Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3434109
Oh thanx! :D
Hoe lang nog en wanneer ga je ze binnen hebben? Ik twijfel een beetje of ze niet wat smal zijn... En ze zijn zo duur om het uit te proberen.. :-\ Maar ze zijn zo leuk. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3434120
hannabelgje schreef:Groundies heeft uitverkoop. Ik heb een paar besteld met 50% korting.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
ik mag niet meer :biggrin2: (gelukkig zijn het veelal zomermodellen, maar wel leuke!) Heb net die belenka's besteld nl. :biggrin2:
Door hannabelgje
#3434123
pearlsofpassion schreef:Oh thanx! :D
Hoe lang nog en wanneer ga je ze binnen hebben? Ik twijfel een beetje of ze niet wat smal zijn... En ze zijn zo duur om het uit te proberen.. :-\ Maar ze zijn zo leuk. :biggrin2:
Tot het op is neem ik aan. Ik heb leren besteld in de hoop iets drogere voeten te houden. Ze zijn niet voor met het hondje maar puur voor dagelijks leven bedoeld. Dus wel door een regenbui lopen tijdens boodschappen ofzo.
Geen idee wanneer ze binnen komen. Denk eind deze week of begin volgende week.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3434148
Ok, mijn moeder heeft mij afgelopen weekend over de streep getrokken. Heb deze voor mijzelf besteld: https://www.wildling.shoes/en/collectio ... grizzly-rw
Aangezien mijn moeder aan heeft gegeven dat de wildling toch wel de fijnste schoenen zijn die ze heeft. En zij heeft inmiddels ook best collectie barefoot verzameld ;D Maar de wildling heeft ze in diverse kleuren omdat ze zo fijn lopen dus was ik om nadat ik deze al op het oog had :biggrin2:
Ze zijn in ieder geval al snel waterdichter dan de schoenen van woden die ik heb want daar vallen de druppels regen letterlijk door de bovenkant ::)
Door hannabelgje
#3434187
pearlsofpassion schreef:OK, toch niet wachten dan.
Eens kijken of er wat tussen zit.
Ik had de mijne zaterdagavond besteld en kreeg net bericht dat ze onderweg zijn. Groundies worden trouwens zonder verzendkosten verzonden. Ongeacht het bedrag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3434190
Voor mezelf niets gevonden maar wel een paar voor Meneer gevonden.
Die nieuwe zool lijkt wel veel dikker. Ben ik op het eerste zicht geen fan van. We zullen zien wat het geeft.
De schoenen waar ik al een tijdje van droomde staan er niet meer tussen...
Zal dus bij een ander merk warme winterlaarzen moeten zoeken.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3434220
Ik zie door de bomen het bos niet meer en zoveel pagina’s
Maar bestaat er ook een model die warm zijn en droog blijven? En iets hoger model?
Gebruikersavatar
Door doranto
#3434222
kiara schreef: di 09 nov 2021, 10:23 Ik zie door de bomen het bos niet meer en zoveel pagina’s
Maar bestaat er ook een model die warm zijn en droog blijven? En iets hoger model?
Voor mij was dat de tracker van 4 jaar geleden, maar die schijnt inmiddels niet meer zo goed te zijn . Ik heb nu winterschoenen van Senmotic besteld. Als het goed is ontvang ik ze vandaag of morgen. Ik laat wel weten wat mijn eerste indruk is.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3434223
@Kiara: Dit is een model van wol waarbij in de tekst in ieder geval wordt aangegeven dat ze voor de winter zijn en warm zijn: https://www.wildling.shoes/en/collectio ... ordwolf-rw
Weet niet of die valt onder jouw definitie van een 'iets hoger model'.

probleem waar we hier in het topic wel tegenaan lopen is dat er nog niet een model is gevonden die waterdicht is met wandelingen door nat gras.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3434225
Doranto schreef: di 09 nov 2021, 10:36 Voor mij was dat de tracker van 4 jaar geleden, maar die schijnt inmiddels niet meer zo goed te zijn . Ik heb nu winterschoenen van Senmotic besteld. Als het goed is ontvang ik ze vandaag of morgen. Ik laat wel weten wat mijn eerste indruk is.
Oké hoor het graag
Gebruikersavatar
Door kiara
#3434226
dinky89 schreef: di 09 nov 2021, 10:42 @Kiara: Dit is een model van wol waarbij in de tekst in ieder geval wordt aangegeven dat ze voor de winter zijn en warm zijn: https://www.wildling.shoes/en/collectio ... ordwolf-rw
Weet niet of die valt onder jouw definitie van een 'iets hoger model'.

probleem waar we hier in het topic wel tegenaan lopen is dat er nog niet een model is gevonden die waterdicht is met wandelingen door nat gras.
Ja die had ik gezien maar worden ook nat
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door