Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3375627
Siberienne schreef:Mijn leguano's van stof zijn maat 42, vergelijkbaar met mijn Merrels.
Ik had de Leguano eigenlijk gekocht voor op mijn werk maar ik vind het toch meer slofjes dan schoenen en ik vind ze vrij zweterig. Ik gebruik ze in/om huis als sloffen maar niet als gewonen schoenen. Is denk ik ook wel kwestie van smaak hoor.
Oh jee. Ik heb niets tegen sloffen maar niet in de stad en ook niet voor 150 euro :-X deze leken me wel aardig, volgens de omschrijving geschikt voor in de stad en om te wandelen:

https://www.barefootandmore.nl/leguano-denim-sand.html
Gebruikersavatar
Door pike
#3375630
Siberienne schreef:Die zien er leuk uit!

Ik heb de ballerina gekocht. Dit is wel ander model als ik het zo inschat
Het lijkt wel meer op een stadse schoen, maar nu ga ik toch twijfelen.
Ik heb een winkel in Zutphen gevonden die Leguano’s verkoopt dus volgende week ga ik daar eens kijken of ze dit model hebben. Voor mij een 15-20 minuten rijden.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3375635
Ik heb ook de ballerina's van Leguano. Ik ga er gerust mee door de stad wandelen. Ze lopen heerlijk. Wel doe ik er een katoenen kousenvoetje in, omdat ik dat prettiger vind aanvoelen.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3375645
Ik heb de leguano aktiv en heb hierbij de schoenmaat die ik ook voor normale schoenen altijd al had, namelijk 38. Twijfelde eerst of ze niet te klein waren dus toen heb ik ook de 39 aangepast maar die zaten duidelijk veel te ruim. Komt omdat de teen tegen de buitenkant aan komt maar niet op een hinderlijke manier.
Door fransbulletje
#3375648
Ik heb de leguano ballerina's en loop er eigenlijk alleen binnen op en in de tuin.
Het voelt niet als een schoen en vind ze snel zweterig.
Ik heb nog getwijfeld om de aktiv in het wit te bestellen maar heb toch voor de Joe Nimble gekozen.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3375649
fransbulletje schreef:Ik heb de leguano ballerina's en loop er eigenlijk alleen binnen op en in de tuin.
Het voelt niet als een schoen en vind ze snel zweterig.
Ik heb nog getwijfeld om de aktiv in het wit te bestellen maar heb toch voor de Joe Nimble gekozen.
Dat ze niet als een schoen voelen vind ik juist een voordeel. Hoe minder schoen, hoe beter! Het zweterige vind ik inderdaad ook een minpuntje maar dat los ik op met katoenen kousenvoetjes.
Door hannabelgje
#3375667
Vandaag naar het Animal Event geweest. Begonnen op mij Lowa's vanwege de behoefte aan droge voeten. Ik had mijn vivo's wel meegenomen. Halverwege de dag lekker mijn vivo's aangedaan en nergens last van gehad. Lekker hoor! Als mijn vakantiegeld binnen is dan rijd ik een keer naar Arnhem om nieuwe schoenen uit te zoeken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door fransbulletje
#3375693
Doranto schreef:Dat ze niet als een schoen voelen vind ik juist een voordeel. Hoe minder schoen, hoe beter! Het zweterige vind ik inderdaad ook een minpuntje maar dat los ik op met katoenen kousenvoetjes.
Dat vind ik ook prima maar ik loop op de ballerina's anders dan op de vivo of joe nimble.
Heb het gevoel gewoon op een plastic zooltje met sok te lopen en word er sneller moe op, voor binnen en om huis prima.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3375699
fransbulletje schreef:Dat vind ik ook prima maar ik loop op de ballerina's anders dan op de vivo of joe nimble.
Heb het gevoel gewoon op een plastic zooltje met sok te lopen en word er sneller moe op, voor binnen en om huis prima.
Ik denk eerlijk gezegd dat je voeten dan nog niet sterk genoeg zijn. Hoe langer je op 'zo min mogelijk schoen' loopt, hoe beter het volgens mij zal gaan.
Gebruikersavatar
Door Laika
#3375700
Laika schreef:Een lichte voetboog vind ik niet erg maar in deze schoenen was hij irritant aanwezig. Nu heb ik de vapor glove 3 luna besteld. Met 45% korting en gelijk maar een half maatje meer genomen want de trials zaten wat te strak :)
Deze Merrels zitten een stuk beter (al voelt het onder mijn voorvoet nog steeds akelig). Hier ga ik het op proberen. Het is wel jammer dat het geen zomerschoenen weer is. Ik loop heel vaak in het gras en natte voeten zijn me nu echt te koud.
Door fransbulletje
#3375706
Doranto schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat je voeten dan nog niet sterk genoeg zijn. Hoe langer je op 'zo min mogelijk schoen' loopt, hoe beter het volgens mij zal gaan.
Het is gewoon niet mijn schoen en misschien dat de aktiv anders loopt maar neem geen gok voor 140 euro.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3375894
fransbulletje schreef:Ik heb de leguano ballerina's en loop er eigenlijk alleen binnen op en in de tuin.
Het voelt niet als een schoen en vind ze snel zweterig.
Ik heb nog getwijfeld om de aktiv in het wit te bestellen maar heb toch voor de Joe Nimble gekozen.
Vind ik ook wel. Draag ze voornamelijk thuis, en dat zweterige herken ik. Maar dat heb ik ook met de Skinners, die draag ik voornamelijk als ik in de tuin bezig ben. Doe wel vaak een sok aan dan.

Het liefst loop ik thuis toch helemaal barefoot. :) Maar vind dat nu nog te koud. :(
Toch maar eens aan de vloerverwarming. Ooit. Als ik de loterij win. Als ik meespeel. :biggrin2:
Door suzanne 1
#3376314
fransbulletje schreef:Het is gewoon niet mijn schoen en misschien dat de aktiv anders loopt maar neem geen gok voor 140 euro.
Ik heb de balerina' s en de activ.
De balerina zit en loopt als een sok. De activ is echt een schoen. Heeft een wat dikkere zool en voelt als een lichte schoen.
Door Siberienne
#3376889
Ik heb twee dagen op buitenlands congres rondgelopen op mijn nieuwe fingers die straks bergschoenen gaan worden ;D

Liep lekker en leuke reacties
4FB23699-5B6B-43B1-9A2F-F946BF401F76.jpeg
4FB23699-5B6B-43B1-9A2F-F946BF401F76.jpeg (2.87 MiB) 2181 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door