Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door doranto
#3300433
Siberienne schreef:Maar dat hoeft toch ook niet? Er zijn zat barefoot sandalen te krijgen. Ik heb jaren teva's gehad maar ik vind die tegenwoordig verschrikkelijk met die dikke dempzolen. Dus nu loop ik op xeroshoes of zo minimaal mogelijke merrel.

Zoiets dus; http://xeroshoes.co.uk/xero-shoes-footw ... ztrek.html

Mijn partner loopt hier ook op hard trouwens. Alleen vorig jaar bij onze volke bepakking bergtocht in de jura had hij een klein probleempje; als je steeds wegzakt in de modder ga je schuiven en dat loopt niet lekker ... maar verder ging ook dat prima.
Die zou ik ook graag erbij willen. Probleem met over internet bestellen vind ik altijd dat je niet kunt aanpassen. Van de fivefingers bleek ik maar liefst 2 maten groter te hebben dan anders!
Ik koop schoenen altijd veel liever in een fysieke winkel. Weet iemand toevallig (liefst een beetje in de buurt) waar deze te krijgen zijn?
Overigens zijn de fivefingers absoluut niet warm aan je voeten.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3300440
sandra.aerns schreef:Ik heb teva zilch sandalen en vivobarefoot sandalen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Waar heb jij de teva zilch gehaald?
Door Siberienne
#3300450
Doranto schreef:Die zou ik ook graag erbij willen. Probleem met over internet bestellen vind ik altijd dat je niet kunt aanpassen. Van de fivefingers bleek ik maar liefst 2 maten groter te hebben dan anders!
Ik koop schoenen altijd veel liever in een fysieke winkel. Weet iemand toevallig (liefst een beetje in de buurt) waar deze te krijgen zijn?
Overigens zijn de fivefingers absoluut niet warm aan je voeten.
Bij xero krijg je een print gestuurd waarhe je voet op aftekent en zo de maat kunt bepalen. Werkte op zich goed.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3300454
Siberienne schreef:Bij xero krijg je een print gestuurd waarhe je voet op aftekent en zo de maat kunt bepalen. Werkte op zich goed.
Oke, dankjewel voor de info :) . Heb zojuist de Umara Z-Trail besteld, omdat die een ietsje dikkere zool heeft. Dat lijkt me voor mij als beginneling op dit moment beter.
Door Siberienne
#3300505
sandra.aerns schreef:Afbeelding

Lekker bij agility trainingAfbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik vind dat ook bij het wandelen maar hoop altijd wel dat er geen hondenpoep ligt. Dat lijkt me zooooooo goor zo'n drol tussen de tenen ;) ;) ;)

Mooie fingers trouwens! Welke zijn dat?
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3300514
Siberienne schreef:Ik vind dat ook bij het wandelen maar hoop altijd wel dat er geen hondenpoep ligt. Dat lijkt me zooooooo goor zo'n drol tussen de tenen ;) ;) ;)

Mooie fingers trouwens! Welke zijn dat?
Dankjewel, daar had ik nog niet over nagedacht. :-X ;D

Loop wel helemaal lekker op mijn fivefingers. :)
Door sandra.aerns
#3300516
Siberienne schreef:

Ik vind dat ook bij het wandelen maar hoop altijd wel dat er geen hondenpoep ligt. Dat lijkt me zooooooo goor zo'n drol tussen de tenen ;) ;) ;)

Mooie fingers trouwens! Welke zijn dat?
Ach dan hebben we een wasmachine denk ik dan maar. Afbeelding. Dit is het mannen model van de seeya


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door zurca
#3300519
Doranto schreef:Ik heb het idee dat wanneer je er eenmaal mee begint, er niet echt een weg meer terug is. Mijn 'normale' schoenen voelen nu helemaal niet fijn meer en draag ik op dit moment ook niet meer. Nu moet ik wel zeggen dat al mijn schoenen een soort voetbed hebben. Als ze helemaal vlak zouden zijn, zou het misschien wat beter gaan. Ik ben wel gewaarschuwd om zeker voorlopig niet op ruwe ondergrond (in de bossen enzo) te lopen. Je voeten zijn daar nog niet aan gewend. Eer dat je voeten daar écht aan gewend zijn ben je zomaar een jaar verder. De spieren passen zich snel aan, maar de pezen en gewrichten hebben gewoon veel langer nodig. Je kunt zelfs een botje in je voet breken als je te snel op ruw terrein gaat lopen en op een steen ofzo trapt is mij verteld.
Ben van plan heel rustig te beginnen, eerst maar eens alleen in huis/tuin en dan ook niet gelijk lang. Dan de tijd maar eens opvoeren en daarna eens een rondje hier door de woonwijk.

@Annemarie; weet jij misschien waar je dochter die skinners gekocht heeft? Was dat via internet?
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3300728
zurca schreef:Ben van plan heel rustig te beginnen, eerst maar eens alleen in huis/tuin en dan ook niet gelijk lang. Dan de tijd maar eens opvoeren en daarna eens een rondje hier door de woonwijk.

@Annemarie; weet jij misschien waar je dochter die skinners gekocht heeft? Was dat via internet?


Ja, via internet.
Door sandra.aerns
#3300812
Afbeelding

Ik ging niets kopen en alleen maar even mee met een vriendin naar tilburg Afbeelding. Geen idee hoe deze in mijn auto terecht zijn gekomen Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door