Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Esther Q
#3304179
Ik kom hier niet zoveel meer, maar omdat het begin van mijn leven in Zweden bij Barfplaats ligt (hier leerden Stef en ik elkaar kennen) vinden sommigen op dit forum het misschien ook leuk om te lezen. Mijn emigratie columns. Onderaan staat steeds een link naar de volgende:

http://www.estherquatfass.nl/hoe-ben-ik ... d-geraakt/
Laatst gewijzigd door Esther Q op wo 28 jun 2017, 15:51, 2 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#3304356
Echt heel erg leuk om te lezen Esther :-*

Ik vind het nog steeds grappig, als ik er aan terug denk, hoe je Stef hier hebt leren kennen :biggrin2:
Door Esther Q
#3304425
Aah, wat een leuke reacties! Bedankt :-* Ik schrijf ze een klein beetje met tegenzin, maar dat is blijkbaar niet te lezen :biggrin2:
Ja, lachen hè, Lizzy, nu achteraf dan :biggrin2:
Door bloemetje
#3304438
Mens hoe kun je dat zeggen met tegenzin. Je schrijft gewoon geweldig en er zijn zoveel mensen die dit zouden lezen. Ik in elk geval! Ik snap dat het een beetje privé is. Maar t word een verhaal he. Daar zit een gedeelte vrijheid in. ;)

En nu ga ik ze allemaal lezen. Ik heb er net 2.5 uit. Op mijn werk :-[ . Ik kon niet stoppen :-[
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3304442
Boeffie Blafmans schreef:Aah, wat een leuke reacties! Bedankt :-* Ik schrijf ze een klein beetje met tegenzin, maar dat is blijkbaar niet te lezen :biggrin2:
Nee, dat is in je schrijfstijl in ieder geval niet terug te lezen :D
Ja, lachen hè, Lizzy, nu achteraf dan :biggrin2:
Is daar ook een verhaal over? :???: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3304451
Nu heb ik ze allemaal gelezen, inderdaad geen bericht over de ontmoeting hier >:( :biggrin2:

Maar serieus; heerlijk geschreven! O0 Ik ben al benieuwd naar zondag! :D
Door Lizzy
#3304494
Boeffie Blafmans schreef:Nee :biggrin2:
Jawel, best wel ;D ;D :P :-*

Vertel jij het?

(ik doe het niet hoor :biggrin2: ).

Het enige dat ik verklap is dat Stefan van het voeren van eieren was/is ;D

En dat ik uit mijn stoel viel toen ik door kreeg dat jij en Stefan wat met elkaar hadden!!!!!!!!!!!! Nu denk ik "volstrekt logisch" :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door