Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3459944
Ik vind ze nog steeds fantastisch! Die kleur is ook wel gaaf hee :biggrin2: . Ik vind ze op asfalt wel snel slijten maar gut, beter slijt je deze dan een dure outdoor schoen.....
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3460063
Lizzy schreef: vr 26 mei 2023, 08:02 Oh die zijn gaaf zeg! Die wil ik ook!
Roze. ::)
:biggrin2: :P

Zijn het tanuki's, Hanna?
Die zijn geweldig he. Ik ben ook aan het twijfelen. We hadden dezelfde voorheen en tegelijk, er vallen bij mij nu bijna gaten in en ze zijn afgeschenen van de zon. Ik heb er ontelbare keren mee door rivieren en zelfs de zee (keienstrand) gewaad en terug laten drogen in de zon. Dus dat is niet zo gek.
Maar ik vind het zo'n vrijheid in die schoenen bij warm weer, alles kan....
Ik vind alleen die kleur niet zo bij me passen. En zwart of wit vind ik ook niet zo'n goed idee...
Door hannabelgje
#3460064
Het is de lanka. Ik wilde weer tanuki's maar mijn tanuki's gaan nog een laatste seizoen mee. Krijgen nu wel echt slijtplekken.
De lanka is een mix van katoen en linnen. Dus iets minder natte voeten dan met de tanuki's.
Maar tot nu toe vind ik wildlings het fijnste dragen. Ik heb ook vivibarefoot gehad maar die waren van mesh en binnen 2 maanden kapot. Ook zitten die veel minder fijn. Van sandalen heb ik die van xero shoes. Die zijn ook echt fantastisch.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3460065
Wildling is idd gewoon met niets vergelijkbaar. Ik heb er al jaren geen andere winterschoenen meer. De zolen slijten wel maar ze zijn gewoon zo fijn.

Sandalen heb ik voor wandel en dagelijks gebruik van unshoes. Heerlijk. Daar leef ik zowat in op vakantie. En ze staan ook nog netjes. Vergelijkbaar met xero vermoed ik.
Echte nette leren heb ik van Luks. Ook nog steeds erg blij mee.

Ik wil ook weer sneakers van Mukishoes. Die vind ik ook zo fijn...
Dus moet ik kiezen, dat of nieuwe Wildlings...
Door hannabelgje
#3460069
pearlsofpassion schreef:Wildling is idd gewoon met niets vergelijkbaar. Ik heb er al jaren geen andere winterschoenen meer. De zolen slijten wel maar ze zijn gewoon zo fijn.

Sandalen heb ik voor wandel en dagelijks gebruik van unshoes. Heerlijk. Daar leef ik zowat in op vakantie. En ze staan ook nog netjes. Vergelijkbaar met xero vermoed ik.
Echte nette leren heb ik van Luks. Ook nog steeds erg blij mee.

Ik wil ook weer sneakers van Mukishoes. Die vind ik ook zo fijn...
Dus moet ik kiezen, dat of nieuwe Wildlings...
Heb je die wollen?

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Siberienne
#3460070
Heb Xero sandalen gekocht en stevigere schoenen die ook waterdicht zouden moeten zijn met het oog op mudseason. Maar dat lijken we over te slaan dit jaar; we zijn zowat recht van de winter in de zomer gegaan 😅. Ze lopen iig wel fijn.

Verder mijn fingers uit de kast gehaald maar als die helemaal uit elkaar vallen worden het skinners. Ik vond die in het echt veel steviger aandoen - als in slijtvast / vormvast als op de foto.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3460072
hannabelgje schreef: vr 26 mei 2023, 10:04 Heb je die wollen?

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Ja. De buizerd.
En ook de panter, met hennepfleece voering en katoenen upper. Beide durf ik gerust een uurtje de sneeuw in.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3460075
doranto schreef: vr 26 mei 2023, 09:57 Heb even gekeken, grote kans dat mijn volgende schoenen ook Wildling's of Mukishoes worden. :)
Wildlings zijn nog soepelder. Das echt net een sok.
Mukishoes zijn dan weer slijtvaster omdat de zool rigider is, maar ze zijn soepelder dan je zou verwachten. Niet dat Wildlings meteen versleten zijn, dat niet, maar de zool is wel het zwakke puntje. Bij mij dan toch...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3460084
Leuke schoentjes Hanna!
Ik moet bekennen , ik heb nog steeds geen wildlings...... :-[
Nu heb ik mijn schoeisel eigenlijk voor 90% (klei,modder, zand,gras(vaak nat)) voor outdoor. Geen idee of er een geschikt exemplaar tussen zit, ze lijken me wel lekker enorm flexibel.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3460105
Ze zijn ervoor gemaakt, voor outdoor en offroad. Dat dragen ze zo toch uit als merk. Vandaar de naam...
Kies een beetje een kleur die wat kan hebben en dan zijn ze goed schoon te maken..bovendien zo flexibel dat gedroogde modder er vaak al vanzelf afvalt door ze terug te dragen. En anders moet je er eens over borstelen.
Moet je alleen kiezen of je het vocht buiten je schoen wil houden (schoenen met membraan erin, dat werkt prima tenzij je echt IN de plas gaat staan) of net een tanuki die doornat mag worden, dat ook meteen wordt maar dan aangenaam blijft en snel weer opdroogt. Dat is dan leuk bij zomerwandelingen aan een riviertje vb. Aangenamer dan een sandaal dan. En natuurlijk ook perfect voor een boswandeling bij droog weer.

Enfin, ik heb geen aandelen (zou ze wel willen :P), maar het zijn wel uitzonderlijke schoenen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3460115
Denk dat ik die toch meer als zomerschoentjes zou willen. In de winter heb ik wat meer profiel nodig ook. Kleigrond+ veel regen = glibberen. plus veel plassen waar deze winter alleen maar nog doorheen lopen een mogelijk was. Maar daar heb ik Be Lenka's , die roze laarsjes :biggrin2: en Vivo's voor.
Maar die flexibiliteit staat me wel aan, lijkt me heerlijk in de zomer.
Ik vind de sandalen van ze ook wel cool, maar goed minder geschikt voor beerwandelingen.
ik ga het eens in de gaten houden :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door