Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
#3380334
pearlsofpassion schreef:Ik vind alleen een filmje over het prikken van het gat. Niets over het knopen zelf of dragen achteraf.
Bij 'support' staan wat voirbeelden van knoopmodellen
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3380335
pearlsofpassion schreef:Ik vind alleen een filmje over het prikken van het gat. Niets over het knopen zelf of dragen achteraf.
https://xeroshoes.co.uk/kit

( ik kijk vaak naar de uk site, omdat dat via daar ook makkelijker bestellen is)
Door Siberienne
#3380347
Kaio schreef:https://xeroshoes.co.uk/kit

( ik kijk vaak naar de uk site, omdat dat via daar ook makkelijker bestellen is)
Meneer en ik hebben slechte ervaringen met xeroshoes. Ik vind dat ze snel kapot gaan en dat het touw snijdt tussen de tenen. De plastic stukjes tussen de tenen vond ik beter, meneer niet en die gingen dus snel stuk. Zolen zijn ook minder slijtvast dan ze beweren.

Meneer heeft nu Luna en die zijn duurder maar lijken ook veel langer mee te gaan.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3380348
Siberienne schreef:Meneer en ik hebben slechte ervaringen met xeroshoes. Ik vind dat ze snel kapot gaan en dat het touw snijdt tussen de tenen. De plastic stukjes tussen de tenen vond ik beter, meneer niet en die gingen dus snel stuk. Zolen zijn ook minder slijtvast dan ze beweren.

Meneer heeft nu Luna en die zijn duurder maar lijken ook veel langer mee te gaan.
Ik heb op mijn z- trial al heel veel gelopen maar die zijn zonder teendinges . Die is ook nog in orde.
Teendinges zijn niet mijn ding dus ik wou toch eerst iets goedkoper uitproberen dan de luna's. Tot nu toe nog geen irritatie tussen de tenen maar ook nog niet heel langdurig op gelopen ;)
Maar met luna's geen gesnij dus?
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3380358
Even tussendoor, en jullie vinden dat misschien maar stom, maar mij raakt dat als de puzzelstukjes zo in elkaar vallen...

Ik weet niet hoeveel van jullie dat weten maar mijn nickname 'Pearls of Passion' is het allereerste album van Roxette. De groep waar ik op m'n 14e zo ontzettend fan van geworden ben, en dat zal wel altijd zo blijven. Ondertussen staan ze niet meer zo torenhoog boven de rest in mijn persoonlijke hitlijsten, maar het blijft toch bijzonder voor me. Er hangen veel emoties aan vast.

En nu zie ik net de clip van 'Listen to your heart' En staat Marie (de zangeres) op het podium... op blote voeten. :cool:
Ja, dat is gewoon meant to be he. ;D ::)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3380379
Ik heb deze...
Afbeelding

Ik heb ze nu een tijdje, wel vervelend met mijn zweetvoeten, maar ze lopen heerlijk en zijn wasbaar. Ze voelen goed ondersteund (ik glij er ondanks mijn zweetvoeten niet in zeg maar) en ik kan toch alles...
Nog steeds blij mee :)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3380381
Fenixjuh schreef:Ik heb deze...
Afbeelding

Ik heb ze nu een tijdje, wel vervelend met mijn zweetvoeten, maar ze lopen heerlijk en zijn wasbaar. Ze voelen goed ondersteund (ik glij er ondanks mijn zweetvoeten niet in zeg maar) en ik kan toch alles...
Nog steeds blij mee :)
Die had ik ook ooit besteld in 2 maten, maar de een was te klein, "lange" voet relatief korte tenen, en die ander was weer erg groot in de tenen daardoor ::)
Wellicht dat het nu na 1 jaar ook op barefoots lopen anders is, heb het idee dat mijn tenen ook gestrekter zijn nl. Ik zou toch graag eens 5 fingers willen hebben, want lijkt me wel heerlijk, die losse teentjes juist
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3380499
zurca schreef:Afbeelding

Dit worden mijn nieuwe schoentjes... vind ze zoooo leuk :D

Ze komen via deze site; https://www.wildling.shoes/
Mijn vriend heeft al een paar schoenen via deze site en ze bevallen hem erg goed....
Ik vind dat je de schoenen wel niet goed kan zien, zo met die zwarte achtergrond. :-\
Jammer, want ze lijken idd wel leuk.

Ik ga de deze bestellen.

https://www.lukshoes.com/women/barefoot-sandals-2/
Door hannabelgje
#3380500
Kaio schreef: Die had ik ook ooit besteld in 2 maten, maar de een was te klein, "lange" voet relatief korte tenen, en die ander was weer erg groot in de tenen daardoor ::)
Wellicht dat het nu na 1 jaar ook op barefoots lopen anders is, heb het idee dat mijn tenen ook gestrekter zijn nl. Ik zou toch graag eens 5 fingers willen hebben, want lijkt me wel heerlijk, die losse teentjes juist
Dat had ik dus ook met deze schoenen. De ene maat echt te groot en een maat kleiner zo strak dat ik er kramp van kreeg. Andere fivefingers passen wel gewon en daar loop ik momenteel iedere dag op.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3380502
hannabelgje schreef:Dat had ik dus ook met deze schoenen. De ene maat echt te groot en een maat kleiner zo strak dat ik er kramp van kreeg. Andere fivefingers passen wel gewon en daar loop ik momenteel iedere dag op.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Ok dat geeft nog goeie hoop!
Welke heb je en heb he daarvan de grotere of juist de kleinere maat?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door