Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3386012
dinky89 schreef: zo 15 sep 2019, 19:55 Dat was ook mijn gedachte :biggrin2:
Maar ze zijn 1,5 week geleden verhuisd naar een groter pand dus wie weet kunnen ze daar richting toekomst ook meer voorraad kwijt en waren wij qua voorraad nog te vroeg ;)
Ik denk niet dat het een kwestie is van wel of geen voorraad kwijt kunnen. Schoenen op voorraad nemen betekent investeren. Aan investeren hangt een risico want je moet natuurlijk wel die voorraad zien te verkopen. Ze zijn daar duidelijk heel voorzichtig mee.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3386941
Nou kijk! Precies op mijn verjaardag binnengekomen:
20191004_133501.jpg
20191004_133501.jpg (3.16 MiB) 1771 keer bekeken
20191004_133454.jpg
20191004_133454.jpg (3.38 MiB) 1771 keer bekeken
Zijn ze mooi of mooi?
Zitten ook gelijk fijn eerlijk gezegd. Vooral voetbed, leer moet nog wat meer gaan meegeven.

Maar eh een probleem, vind ze eigenlijk iets te mooi en leuk voor hondenwandelingen ::)
Door zurca
#3386946
zurca schreef: vr 04 okt 2019, 14:06 Oh die zijn zeker leuk!
Waterdicht? En inderdaad welk merk, waar vandaan? :biggrin2:
Oh wacht.... Gefeliciteerd met je verjaardag :biggrin2: :flowers:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3386949
Zeer leuk!
Maar is het mijn idee of is de toebox wat smal?
Kan gezichtsbedrog zijn hoor.

Fijn dat ze meteen goed zitten.
Ik vind ze ook erg leuk om wandelingen mee te doen, maar anderzijds, daar dienen ze voor, heb je ze voor gekocht, wat ga je er anders mee doen en vooral: wat ga je anders aandoen? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3386961
Ze zouden waterdicht moeten zijn. Heb ik nog niet getest, het is wel ruw leer.
Ik had vandaag sowieso pijn aan mijn voet en heb hiermee gelopen en geslenterd door winkels. Zo vond ik ze dus fijner dan mijn vivaro's. Ik vind ze ook minder pipo schoenen als de vivaro trackers. Bij de vivaro's denk ik dat ik een maat te groot heb , ze zijn echt heel ruim. Kan ook zijdelings schuiven. Kan ook aan mijn voeten liggen. Ik vind bijv. de merrels ook zo fijn omdat ze lekker omsloten om mijn voet zitten, zonder dat ze ergens knellen uiteraard. En bij deze had ik ook het gevoel meteen, boh lekker. En ook na het geslenter denk ik, jup volgens mij fijn. Bij de vivaro's heb ik het gevoel dat ik extra mijn voet moet optillen omdat ik ander over die clownsneus val ;D
Ik vind ze ook echt mooier en meer op schoenen lijken. Ook vind ik ze warmer, tenminste dat idee had ik vandaag. Denk wel dat de zool iets stugger en wat dikker is dan de vivaro. Maar toch is de zool wel heel flexibel. In het algeheel vind ik ze juist beter afwikkelen. Maar de duurtest moet nog komen.
En inderdaad ga ze maar aandoen ook voor het wandelen want ja daar zijn schoenen toch voor?

Denk dat ML niet erg blij gaat zijn met deze winkel ;D

Het is een duits bedrijf (en gemaakt in duitsland) wat ik al eerder heb gezien en altijd al wou bestellen maar hadden niet zo heel veel en nu hebben ze keuze uit 100+ schoenen (ook voor kinderen inmiddels)

kijkt en kwijlt:
https://www.zaqq.de/barfussschuhe-damen/
Gebruikersavatar
Door pike
#3386972
Zaqq jaaaa die hebben werkelijk mooie schoenen! Maar wel 10 euro verzendkosten erbij en als het terug moet kan je (omdat je in het buitenland wonend) ook zelf de retourkosten betalen. Ik begrijp dat wel, maar aangezien het nooit de eerste keer past... Dat komt dan allemaal bovenop de prijs en schoenen zijn al niet bepaald goedkoop :(
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3386976
pike schreef: vr 04 okt 2019, 18:47 Zaqq jaaaa die hebben werkelijk mooie schoenen! Maar wel 10 euro verzendkosten erbij en als het terug moet kan je (omdat je in het buitenland wonend) ook zelf de retourkosten betalen. Ik begrijp dat wel, maar aangezien het nooit de eerste keer past... Dat komt dan allemaal bovenop de prijs en schoenen zijn al niet bepaald goedkoop :(
Het past hier de eerste keer :P ;D ;)
Ja hier is het maar 3,90 heen of weer. Scheelt nogal.
En als ik ze met vivaro vergelijk of joe nimble (degene die ik mooi vind dan) vind ik ze absoluut niet duurder eerlijk gezegd.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3386980
Amai, zoveel uiteenlopende stijlen hebben ze daar!
Ik vind er ook wel een paar kwijl-schoenen bij ja.
Laarzen tot aan de knie, oh man, dat is voor het eerst dat ik die barefoot zie, en daar hou ik toch wel van.

Ik vind ze niet speciaal duur. Maar ik vind ze wel smal ogen. En gezien m'n Vivo Lite's eigenlijk iets te smal zijn (de Vivo Hi tops niet hoor!), en zeker Laurens maar eigenlijk alledrie m'n zoontjes nogal brede voeten hebben, ben ik daar wel wat bang voor....

Ik heb nooit veel schoenen gehad, maar sinds ik barefoot loop, wil ik er alsmaar meer. ;D :D
Gebruikersavatar
Door pike
#3386982
Kaio schreef: vr 04 okt 2019, 19:06 Het past hier de eerste keer :P ;D ;)
Ja hier is het maar 3,90 heen of weer. Scheelt nogal.
En als ik ze met vivaro vergelijk of joe nimble (degene die ik mooi vind dan) vind ik ze absoluut niet duurder eerlijk gezegd.
Nee zeker niet, daar heb je gelijk. Als ik die waterdichte Expec Lunar vergelijk met de trackers van vivo zijn ze zelfs goedkoop.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3386987
Kaio schreef: vr 04 okt 2019, 17:51 Het is een duits bedrijf (en gemaakt in duitsland) wat ik al eerder heb gezien en altijd al wou bestellen maar hadden niet zo heel veel en nu hebben ze keuze uit 100+ schoenen (ook voor kinderen inmiddels)

kijkt en kwijlt:
https://www.zaqq.de/barfussschuhe-damen/
Ohhhhh, dat had je nou niet moeten doen! Ik zie al een paar flatjes die heel leuk zijn voor de feestdagen. :biggrin2:


Heb overigens sinds juni last van m'n linker voet. Pijnlijk met afrollen en dik op de voorvoet. Echo gehad, ja het is dik, nee we weten niet waar het door komt. :-X
Tijdens de zomer vakantie bijna alleen maar op de fivefingers gelopen, geen last. Terug de werkschoenen (lees: netjes) weer aan en het is gelijk mis. Ik loop nu alleen nog maar op de furoshiki's en thuis op sokken.
Met de regen buiten extra brede bergschoenen (die waren te duur om niet meer te dragen en eigenlijk wel heel soepel en lekker warm) de veters op de voet zo los mogelijk. Kon ik vorig jaar af en toe nog wel 'gewone' schoenen aan, nu gaat het echt niet meer. :(
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3387007
Ik heb hetzelfde probleem maar net omgekeerd. Als ik te lang niet op m'n voet sta, heb ik een beetje pijn. Dus na slapen of tijdje op de zetel.
Op dezelfde plaats als jij en ook bij afwikkelen.
Maar ik vind het moeilijk om dan normaal te lopen want ik ga ontlasten. En dat is natuurlijk niet goed.
Het gaat na een tijdje stappen wel over.

Maar als ik normale schoenen aandoe is het meteen over...
Gek he...
Door Lizzy
#3387010
Jammer zeg, dat de meeste schoenen niet in mijn maat te koop zijn :-\ . Eigenlijk in vrijwel geen enkele maat!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door