Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tibbies
#3427618
Fijn dat het bij jullie ook goed werkt. Je doet ook erg lang met zo’n roller en het mooie is dat je hem kan navullen. Alleen dan de navulling wel uit de koelkast gebruiken anders wordt het een kliederboel


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door Lizzy
#3427620
Eef+Stippels schreef: di 08 jun 2021, 18:55 Dan ga ik die Loveli zonnebrand hierna proberen, klinkt top!

Loveli heeft ook zulke fijne deodorant!
Lekker in een Potje, die jij ooit aanraadde, was zo veranderd qua samenstelling dat het niets meer voor me deed. Terwijl ik er eerder zelfs mee kon sporten.
Ik merk niks geen verschil met de huidige "Lekker in een Potje". Die gebruik ik ook nog steeds. Ook die van Loveli. Daar gebruik ik trouwens ook de gezichtsolie en gezichtscreme van. Had ik geld genoeg, kocht ik alles van dit merk want ik vind het zalig!
Door Eef+Stippels
#3427624
Tibbies schreef:Fijn dat het bij jullie ook goed werkt. Je doet ook erg lang met zo’n roller en het mooie is dat je hem kan navullen. Alleen dan de navulling wel uit de koelkast gebruiken anders wordt het een kliederboel Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Goed om te weten :)
Lizzy schreef:
Ik merk niks geen verschil met de huidige "Lekker in een Potje". Die gebruik ik ook nog steeds. Ook die van Loveli. Daar gebruik ik trouwens ook de gezichtsolie en gezichtscreme van. Had ik geld genoeg, kocht ik alles van dit merk want ik vind het zalig!
Dat scheelt dan weer, want de Lekker deo is regelmatig 1+1 gratis :)
Loveli is idd duur, helaas...
En gewone chemo deo heb je al voor 1,-... ::)
Ik gebruik kale jojoba olie voor mijn gezicht, dat scheelt dan weer iets in dure cremes :azn:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door