Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3403207
Ja, ik zeg het, ze hebben mij ook aangenaam verrast. Je verwacht het niet.
Vivo kinder boots lijken veel degelijker (en die zijn ook degelijk hoor!) maar daar zie je al veel sneller plooien en kleurverlies. Deze stof en zool plooit natuurlijk alle kanten gewoon vlot en weer terug, gaat helemaal mee met de voet. Ik denk dat dat het verklaart.
Het enige minpuntje bij deze kinderschoenen is dat je ze niet heel grondig kan dichtknopen. Het zijn rekbare veters waardoor ze altijd wat meegeven bij het bewegen en dus ietwat losjes om de voet kunnen zitten. En dat is bij een kind dat net stapt niet erg handig. Zeker als ze nog wat ruim zitten ivm op de groei kopen.

Bij volwassen schoenen heb je dat natuurlijk niet, die hebben gewoon katoenen veters. Bij de kinderschoenen kan je trouwens ook gewone veters in stoppen maar die moet je dan wel apart bij kopen.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3404212
Doranto schreef: za 30 mei 2020, 14:48 Niet bekend mee, maar net even gekeken en vind het er wel goed uit zien!
Ik ook, gewoon 'niet opvallende' plattevoetenschoenen
Daar kan ik voor mijn gevoel ook gewoon mee naar kantoor etc.

Ben benieuwd of iemand ervaring heeft.
Zag ze net op Facebook voorbij komen, daar is nu een actie met 20% korting (tot 10 juni) dus maakt het wel interessant om te proberen :)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3404242
Ik ken ze, heb al veel gekeken, maar nog niet besteld.
Nu hebben ze een deel nieuwe modellen, toen ik nieuwe sneakers zocht waren die er nog net niet en vond ik mijn goesting niet.

Ze zijn ook wel aan de dure kant hé.
Maar staan wel op mijn verlanglijst om eens te kopen.
Mukishoes zijn denk ik vergelijkbaar in de sneakers, wel goedkoper maar bijna geen keuze.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3404387
Meneer wil z'n Merrell vapor glove 4 doorverkopen. Ze zitten gewoon niet lekker. Knellen bovenkant voet thv de tenen, zijn eigenlijk te smal en lopen gewoon niet fijn.

Iemand een suggestie hoe ik ze het best kan doorverkopen? Ik meende dat er best een markt is voor tweedehands barefoot schoenen in goede staat, maar waar dan?
Door hannabelgje
#3404392
pearlsofpassion schreef:Meneer wil z'n Merrell vapor glove 4 doorverkopen. Ze zitten gewoon niet lekker. Knellen bovenkant voet thv de tenen, zijn eigenlijk te smal en lopen gewoon niet fijn.

Iemand een suggestie hoe ik ze het best kan doorverkopen? Ik meende dat er best een markt is voor tweedehands barefoot schoenen in goede staat, maar waar dan?
Er is op fb een speciale pagina voor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3404919
Grrrrrr!
Ik heb Sole Runners gekocht voor m'n oudste. Had gehoopt dat die breder zouden zijn dan Vivo, en dat zijn ze ook. Maar nu hebben ze een vreselijk hoge toe lift die mij echt stoort. >:( In begin was het wat minder en ik dacht, dat wordt misschien beter met dragen, maar hij heeft ze nu 3 dagen aan en het is al erger. :-\
Ze neigen ook wat naar binnen en laat hij nu net al overproneren...
Zijn voeten zijn ook te diep, waardoor de velcro's maar minimaal dicht kunnen en ik bang ben dat er nog teveel spanning opstaat om zijn voeten helemaal vrij te laten bewegen...

Aaahhrrr! Waarom is brede kinderschoenen vinden zo f*cking moeilijk!
Door hannabelgje
#3404958
pearlsofpassion schreef:Ik heb net dezelfde! :biggrin2: Ze zijn wel wat groener dan de foto toont.
Vind jij ze fijn?

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3404984
Ja heerlijk.
Maar dat heb je al gevraagd. ;)

Je moet wel echt juist lopen. Dus landen op de voorvoet, juist afwikkelen en afzet op de grote teen.
Als je dat nog niet helemaal doet is dat geen probleem hoor, maar dan moet je misschien wel even wennen. In het begin ging ik mijn voeten wat naar buiten zetten en rond m'n teen lopen, maar dat is nu volledig weg. Ik had hetzelfde met mijn barefoot sandalen (Luks shoes) en dat heb ik nu ook niet meer. Ligt aan de extreem dunne zolen, denk ik.

Maar echt, ik vind ze heeerlijk. En ook erg mooi. Ik vind het heerlijk dat alles aan de schoen soepel is. Super comfi.

Nog een tip: bij het aantrekken aan het lusje achteraan trekken en bij het uittrekken aan de zool vastnemen en de schoen laten plooien. ;) Want die trek je dus meer aan en uit als een sok dan als een schoen. :)
Door hannabelgje
#3404985
pearlsofpassion schreef:Ja heerlijk.
Maar dat heb je al gevraagd. ;)

Je moet wel echt juist lopen. Dus landen op de voorvoet, juist afwikkelen en afzet op de grote teen.
Als je dat nog niet helemaal doet is dat geen probleem hoor, maar dan moet je misschien wel even wennen. In het begin ging ik mijn voeten wat naar buiten zetten en rond m'n teen lopen, maar dat is nu volledig weg. Ik had hetzelfde met mijn barefoot sandalen (Luks shoes) en dat heb ik nu ook niet meer. Ligt aan de extreem dunne zolen, denk ik.

Maar echt, ik vind ze heeerlijk. En ook erg mooi. Ik vind het heerlijk dat alles aan de schoen soepel is. Super comfi.

Nog een tip: bij het aantrekken aan het lusje achteraan trekken en bij het uittrekken aan de zool vastnemen en de schoen laten plooien. ;) Want die trek je dus meer aan en uit als een sok dan als een schoen. :)
Ik wist wel dat je Wildlings had, maar niet dat je de washi had. Ik heb erg getwijfeld vanwege de washi. Omdat ik bang ben dat het minder duurzaam is dan de linnen variant. Maar het feit dat ze donker van kleur zijn en nat mogen worden en vlug drogen en ik ze ook erg mooi vind heeft me toch over de streep getrokken. Ik vind natte voeten tijdens het wandelen niet erg, maar wel het aantrekken van natte schoenen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door