Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3388165
pearlsofpassion schreef: do 17 okt 2019, 11:16 Is niet om mee te gaan wandelen hé. Is voor netjes of in de stad. ;)

Meneer heeft uiteindelijk de Merrell Vapor glove 4 gekozen. Maar die valt mij een tikje tegen. Hij is in maat 34,5 voor mannen even breed als mijn nieuwe in maat is 40...
En vooral, hij is niet 100% zero drop. :( Je voelt duidelijk dat de hiel demping heeft en zacht loopt. Daar voel je de ondergrond dus niet... Vooraan wel.
Dat was bij de vapor glove 3 toch niet he?

Vanavond eens kijken of hij voor Meneer past of niet.
ik weet zeker dat ik ze voor netjes of stad ook direct verknal, hetzelfde als ik lichte t-shirts aan heb, gebeurt altijd iets mee dat wassen ook niet meer kan fixen ;D
Maar leuk hoor, en fijn dat ze lekker zitten
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3388166
Doranto schreef: do 17 okt 2019, 12:15 Gisteren mijn schoenen ontvangen uit Engeland.
Deze waren voor zover ik kon nagaan nergens anders meer verkrijgbaar. Ik had al eerder zulke, en vond dat de fijnste schoenen die ik had. Had het in Zweden geprobeerd, maar dat was niet gelukt.
Blij mee!

20191017_120917.jpg
die vind ik ook echt heel leuk!
Gebruikersavatar
Door doranto
#3388168
Kaio schreef: vr 18 okt 2019, 16:07 die vind ik ook echt heel leuk!
Ik vind ze vooral ook heerlijk dragen. Het is mijn tweede paar nu. De eerste beginnen na 2,5 jaar wat slijtage te vertonen ::)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3388186
Doranto schreef: vr 18 okt 2019, 16:56 Ik vind ze vooral ook heerlijk dragen. Het is mijn tweede paar nu. De eerste beginnen na 2,5 jaar wat slijtage te vertonen ::)
Ik vind ze ook erg leuk!


Ik heb mezelf ook nog op een paar Wildlings getracteerd.
Had babyschoentjes van Wildling op het oog en dan maar voor mezelf ook bij gedaan. ::) :P
Als ze meevallen denk ik volgende winter voor m'n oudste jongens daar ook winterschoenen te kopen.

Voor dit jaar hebben ze vandaag nieuwe Vivo's ontvangen. Die kinderschoenen van Vivo zijn wij wel echt fan van.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3388205
Voor mezelf, de buizerd. Bruine halfhoge winterschoenen. Heb getwijfeld voor een iets gewaagder kleurtje (de braambes of zelfs die turkooise) te gaan maar ik vind deze gewoon ontzettend mooi. En tis niet dat ik elk jaar zoveel schoenen ga kopen.

Voor Maxime uiteindelijk de veulen.
Ik wilde eigenlijk liever de Falabella maar die hadden ze niet meer in zijn maat...
Voor zomerschoenen vind ik die mus ook zo leuk, maar dat moet nog maar wachten om te zien hoelang hij met die veulens voortkan en hoe ze meevallen.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3388214
pearlsofpassion schreef: za 19 okt 2019, 10:19 Voor mezelf, de buizerd. Bruine halfhoge winterschoenen. Heb getwijfeld voor een iets gewaagder kleurtje (de braambes of zelfs die turkooise) te gaan maar ik vind deze gewoon ontzettend mooi. En tis niet dat ik elk jaar zoveel schoenen ga kopen.

Voor Maxime uiteindelijk de veulen.
Ik wilde eigenlijk liever de Falabella maar die hadden ze niet meer in zijn maat...
Voor zomerschoenen vind ik die mus ook zo leuk, maar dat moet nog maar wachten om te zien hoelang hij met die veulens voortkan en hoe ze meevallen.
Jee, je hebt de hele dierentuin leeg gekocht ;D
Door zurca
#3388426
pearlsofpassion schreef: za 19 okt 2019, 10:19 Voor mezelf, de buizerd. Bruine halfhoge winterschoenen. Heb getwijfeld voor een iets gewaagder kleurtje (de braambes of zelfs die turkooise) te gaan maar ik vind deze gewoon ontzettend mooi. En tis niet dat ik elk jaar zoveel schoenen ga kopen.

Voor Maxime uiteindelijk de veulen.
Ik wilde eigenlijk liever de Falabella maar die hadden ze niet meer in zijn maat...
Voor zomerschoenen vind ik die mus ook zo leuk, maar dat moet nog maar wachten om te zien hoelang hij met die veulens voortkan en hoe ze meevallen.
Ohhh die zijn leuk, de buizerd!!
Voor kinderen hebben ze ook leuke zeg! Daar had ik nog niet gekeken ;)

Zit zelf nog altijd in "twijfel" of ik toch een paar "winter-wildlings" zal kopen ;D

Lizzy schreef: wo 23 okt 2019, 17:25 Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb het gedaan, ik heb ze gekocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

https://cooleastmarket.com/products/min ... from-japan

En nou maar hopen dat ze ooit arriveren :biggrin2: . En als ze arriveren, dat ze dan passen. En als ze dan passen, dat ik er ook nog een beetje op kan lopen :biggrin2: !!!!!!!!!!!
Ze zien er....euh...waterdicht uit, zal ik het zo zeggen?! :biggrin2: (Want van deze kan ik iig nou niet zeggen "ohhh wat een gave laarzen" :biggrin2: ;) )
Ben benieuwd Lizzy, of en wanneer ze arriveren en hoe ze zitten :)
Door Lizzy
#3388427
Ja, dat is ook het enige wat ze hoeven te zijn. Waterdicht! OK, ik moet er ook op kunnen lopen. Maar joh, ik heb echt waterdichte laarzen nodig met hoe ik met de honden wandel. Ik sta echt tot aan de knieën in het water iedere dag. Kom iedere dag thuis met blauwe tenen :-X (zo nat en zo koud).
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3388430
Ze zijn ondertussen aangekomen. En het is toch een klasse apart, Wildlings.
Ze zijn ontzettend flexibel, je trekt ze aan als sokken. Maar eens ze dan aan zijn, zijn het gewoon schoenen. En erg mooie ook.
Ze zijn net breed genoeg voor me, aan de tenen. En gewoon super zacht vanbinnen. Ik schrok ervan.
De zool voelt bijzonder.

Ik heb nog niet de tijd gehad ze in te sprayen (enkel de onderzijde en boord, niet de wol zelf) dus enkel nog maar binnen even gepast. Maar ik kijk er naar uit ze buiten uit te proberen.

Maxime zijn schoentjes zijn jammer genoeg een maat te groot. En wat nog jammerder is, alle babyschoentjes zijn in zijn maat uitverkocht... :'(
Dus even bedenken wat we nu gaan doen.
Door zurca
#3388434
Lizzy schreef: wo 23 okt 2019, 17:48 Ja, dat is ook het enige wat ze hoeven te zijn. Waterdicht! OK, ik moet er ook op kunnen lopen. Maar joh, ik heb echt waterdichte laarzen nodig met hoe ik met de honden wandel. Ik sta echt tot aan de knieën in het water iedere dag. Kom iedere dag thuis met blauwe tenen :-X (zo nat en zo koud).
Ik begrijp het Lizzy, als je voeten maar droog blijven...dan maakt het verder niet uit hoe die laarzen eruit zien!! Ik hoop heel hard voor je dat ze waterdicht zijn en dat je er prettig op kunt lopen.
pearlsofpassion schreef: wo 23 okt 2019, 18:50 Ze zijn ondertussen aangekomen. En het is toch een klasse apart, Wildlings.
Ze zijn ontzettend flexibel, je trekt ze aan als sokken. Maar eens ze dan aan zijn, zijn het gewoon schoenen. En erg mooie ook.
Ze zijn net breed genoeg voor me, aan de tenen. En gewoon super zacht vanbinnen. Ik schrok ervan.
De zool voelt bijzonder.

Ik heb nog niet de tijd gehad ze in te sprayen (enkel de onderzijde en boord, niet de wol zelf) dus enkel nog maar binnen even gepast. Maar ik kijk er naar uit ze buiten uit te proberen.

Maxime zijn schoentjes zijn jammer genoeg een maat te groot. En wat nog jammerder is, alle babyschoentjes zijn in zijn maat uitverkocht... :'(
Dus even bedenken wat we nu gaan doen.
Je weet ze wel te verkopen zeg.... lijkt me heerlijk met dat wol van binnen!!

Jammer dat de schoenen voor je zoontje niet passen. Misschien ff mailen of en wanneer ze weer andere maten verwachten?
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3388435
zurca schreef: wo 23 okt 2019, 21:11

Je weet ze wel te verkopen zeg.... lijkt me heerlijk met dat wol van binnen!!

Jammer dat de schoenen voor je zoontje niet passen. Misschien ff mailen of en wanneer ze weer andere maten verwachten?
Ik heb ze nog maar even aangehad hé. Nog niet echt gedragen, buitenshuis.

Heb ik gedaan, maar er komen niet meteen nieuwe. Enkel de kolibri, maar dat is nu net een paarse schoen en dat vond meneer niet zo mooi. En ze zijn ook nog eens 10 euro duurder terwijl de andere al niet erg goedkoop waren voor zo'n kleine schoentjes.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3388449
Lizzy schreef:Ja, dat is ook het enige wat ze hoeven te zijn. Waterdicht! OK, ik moet er ook op kunnen lopen. Maar joh, ik heb echt waterdichte laarzen nodig met hoe ik met de honden wandel. Ik sta echt tot aan de knieën in het water iedere dag. Kom iedere dag thuis met blauwe tenen :-X (zo nat en zo koud).
Pfff, ik had laatst mooie schoenen, en toch voor functioneel gegaan... Besloten dat mijn volgende dan voor de show werden, maar deze zijn ook gaaf! Laat je weten hoe ze bevallen?

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door