Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3347039
Hoi allemaal!

ik blaas na lange afwezigheid mijn topic weer even nieuw leven in, gezien de vakantie steeds dichterbij komt :)
over ruim 6 weken heb ik 2 weken vakantie. de eerste week ga ik een paar dagen naar zeeland om daar met Bisou bij de schaapskudde te trainen.
daarna ga ik een week backpacken <3 samen met een vriendin en haar hond. voor haar de eerste keer, voor mij iets minder vreemd :)

volgende week krijg ik de kaarten binnen en dan kunnen we iets meer gaan plannen wat voor dagtochten we kunnen gaan lopen.
helaas gaat Chip niet meer mee, hij is nu ruim 11 jaar en heeft stembandverlamming :'( wat maakt dat hij deze warme dagen echt slecht is! het risico op warm weer daar en een hond die niet meer verder kan daardoor ga ik dus niet nemen.

de voorbereidingen worden al weer langzaam serieuzer, en zullen we ook weer eens wat dag tochten mee nemen hier in eigen land.
nog wat kleine dingetjes aanschaffen (een warmere slaapzak!!! want oo wat had ik het koud vorig jaar) en dan kunnen we op pad :)
#3347041
Ik lees het nu pas voor het eerst, maar ik ben stinkend jaloers op je. Het lijkt me geweldig, wat zou ik dat graag ook willen doen. Jammer dat het ouwetje niet meer mee kan. Ik wens je (jullie) heel veel plezier
#3347048
chipjolie schreef:dank je wel Lida!
het is idd echt geweldig, kamperen vind ik geen reet aan maar dit..!!! :smitten: :smitten: zo een met de natuur en met je honden :)
wat let je om het niet te doen?
Mijn gezondheid laat het niet toe. Maar met mooi weer slaap ik graag buiten. Het liefst slaap ik dan niet maar lig ik de halve nacht te kijken en te luisteren. Mijn honden vinden dat ook erg leuk en houden mij gezelschap, met gevolg dat het muggennet waar ik liever onder lig weinig nut heeft
Door Lizzy
#3347056
chipjolie schreef:@lizzy in frankrijk in de vogezen :)

jammer lida maar thuis, buiten slapen is ook heel erg leuk!
OK, dank je! Echt super! Zoooo leuk voor jullie. Ik hoop dat we af en toe wat van jullie zullen horen.
#3347060
Super leuk, heel veel plezier!!
Moeilijk is dat he; het besef dat de oudste niet meer mee kan.
Ik heb dat nu met Zuko. Die kan de lange wandelingen echt niet meer aan :(

Wij gaan over 2 weken richting Frankrijk.
Met de honden, en een tent (en nog wat zooi).
Bestemming; onbekend.
Heb er heel veel zin in!
#3347107
Ja het duurt helaas nog even. Maar voorbereiden is ook heel erg leuk!

@Joyce ja dat is wel moeilijk idd.. maar de gewone wandelingen gaan nog hartstikke goed dus daar genieten we met hem er bij dan gewoon van :)
Leuk! Veel plezier alvast
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door