Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
#3298157
Wat een heerlijk ochtend ritueel. Wat is dat witte ding met zwarte kop dat in de verte mee rent ergens rond 8 tot 10 seconden? Een geit?
En was is Phemke als groot. Prachtige meid.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3298162
src_esther schreef:Wat een heerlijk ochtend ritueel. Wat is dat witte ding met zwarte kop dat in de verte mee rent ergens rond 8 tot 10 seconden? Een geit?
En was is Phemke als groot. Prachtige meid.
Dat is de jongste van onze bokken. Die is heel speels en rent altijd enthousiast mee :biggrin2:
Ja Phemke is inderdaad al heel groot. Ze is nu ruim 7 maanden.
Door smulpaap
#3298180
Doranto schreef:Dat is de jongste van onze bokken. Die is heel speels en rent altijd enthousiast mee :biggrin2:
Ja Phemke is inderdaad al heel groot. Ze is nu ruim 7 maanden.
Oh gezellig , de bok doet dus ook mee :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door doranto
#3298258
Aprilsnow schreef:Ik kijk dan en denk... huh waar komt die tweede vandaan, ze heeft toch maar 1 zo'n reus....

Phemke is nog een kleine puppenmeid in mijn hoofd ::) :biggrin2:
Ja, wij verbazen ons er ook over hoe snel dat gaat! Als ze hier ergens liggen moet ik af en toe goed kijken wie nu wie is ::)
Het zal ook niet zo lang meer duren denk ik voordat ze Honyx bij kan houden met rennen.
Ergens wel jammer dat ze zo snel puppy-af zijn, maar knuffelen doet ze nog steeds heeeel graag hoor :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door