Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3447599
Charlie Angel kiest niet voor niets roze om vervolgens keihard in de lach te schieten ;D ;D ;D

Zwart natuurlijk!

Maar hee, die laarsjes zijn TOP!!!!!!!!!!!!!!!! Echt fantastisch blij mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er is wel 1 dingetje. Ik merk op deze laarsjes pas dat die wandelschoenen van Vivo en Groundies toch aardig wat steun geven om je enkel. En deze geven nul steun. Wat maakt dat ik na anderhalf uur wandelen in het bos wel last van mijn enkelbanden kreeg. Een beetje hoor, niet heel ernstig. Maar verder............ ik ben er onwijs blij mee!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Door doranto
#3447601
Geweldig dat dit soort laarsjes er nu eindelijk zijn! En hoe minder steun hoe beter!
Toch wel jammer dat je niet voor roze bent gegaan :P :biggrin2:
Laatst gewijzigd door doranto op wo 27 jul 2022, 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3447602

Lizzy schreef:Charlie Angel kiest niet voor niets roze om vervolgens keihard in de lach te schieten ;D ;D ;D

Zwart natuurlijk!

Maar hee, die laarsjes zijn TOP!!!!!!!!!!!!!!!! Echt fantastisch blij mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er is wel 1 dingetje. Ik merk op deze laarsjes pas dat die wandelschoenen van Vivo en Groundies toch aardig wat steun geven om je enkel. En deze geven nul steun. Wat maakt dat ik na anderhalf uur wandelen in het bos wel last van mijn enkelbanden kreeg. Een beetje hoor, niet heel ernstig. Maar verder............ ik ben er onwijs blij mee!!!!!!!!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Maar wat fijn dat ze zo heerlijk lopen.
En dat merk je dan wel ja als deze die steun niet geven, dat is even wennen.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3448234
Gisteren bij Barefoot & more geweest in Arnhem. We zijn prima geholpen :) .
Dat mag ook wel eens gezegd worden vind ik, omdat ik eigenlijk alleen negatieve dingen over de bediening hoor (of beter over het ontbreken daarvan). Misschien is dat hen ook ter ore gekomen en hebben ze er iets aan gedaan?
Door Siberienne
#3449319
Ik zit te denken aan een paar Belenka’s voor de herfst, of Xero shoes. Meneer is heel blij met zijn Joe Nimbles trouwens. Lopen fijn en ook waterdicht tnt. Maar wel een tasje duurder en ik moet die ongezien bestellen, terwijl ik de andere kan kopen bij een lokale (web)shop en dus makkelijker terug sturen (aangezien de webwinkel hier in het dorp zit - off al places.

Maar goed, hoe zijn de ervaringen hier met water dichtheid van Belenka? Welke heb jij Kaio?

Deze van Xero leken me wel wat https://www.xeroshoes.eu/shop/boots/xcursion-women/
Gebruikersavatar
Door doranto
#3449320
Ik heb pas geleden de trailwalker van Belenka gekocht. Ze zitten heerlijk. Ik was in de winkel in Arhem, waar ze mij vertelden dat Joe Nimble helemaal gaat stoppen met barefoot schoenen. :'(
Als dat waar is en je wilt nog wat van dat merk kopen, zou ik niet te lang meer wachten.
Ben ook benieuwd hoe de herfst/winter schoenen van Kaio bevallen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3449321
Ik heb deze:
https://www.belenka.de/winter-barfusssc ... dark-blue/

Ik heb nog niet op de nieuwe gelopen, was zomer. En als het nat was deed ik ff gauw de oude aan. Die overigens nog steeds waterdicht zijn. Ok als ik echt een tijdje in een plas ga staan dat kan dan weer niet, maar gewoonlijk droge voetjes. En ik vind ze heerlijk lopen. En er nog best leuk uitzien

Zie wel dat ze nu een nieuw model ervan hebben, daar staat ook wasserbeständig bij , verder in omschrijving niks over membraan maar zal dus ook waterdicht zijn
https://www.belenka.de/barfussschuhe-be ... dark-blue/. Zien er ook erg leuk uit
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3449357
Siberienne schreef: vr 09 sep 2022, 13:41 Ik zit te denken aan een paar Belenka’s voor de herfst, of Xero shoes. Meneer is heel blij met zijn Joe Nimbles trouwens. Lopen fijn en ook waterdicht tnt. Maar wel een tasje duurder en ik moet die ongezien bestellen, terwijl ik de andere kan kopen bij een lokale (web)shop en dus makkelijker terug sturen (aangezien de webwinkel hier in het dorp zit - off al places.

Maar goed, hoe zijn de ervaringen hier met water dichtheid van Belenka? Welke heb jij Kaio?

Deze van Xero leken me wel wat https://www.xeroshoes.eu/shop/boots/xcursion-women/
Die Xenos staan ook op mijn verlanglijst...
Door Lizzy
#3449358
Behhh, helaas, ik krijg toch rugpijn als ik langer dan een uur wandel op de regenlaarsjes. Geen idee waarom....
Door Siberienne
#3449371
Lizzy schreef: za 10 sep 2022, 11:23 Behhh, helaas, ik krijg toch rugpijn als ik langer dan een uur wandel op de regenlaarsjes. Geen idee waarom....
Misschien toch door de extreme flexibiliteit dat je ergens op een ‘pijnpunt, uitkomt? Wel balen. Onderrug?
Door Lizzy
#3449374
Siberienne schreef: za 10 sep 2022, 14:14 Misschien toch door de extreme flexibiliteit dat je ergens op een ‘pijnpunt, uitkomt? Wel balen. Onderrug?
Ja, misschien is dat het hoor. Ja, inderdaad m'n onderrug. Het gekke is dat ik op mijn Japanse rijstveld laarsjes nergens last van heb en die zijn zo dun als vloeipapier.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3449376
Kan het niet misschien erdoor komen dat laarsjes vaak wat meer schuiven om de voet? Dus niet met veters strak gezet zijn waardoor je tijdens het lopen toch iets corrigeert dat ze niet van de hak glijden of zo. Als je begrijpt wat ik bedoel . Die andere waren toch hoger en aansluitende om je kuiten?
Door Lizzy
#3449383
Kaio schreef: za 10 sep 2022, 16:30 Kan het niet misschien erdoor komen dat laarsjes vaak wat meer schuiven om de voet? Dus niet met veters strak gezet zijn waardoor je tijdens het lopen toch iets corrigeert dat ze niet van de hak glijden of zo. Als je begrijpt wat ik bedoel . Die andere waren toch hoger en aansluitende om je kuiten?
Oh ja, dat zou heeeeel goed kunnen! Ja nee, ik kan de laarsjes inderdaad niet strak trekken en hoewel er geen hak aan/in zit, schuif ik wel wat heen en weer, wat ik zeker probeer te corrigeren (automatisch). Mmmm.... Interessant. Daar zou je echt een punt kunnen hebben. Valt dit op te lossen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door