Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3432012
Ik heb een mail naar Vivo gestuurd en reactie gekregen:

Hello Lizzy,

Thankyou for contacting VIVOBAREFOOT Customer Services.

Thankyou for this amazing feedback which I shall pass onto our Product Design team! We love hearing back from customers on how we can improve our products and it is great to hear there is still interest in regards to rubber boots. So this information will definitely be taken on board, sign up to our newsletter to receive updates on new styles/stock/releases.
Kind regards

Dean​
Customer Services Advisor
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3432014
Ja, vrij standaard antwoord.
Ze zijn altijd 'delighted' als je ze een mail stuurt. :)
Nou ja, hopen dat er iets van komt he. Wat heb je nu precies gestuurd?

Doe er mij binnen een paar weken nog eens aan denken, dan wil ik ook wel eentje sturen.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3433174
Mezelf een cadeautje gedaan. :P
IMG_20211007_151156.jpg
IMG_20211007_151156.jpg (2.04 MiB) 1485 keer bekeken
IMG_20211007_151134.jpg
IMG_20211007_151134.jpg (2.23 MiB) 1485 keer bekeken
Ze zijn super breed. Zelfs ik, met m'n brede voeten, kan met m'n tenen niet aan de kant raken. Klein nadeel is wel dat je dat ziet net voor de veters, is er een klein putje. Ze hadden nu ook wel niets groter mogen zijn, maar een maat kleiner had te nipt geweest.
Gelukkig want ze komen uit de US, dus stuur ik ze liever niet terug. :-X
Het zijn Splay's. Ik had er het laatste jaar al een aantal gekocht voor m'n jongens. De kindermodellen hebben een grote velcro als sluiting. Ik heb ze onderandere als turnpantoffel voor Laurens op school. Dus ik wist al dat ze wel leuk waren. Spijtig genoeg alleen lichte, stoffen schoenen.
Gebruikersavatar
Door pike
#3433218
Mooi Pop. Die zou ik alleen in huis aan durven :biggrin2: of toch zelfs dat niet eigenlijk, bedenkende wat daar allemaal kan gebeuren ::)
Door Lizzy
#3433819
OK hellup!

Het regent vaak, overal ligt blad, overal ligt modder. Ik ben met de honden nu 3 keer uitgegleden op het asfalt (met blad/modder). Ik zoek dus schoenen met meer grip op asfalt! Tips?
Gebruikersavatar
Door pike
#3433822
Ik heb het opgegeven. Ik glij en glibber, het water loopt naar binnen ongeacht wat ik erop smeer of spuit, ik krijgt koude voeten. En steenkoude als ik in een winkel op beton sta. Er is niets waar je mee in de tuin kan werken (al eens geprobeerd een schep in de grond te steken met dunne zooltjes :-X ) en niets waar je fatsoenlijk mee de bossen in kan trekken. Althans, niets dat langer dan een half jaar fatsoenlijk mee gaat en je voeten droog en warm houdt. Ik heb van de week de knoop doorgehakt en heb barefoot vaarwel gezegd en een paar Meindls gekocht. Uit de comfort fit serie. Extra breed en met veel teenruimte, die kunnen alle kanten op bewegen. Het is wel even wennen (vooral het gewicht) maar ik heb er geen spijt van. Jammer is het wel dat de barefootschoenproducenten voor het geld wat die (minimalistische) schoenen moeten kosten, niet iets op de markt kunnen brengen dat echt degelijk en functioneel is.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3433824
pike schreef: zo 31 okt 2021, 15:44 Ik heb het opgegeven. Ik glij en glibber, het water loopt naar binnen ongeacht wat ik erop smeer of spuit, ik krijgt koude voeten. En steenkoude als ik in een winkel op beton sta. Er is niets waar je mee in de tuin kan werken (al eens geprobeerd een schep in de grond te steken met dunne zooltjes :-X ) en niets waar je fatsoenlijk mee de bossen in kan trekken. Althans, niets dat langer dan een half jaar fatsoenlijk mee gaat en je voeten droog en warm houdt. Ik heb van de week de knoop doorgehakt en heb barefoot vaarwel gezegd en een paar Meindls gekocht. Uit de comfort fit serie. Extra breed en met veel teenruimte, die kunnen alle kanten op bewegen. Het is wel even wennen (vooral het gewicht) maar ik heb er geen spijt van. Jammer is het wel dat de barefootschoenproducenten voor het geld wat die (minimalistische) schoenen moeten kosten, niet iets op de markt kunnen brengen dat echt degelijk en functioneel is.
Ik ben voor wat betreft het natte en koude jaargetijde nog steeds tevreden van mijn vivobarefoot trackers. Mijn voeten blijven daarin warm en droog. Ik denk dat ik dit jaar wel nieuwe zal moeten halen, want ik heb ze nu inmiddels ruim 4 jaar en ze beginnen nu onderhand écht te verslijten.
Wel zijn ze spekglad als het vriest, maar daar heb ik van die sneeuwdingen voor. Een soort netje dat over de zool gaat, met ijzeren ringetjes. (Op pag. 9 staat er een foto van)
Gebruikersavatar
Door pike
#3433826
Doranto schreef: zo 31 okt 2021, 15:55 Ik ben voor wat betreft het natte en koude jaargetijde nog steeds tevreden van mijn vivobarefoot trackers. Mijn voeten blijven daarin warm en droog. Ik denk dat ik dit jaar wel nieuwe zal moeten halen, want ik heb ze nu inmiddels ruim 4 jaar en ze beginnen nu onderhand écht te verslijten.
:o 4 jaar! Bij mij zaten er na een half al gaten in de zolen. Ik heb ze wel nog tot de draad toe afgelopen (want ook met gaten in de zolen bleven ze nog wel waterdicht) maar op het laatst begon het leer het water gewoon op te zuigen, was niets meer mee te beginnen. Tja en dan worden je sokken en je voeten ook nat, en koud.
Nieuwe zag ik niet zitten, al helemaal niet toen ik las dat de nieuwe generatie tracker met nog minder materialen is gemaakt. Er zat al niet veel materiaal aan.
Mijn wandelschoenen van Zaqq zagen er inmiddels net zo uit als die van Kaio (ergens hiervoor staat daar een foto van). Het water liep gewoon aan de zijkant naar binnen. En dan heb ik het niet over regenwater, maar over nat gras. .
Misschien toch een andere hobby zoeken ;D
Door Lizzy
#3433827
Ik heb dezelfde ervaring als jij hoor Pike, met de Trackers. En Leo idem. Wat een kl*te schoenen, excuseer mijn Frans. Ik snap het ook heeeeeeeel goed dat je er vanaf bent gestapt :-\
Gebruikersavatar
Door doranto
#3433828
Lizzy schreef: zo 31 okt 2021, 16:11 Ik heb dezelfde ervaring als jij hoor Pike, met de Trackers. En Leo idem. Wat een kl*te schoenen, excuseer mijn Frans. Ik snap het ook heeeeeeeel goed dat je er vanaf bent gestapt :-\
Dan denk ik dat ze inderdaad veranderd zijn, wat Pike zegt. Heel jammer, want dan zal ik die ik nu heb niet meer kunnen kopen :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door