Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3434451
Zo gaat het al vanaf het begin, de juiste maten zijn altijd uitverkocht. Je hebt nog een klein kansje:

"Vielleicht kommt ein Rückläufer zurück. Lass dich automatisch per E-Mail informieren."

Voor de liefhebber. Want ik doe niet meer mee ::)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3434567
Heb jij je Groundies al Hanna?

Meneer de zijne zijn net aangekomen.
Ik ben er niet zo enthousiast over. Ze zijn idd smal. Duidelijk smaller dan Vivo (OK, van 2 jaar geleden, tegenwoordig zijn die ook tapser dan vroeger) en vooral, ze lopen naar de buitenzijde een tikje omhoog. Daar loop je dan op, en dat voel je echt wel.
En de zool is dik. :o OK, niet zo dik als het stuk langs de buitenzijde, thank God!, maar toch echt wel dik. Wel soepel op zich maar door de dikte is er geen spontane vorming naar de voet en de beweging waardoor ze toch behoorlijk flapperen. De zool heeft meer de neiging plat te blijven ipv de beweging en vorm van de voet te volgen.

Dus als ze al blijven, en we ze niet terug sturen, komen er zeker niet nog eens.
Door hannabelgje
#3434581
Ik ga de mijne vanmiddag ophalen. Ze liggen op kantoor. Hmm klinkt niet zo hoopvol dan. Ik heb wel een damesmodel. Dat scheelt misschien. Anders komen hier toch de winter versie wildlings of ik loop op gewone laarsjes deze winter.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3434595
Ik ben over die Xero's aan het denken..
Voor alledaags.

En een deftige hoge laars van Drifting leather, Als die nog orders aannemen. Omdat ik nu meestal pas schoenen koop als de vorige versleten zijn heb ik nooit wat deftigs. Toch zeker in de winterschoenen.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3434611
Ja lomp.
Meneer de zijne maat 44 zijn even breed als mijn Wildlings maat 41 en smaller dan m'n Vivo hi tops maat 41.

Misschien zit er verschillen op de modellen... Meneer heeft zo'n sneaker, Sunday.
Zijn de jouwe juist van lengte, of wat te lang ook? En met dikke sokken?
Vind je ze verder goed zitten?
Gebruikersavatar
Door doranto
#3434613
Ik ben tot nu toe heel tevreden over de senmotic blizzard. De schoenen dragen fijner dan de trackers die ik had, omdat het leer veel soepeler is. Ik voel alleen de steentjes best wel goed door de zool heen, maar dat komt omdat ik de flex-toes van Joe Nimble gewend ben. Ondanks dat die hele dunne soepele zooltjes hebben (volgens mij nog dunner dan de senmotic) voel je de steentjes minder.
Door hannabelgje
#3434619
pearlsofpassion schreef:Ja lomp.
Meneer de zijne maat 44 zijn even breed als mijn Wildlings maat 41 en smaller dan m'n Vivo hi tops maat 41.

Misschien zit er verschillen op de modellen... Meneer heeft zo'n sneaker, Sunday.
Zijn de jouwe juist van lengte, of wat te lang ook? En met dikke sokken?
Vind je ze verder goed zitten?
Ik heb ook de Sunday. Ik vind ze lomp, niet barefoot en erg stug. Wel mooi maar ik denk te groot voor mij. Had best een maat kleiner gemogen vrees ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3434625
Ja, dat dus.
De zool is te dik he.
Jammer.

Meneer gaat ze wel bijhouden. Zijn voeten zijn nog lang niet barefoot adapted, dus iets tussenin kan wel voor hem. En voor hem is de beweging van zijn grote teen erg belangrijk. Die staat nog steeds erg naar binnen, schuin. En daardoor heeft hij hierin dus plaats genoeg, al is het eigenlijk op het breedste deel iets te smal. Meneer heeft wel extreem brede voeten, moet gezegd. Vandaar ook heel erg overgeproneerd.


Jammer dat ze voor jou ook nog eens te groot zijn. Dan gaan ze helemaal niet lekker lopen... :-\
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3436004
Hier zijn er 2 heel erg blij met nieuwe schoenen. :D
Ze zijn van Tikki. Heel leuke kinderschoenen, breedte zoals Vivo. Ideaal voor gemiddelde voetjes.
IMG_20211208_155702.jpg
IMG_20211208_155702.jpg (2.64 MiB) 954 keer bekeken
IMG_20211208_160617.jpg
IMG_20211208_160617.jpg (2.97 MiB) 953 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3436007
Ze mogen meestal zelf kiezen. Maar ze zijn eigenlijk altijd euforisch als ze nieuwe schoenen krijgen. :biggrin2:
De gele had ik beter een maatje groter genomen. Ze passen perfect nu, maar ze zijn maar voor het voorjaar natuurlijk.. Maar goed, als hij er snel uitgroeit, kunnen ze nog voor de jongste dienen. Das wel het voordeel van barefoot schoenen, die kan je gewoon nog doorschuiven naar de volgende. Dat werkt met gewone schoenen niet goed (of wordt toch afgeraden) omdat die demping de voetvorm aanneemt. Bij barefoot slijt hoogstens de zool wat af.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3436008
dinky89 schreef: ma 08 nov 2021, 14:27 Ok, mijn moeder heeft mij afgelopen weekend over de streep getrokken. Heb deze voor mijzelf besteld: https://www.wildling.shoes/en/collectio ... grizzly-rw
Aangezien mijn moeder aan heeft gegeven dat de wildling toch wel de fijnste schoenen zijn die ze heeft. En zij heeft inmiddels ook best collectie barefoot verzameld ;D Maar de wildling heeft ze in diverse kleuren omdat ze zo fijn lopen dus was ik om nadat ik deze al op het oog had :biggrin2:
Ze zijn in ieder geval al snel waterdichter dan de schoenen van woden die ik heb want daar vallen de druppels regen letterlijk door de bovenkant ::)
Hoe bevallen ze?

Kwestie van comfort staat Wildling bij mij ook zonder enige twijfel op 1. Valt gewoon met niets te vergelijken.
Ik heb 2 winters redelijk warme voeten gehad op mijn wollen Wildlings maar nu is de zool er echt zo goed als afgesleten en de binnenzool meer dan plat gelopen, en zijn ze dus lek en komt de koude er gewoon los doorheen. De veters zijn ook al een tijdje afgebroken (van het vele gebruik). ::)
Maar bovenaan zien ze er nog zo goed uit. :-\

Ik droom al van nieuwe.... :cool:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3436012
pearlsofpassion schreef: wo 08 dec 2021, 17:14 Hoe bevallen ze?
Ze houden helaas iets minder water buiten dan ik had gehoopt. Bij een wandeling buiten over natte straten met hier en daar waterplas kwam het vocht wel bij de neus van de schoen langzaam wat naar binnen omdat de buitenkant nat werd na uur wandelen. Wel zijn ze heerlijk warm :) Verder kom ik niet zoveel buiten nu je bijna nergens naar toe kan maar indien het beetje droog is of wanneer ik niet lang buiten hoef te zijn maar wel langere tijd schoenen aan moet (zoals sporadisch een keer naar kantoor) hoef ik niet te twijfelen om ze aan te trekken :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door