Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3388985
Ik ben aan het joggen gedaan en doe dat op mijn V-run fivefingers. Dat loopt heerlijk. Ik had het vorige week een keer op mijn gewone sneakers gedaan omdat ik een pijnlijke teen had. Dat heb ik geweten. Ik heb zo'n pijn aan de onderkant van mijn voeten gehad bij het lopen. Nu weer op mijn fivefingers gegaan en dat gaat stukken beter. Alleen wat last van mijn kuiten. Dat gaat vast ook wennen. Het liefst loop ik heel de tijd op fivefingers, maar ik krijg er zo'n vreselijke stinkvoeten in....

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3389004
Gewone sneakers als in conventionele sneakers? Ja, daar krijg ik ook pijnlijke zolen van.
Of waren het barefoot sneakers?

Ik vind het toch ook opmerkelijk dat ik sinds ik barefoot draag ik geen pijnlijke voeten meer gehad heb. Hoe lang ik er ook op sta of wandel.
Vroeger had ik dat snel.

Lopen doe ik niet, dus kan ik niet van meespreken. Ale, tenzij die 50m telt die ik elke morgen loop om m'n kinderen op hun fietsjes in te halen. Die gaan wel vlotter, soepeler vooral, dan ik me van vroeger kan herinneren.
Door hannabelgje
#3389005
pearlsofpassion schreef:Gewone sneakers als in conventionele sneakers? Ja, daar krijg ik ook pijnlijke zolen van.
Of waren het barefoot sneakers?

Ik vind het toch ook opmerkelijk dat ik sinds ik barefoot draag ik geen pijnlijke voeten meer gehad heb. Hoe lang ik er ook op sta of wandel.
Vroeger had ik dat snel.

Lopen doe ik niet, dus kan ik niet van meespreken. Ale, tenzij die 50m telt die ik elke morgen loop om m'n kinderen op hun fietsjes in te halen. Die gaan wel vlotter, soepeler vooral, dan ik me van vroeger kan herinneren.
Ja gewone sneakers, niet barefoot.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Lizzy
#3389219
M'n laarzen zijn binnen!
IMG_20191108_105940[1].jpg
IMG_20191108_105940[1].jpg (6.19 MiB) 1369 keer bekeken
IMG_20191108_105949[1].jpg
IMG_20191108_105949[1].jpg (5.57 MiB) 1369 keer bekeken
Ze zitten goed. Lopen goed. Heeeeel dun zooltje. Zero drop. Alleen krijg ik er koude voeten in dus op zoek naar thermo sokken! Geen idee natuurlijk hoe lang ze het uithouden. Ik loop er natuurlijk ook mee op asfalt.... Maar, so far so good, ik heb er nu twee keer op gelopen en ga niet dood van de rugpijn ofzo :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3389241
Lizzy schreef: za 09 nov 2019, 12:11 M'n laarzen zijn binnen!

IMG_20191108_105940[1].jpg

IMG_20191108_105949[1].jpg

Ze zitten goed. Lopen goed. Heeeeel dun zooltje. Zero drop. Alleen krijg ik er koude voeten in dus op zoek naar thermo sokken! Geen idee natuurlijk hoe lang ze het uithouden. Ik loop er natuurlijk ook mee op asfalt.... Maar, so far so good, ik heb er nu twee keer op gelopen en ga niet dood van de rugpijn ofzo :biggrin2:
Oh, wauw.. Ze zijn ook echt hoog..
Ik hoop dat ze waterdicht blijven!
Door Eef+Stippels
#3389243
Je hebt die hoogte ook wel nodig, aan de modderspetters te zien :biggrin2:
Hopelijk gaan ze lang mee en blijven je voeten warm met thermosokken.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3389372
Zien er inderdaad uit als waterdichte laarzen :biggrin2: Hopelijk vind je ook een manier om warmere voeten te krijgen

Mijn Zaqq's zijn tot nu toe waterdicht :D En ik vind ze echt lekker lopen, veel beter dan mijn vivo trackers moet ik bekennen (wellicht dat ik maar een nieuw huis voor die moet zoeken aangezien ik toch echt mijn zaqq's aandoe ::) )
Door Siberienne
#3389384
Of zo’n aluminium isolatie zooltje erin? Dun, vlak en ik vond het in mijn rubberlaarzen wel veel schelen ..

Mijn schoenen ingespoten en tot nu toe nog steeds droge voeten in mijn joe nimble’s
Door zurca
#3389388
Fijn dat je laarzen er zijn Lizzy!
Hoop dat je er lang plezier van mag hebben...


PoP hoe bevallen je Wildlings, ik neem aan dat je ze al wat vaker aan gehad hebt nu?
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3389394
Ik droog weer ja. ::)

En ja, nog steeds lekker he. Heel minimalistisch, lekker warm en zacht, ik vind ze zeker een aanrader.
Maar als er iets van vocht ligt durf ik het nog niet aan....
Door zurca
#3389396
pearlsofpassion schreef: di 12 nov 2019, 14:47 Ik droog weer ja. ::)

En ja, nog steeds lekker he. Heel minimalistisch, lekker warm en zacht, ik vind ze zeker een aanrader.
Maar als er iets van vocht ligt durf ik het nog niet aan....
Nee met nattigheid zou ik ze ook niet aantrekken...Hoewel wol daar misschien nog wel wat beter tegen kan dan canvas. Mijn Wildlings liggen nu iig in de kast, voor volgend voorjaar ;) Ik neig toch nog wel naar een paar wollen Wildlings ::)
Gebruikersavatar
Door pike
#3389403
pearlsofpassion schreef: di 12 nov 2019, 14:47 Ik droog weer ja. ::)

En ja, nog steeds lekker he. Heel minimalistisch, lekker warm en zacht, ik vind ze zeker een aanrader.
Maar als er iets van vocht ligt durf ik het nog niet aan....
Dat kan ik mij goed voorstellen, dat zou ik ook hebben. Ik had dat zelfs met mijn trackers, na het verhaal van Lizzy. Ik durfde er aanvankelijk niet mee door de nattigheid te lopen. Terwijl ze daar nu toch ook voor bedoeld waren. Heeeel voorzichtig geprobeerd ;D en telkens wat meer door de prut. Toen liep ik ineens onbevangen door de nattigheid en na een jaar prutten blijven mijn voeten nog steeds droog :cool:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3389437
Ik wil het zeker wel eens proberen, maar nu zijn ze nog te nieuw. :biggrin2:
M'n Vivo HI tops blijven ook goed droog, door nat gras en lage plassen toch. Diepe modder doe ik niet zo aan. ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door