Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Aprilsnow
#3295332
Kaela schreef:Nou in die fase zit ik ook en dat is raarrrrrr! Maar gisteren werd ik voor iemands puberdochter aangezien :o . Dat ging me ook weer wat ver hoor, ik hoop toch wel iets volwassener over te komen dan 16 jaar :-X ;D
Ik liep laatst met een vriend (10 jaar ouder en ik ben 44) en een kennis van hem sprak hem later aan dat zij hem had gezien met zijn dochter ;D
Volgens mij was de afstand erg groot want met mijn hoofd zou je van dichtbij die vergissing zeker niet maken ::)

Overigens heeft hij helemaal geen dochters....
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3295337
Aprilsnow schreef:Ik liep laatst met een vriend (10 jaar ouder en ik ben 44) en een kennis van hem sprak hem later aan dat zij hem had gezien met zijn dochter ;D
Volgens mij was de afstand erg groot want met mijn hoofd zou je van dichtbij die vergissing zeker niet maken ::)

Overigens heeft hij helemaal geen dochters....

Altijd beter dan dat ze hem met zijn moeder had gezien :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3295366
pluk schreef:Wat een grappig filmpje ;D

Ik heb nog ruim 12 jaar te gaan tot m'n 49e maar ook hier is de aftakeling wel ingezet hoor. De eerste rimpels, grijze haren, slap vel, etc.

Maar dat alles valt in het niet bij het feit dat ik sinds enige jaren ineens een "u" en een "mevrouw" ben :confused1:
Ik vraag me nog steeds af wanneer dat gebeurd is...

Ik ben 43 inmiddels en dat er ineens "u" en "mevrouw" gezegd wordt dat went geloof ik nooit. :biggrin2:
Door Too
#3295395
Angelique schreef:Altijd beter dan dat ze hem met zijn moeder had gezien :biggrin2: :biggrin2:

....dussss
D8e fout heb ik wel 's gemaakt en die van'"je oma" kennen jullie die ook ::)
Of die zussendie een dagje uit waren..ik maakte daar soepeltjes moeder en dochters van
En nog heb ik er niks van geleerd en gaat de klep open voordat er gedacht is :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3295417
Charlie Angel schreef:Ik ben 43 inmiddels en dat er ineens "u" en "mevrouw" gezegd wordt dat went geloof ik nooit. :biggrin2:
Of dat die lui op straat die foldertjes uitdeelden voor de Veronicagids je gingen over slaan ::)
Door Martine-Tom
#3295546
Ik verzuchtte gister nog tegen een vriendin "waar is toch die tijd gebleven dat we straffeloos 3 dagen in de week tot diep in de nacht (en in het glaasje :P ) in de kroeg konden hangen?"
Gister paar uur over de Haagse Markt geslenterd en daarna thuis gehangen en gegeten tot middernacht....ik voel me nu alsof ik een wilde houseparty achter de rug heb en een nacht heb over geslagen ;D
Het was heel gezellig hoor, maar aan dit soort dingen merk ik wel dat ik geen 25 meer ben :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door