Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
#3434267
Siberienne schreef: di 09 nov 2021, 21:32 Nee, weer alleen dat Urberg bekend staat hier als een B-merk en wellicht dus niet zo degelijk. Heb zelf daarom nog niet aangedurfd iets van ze te bestellen
B-merk? Oh, dat houdt meestal in dat de levenduur bijzonder kort is. Da's niet handig. Dank voor je antwoord.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3434292
Ik heb ze zojuist ontvangen.
Het zijn deze:
senmotic Blizzard H1.jpg
senmotic Blizzard H1.jpg (79.53 KiB) 1207 keer bekeken
senmotic_ Blizzard H1.jpg
senmotic_ Blizzard H1.jpg (74.36 KiB) 1207 keer bekeken
Of ze mijn voeten droog gaan houden weet ik uiteraard nog niet, maar ze zitten lekker en mijn voeten zijn heerlijk warm, (waren steenkoud omdat wij nog geen verwarming hebben)
Gebruikersavatar
Door doranto
#3434314
pike schreef: wo 10 nov 2021, 17:59 Nee ik ook niet omdat ik hun cookies deels weiger. Dan bekijken ze het maar.
Ik heb de cookies ook deels geweigerd. Maar nu ik de link opnieuw aanklik krijg ik het wel te zien :)
Gebruikersavatar
Door pike
#3434331
Ah dat lukt. Zien er aardig uit maar ik ga het niet uitproberen… Van welk materiaal zijn ze eigenlijk gemaakt, behalve dat ze vegan zijn is me dat niet duidelijk.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3434333
Ik weet het niet. Iets kunststof vermoed ik. Maar waarvan zijn de conventionele wandelschoenen gemaakt? Ook toch?

Mukishoes heeft er ook in kurk. Das sterk waterafstotend van zichzelf. Maar die claimen geen volledige waterdichtheid door de naden. Wel redelijk, en ze zijn gevoerd dus ook warm.
Goed merk ook.
Gebruikersavatar
Door pike
#3434336
pearlsofpassion schreef: wo 10 nov 2021, 19:04 Ik weet het niet. Iets kunststof vermoed ik. Maar waarvan zijn de conventionele wandelschoenen gemaakt? Ook toch?

Mukishoes heeft er ook in kurk. Das sterk waterafstotend van zichzelf. Maar die claimen geen volledige waterdichtheid door de naden. Wel redelijk, en ze zijn gevoerd dus ook warm.
Goed merk ook.
Conventionele zijn van glad of geruwd leer.
Ik weet niets van kurk maar aangezien dat vroeger (echte kurk) op de wijnflessen zat moet dat wel waterdicht zijn.
Laat wel lucht door daarom moest de wijn liggend bewaard worden..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door