat en ik zie de post op de mat liggen dan zet ik daar wel graag mijn tanden in .... dat dan weer wel
Verder snappen ze niet dat ik graag in de stromende regen buiten ben , in de tuin . Maar dat is juist leuk , en moeder is niet eens blij als ik een naaktslak mee naar binnen neem ::)
Laatst had ik er eentje in vaders schoen gestopt
Ik schijn in een benche te liggen uit het stenen tijdperk , en hij is heel groot . Maar ik vind dat ding zalig . Ze laten hem dus maar mooi staan ::)
Maar ik ben ook erg lief zeggen ze . Ik ben een echte JRT , dol op mijn familie en mijn kleine kabouters . En soms heb ik een minuut tijd om even op schoot te zitten
aan zee 023.JPG
aan zee 023.JPG (3.42 MiB) 724 keer bekeken
Door jasmijn
#3311287
Gruwels wees blij met je baasjes want als je zo'n slak grapje hier had geflik mocht je dus echt niet meer de tuin in voor een tijdje >:(

Veder klinkt het alsof je met je kont in een goude mandje bent beland, je houd je baasjes ook lekker jong zo met je streken ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door