Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3447528
Siberienne schreef: zo 24 jul 2022, 16:48 Ja 42,5 is niet altijd even makkelijk - ik leef op grote voet ::)
Oh dat is inderdaad een onhandige maat. Ik bedoelde meer dat ze 38,5 en 39,5 hebben, beide is het dan net niet voor mij. Jammer, want ik had ze wel willen hebben!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3447533
Lizzy schreef: zo 24 jul 2022, 17:27 Oh dat is inderdaad een onhandige maat. Ik bedoelde meer dat ze 38,5 en 39,5 hebben, beide is het dan net niet voor mij. Jammer, want ik had ze wel willen hebben!
Dan neem je toch 39,5. Een halve maat moet toch gaan...
Ik kan trouwens niet zeggen welke maat ik heb. Kan gemakkelijk een maat verschil tussen merken zitten.
Door Siberienne
#3447534
zurca schreef: zo 24 jul 2022, 18:55 Bij deze winkel hebben ze, ze tot en met 42.5


https://www.barefootandmore.nl/gracie-black.html
Bestellen in NL is geen optie voor mij ;) dat is te duur met verzendkosten maar gelukkig hebben we eindelijk een barefoot winkel gevonden hier, nota bene bij ons in het dorp! Die had deze schoenen, maar de 42,5 was op. Xero had beetje onderschat hoe populair dit model was. Ze verwachten wel weer nieuwe productie en meer maten (en misschien komt de 39 dan ook weer beschikbaar)
Door zurca
#3447536
Siberienne schreef: zo 24 jul 2022, 20:31 Bestellen in NL is geen optie voor mij ;) dat is te duur met verzendkosten maar gelukkig hebben we eindelijk een barefoot winkel gevonden hier, nota bene bij ons in het dorp! Die had deze schoenen, maar de 42,5 was op. Xero had beetje onderschat hoe populair dit model was. Ze verwachten wel weer nieuwe productie en meer maten (en misschien komt de 39 dan ook weer beschikbaar)
Jammer dat verzenden naar Noorwegen zo duur is... Maarre een barefootwinkel zo dichtbij is wel top!
Door Lizzy
#3447538
pearlsofpassion schreef: zo 24 jul 2022, 20:19 Dan neem je toch 39,5. Een halve maat moet toch gaan...
Ik kan trouwens niet zeggen welke maat ik heb. Kan gemakkelijk een maat verschil tussen merken zitten.
Als je naar de maattabel kijkt, dan is dat echt veeeeel te groot (https://www.barefootandmore.nl/gracie-black.html). Mijn voet is 24,4 cm dus dan is 25,8 cm bij maat 39,5. Dus 38,5 besteld. Ben benieuwd!
Door Siberienne
#3447584
Lizzy schreef: di 26 jul 2022, 11:25 Ik heb de laarsjes binnen! Maat is goed. Super bedankt voor de tip :-*
Fijn! Graag gedaan, hoop dat je er veel plezier van hebt.

Ben wel benieuwd of je voor de zwarte of de knalroze bent gegaan :biggrin2:
Door Lizzy
#3447587
Siberienne schreef: di 26 jul 2022, 16:04 Fijn! Graag gedaan, hoop dat je er veel plezier van hebt.

Ben wel benieuwd of je voor de zwarte of de knalroze bent gegaan :biggrin2:
Ik hoop het ook! Morgen ga ik er gelijk mee wandelen, weer of geen weer :biggrin2:

Wat denk jij ;D ?
Door Siberienne
#3447590
Lizzy schreef: di 26 jul 2022, 17:51 Ik hoop het ook! Morgen ga ik er gelijk mee wandelen, weer of geen weer :biggrin2:

Wat denk jij ;D ?
Ik dacht er sterk over hier een poll aan te wijden. Maar ik weet niet hoe je die maakt. :biggrin2:

Ik zeg ROZE
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3447595
Siberienne schreef: Ik dacht er sterk over hier een poll aan te wijden. Maar ik weet niet hoe je die maakt. :biggrin2:

Ik zeg ROZE
Ik ook, roze met stip op 1. AfbeeldingAfbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door