Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3436019
Ik loop trouwens al een week of 2 op mijn nieuwe belenka's tot nu toe met droge voeten!

Zijn breed voorin, maar past goed, wel zijn lengte maten iets kort, deze gaat echt net, dus wellicht is maatje groter niet verkeerd met dit merk

Vind het verder een mooie schoen, goed leer, goede zool etc.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3436025
Ik loop nu ca. 1 maand op mijn nieuwe winterschoenen (senmotic blizzard). Ik ben erg tevreden. Mijn voeten blijven helemaal droog en lekker warm. :)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3438294
Solden bij Wildling. :D Tot volgende donderdag.
Ik heb voor mezelf de Panther besteld. Hopelijk lekker warm.
En voor Laurens de Marter eens proberen. Kijken of die breed genoeg valt of flexibel genoeg is om hem ruimte te geven aan z'n tenen. Das meer tussenseizoen denk ik, maar ik heb hem een maatje te ruim besteld zodat ik zeker weet dat ie nog niet te klein is, wanneer het dan ook het juiste seizoen is. Ik ben ook benieuwd hoe lang ze bruikbaar gaan blijven aan kindervoeten. Ik denk dat ze ons nog zouden kunnen verrassen. Die babyschoentjes van Wildling bleven toch prachtig, zelfs onder het kruipen.

Van de gelegenheid gebruik gemaakt om extra warm zooltje en nieuwe veters voor in m'n buizerds (wollen winterschoenen van 2 jaar geleden) te bestellen. Ik heb een tijdje geleden die schoenenlijm gekocht en als ik daarmee de door slijtage ontstane zwakke plekken aan de zool herstel, denk ik dat ik er nog minstens 2 jaar mee verder kan. Aan de stof zelf zie je nog niets... Maar nu kreeg ik toch koude voeten, wat eerst niet was, dus hopelijk is dat met een nieuw zooltje weer opgelost.

Ale, ik weer blij. :)
Door Lizzy
#3442375
M'n Groundies Ontario zijn binnen. Ze zitten heerlijk! En ze zouden waterdicht moeten zijn. We gaan het meemaken!
IMG_20220323_164116.jpg
IMG_20220323_164116.jpg (3.62 MiB) 873 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door doranto
#3445868
Gisteren bij de Welkoop voor ca. 18 euro een paar instappers gescoord voor als ik even naar buiten moet. :D
Als je de dikke voorgevormde inlegzolen eruit haalt, houd je een platte ruime instapper over. Je moet dan wel ca. 2 maten kleiner nemen. Voor echt op te wandelen is het niks, maar om even naar buiten te moeten, door het natte gras naar het kippenhok bijvoorbeeld, is het voor mij een prima oplossing. :)

signal-2022-06-15-080453_001.jpeg
signal-2022-06-15-080453_001.jpeg (35.09 KiB) 724 keer bekeken
signal-2022-06-15-080453_002.jpeg
signal-2022-06-15-080453_002.jpeg (29.84 KiB) 724 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door doranto
#3447034
En voor de mensen die nog slippers zonder voetbed zoeken...
Zojuist heb ik deze binnen gekregen. Ik vind ze heerlijk zitten.
Het model heet 'crocband flip'
6695666_500_A.jpg
6695666_500_A.jpg (28.37 KiB) 631 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3447045
Ik loop gewoon op blote voeten :biggrin2: Worden de zolen vanzelf zwart :P
Nee maar is echt nog meer barefoot gevoel natuurlijk , ik voel het wel zeg maar

He trouwens bij Belenka's he die zijn nog steeds waterdicht. Dat is al een pak langer dan alle anderen. Uiteraard slijten ze flink in onze omstandigheden, zand, gras , modder, keizels.
Weet wel welke ik volgend jaar weer bestel, niks keuzestress.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3447047
Hopelijk zijn ze er nog dan. De schoenen die ik tot nog toe het fijnste vind (Joe Nimble flextoes) worden niet meer gemaakt :-\
Helemaal op blote voeten gaat bij mij alleen op zachte ondergrond.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3447065
Doranto schreef: vr 15 jul 2022, 17:08 Hopelijk zijn ze er nog dan. De schoenen die ik tot nog toe het fijnste vind (Joe Nimble flextoes) worden niet meer gemaakt :-\
Helemaal op blote voeten gaat bij mij alleen op zachte ondergrond.
:nono2:
Nu hebben ze ze nog, misschien gewoon al wat eerder bestellen dan , wilde deze keer een maatje groter uitproberen, deze zijn net aan ( dat voel ik bij berg af)
En daarna een aantal met de fijnste maat ;D Nee serieus het zijn de fijnste hoge barefoots die ik ooit heb gehad

Alleen thuis loop ik op blote voeten je, in het begin ff wennen op de grind vloer , of het uiterst dorre gras .
Gebruikersavatar
Door doranto
#3447384
Zojuist deze besteld:
image.jpg
image.jpg (41.67 KiB) 539 keer bekeken


Mijn dochter heeft ze in het groen en was er heel enthousiast over. Ik ben benieuwd of ik dat straks ook ben. :)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3447385
Oh, Tikki's zijn heel goed! De kindjes hebben er hier sandalen en schoenen van.
Vroeger hadden ze deze in prachtig blauw.. Verliefd was ik erop. Maar ik heb te lang gewacht (had al goede nette sandalen) en nu zijn ze er niet meer... :'(
Zo spijt van!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3447448
Ze hebben bij bekenka 25% korting op verschillende modellen. Ook op mijn winterschoen, dus ik heb met deze temperaturen nieuwe winterschoenen besteld :biggrin2:


Die Sandalen zien er leuk uit. Zie dat ze best veel kleurtjes hebben. Draag alleen niet zo vaak sandalen. Zo wil ik graag ook nog eens ballerina's , alleen draag ik dat ook niet vaak, maar vast vaker dan sandalen. Maar toch vind ik het dan moeilijker om er zoveel voor te betalen als je het niet zo heel vaak draagt.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3447450
Ik vind 70 euro voor de sandalen nog wel meevallen. Ik ga ze ook niet vaak dragen. Hoofdzakelijk voor onder een jurkje als ik ergens heen ga. Gesloten schoenen onder een broek vind ik fijner en praktischer.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door