Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3293363
Ik heb helaas geen goed nieuws over Saartje. Ze heeft een hernia. Ze heeft nog wel pijnreflecties in de achterpoten, dat is nog een geluk volgens dierenarts. Als ze dat niet zou hebben komt het nooit meer goed. Ze heeft een injectie tegen de zwelling gehad, morgen en overmorgen weer. Dat zou snel verbetering moeten laten zien, bij 9 van de 10 honden is dat zo zei de dierenarts. Daarna kijken we verder. Ze kan op dit moment helemaal niet lopen, zakt zo door de achterpoten heen. Ben helemaal een beetje van de kaart. :'( :'(
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op di 09 mei 2017, 20:37, 9 keer totaal gewijzigd.
#3293378
Oh nee toch.... Heel erg veel sterkte, ik hoop dat de injecties hun werk gaan doen. Is ze niet incontinent? Kan ze wel zelf plassen?

En 1 tip die ik elke eigenaar van een herniahond mee wil geven. Als je het kunt bekostigen, acupunctuur, zo snel mogelijk.

Nogmaals heel erg veel sterkte. :-*
#3293379
Pauline schreef:Oh nee toch.... Heel erg veel sterkte, ik hoop dat de injecties hun werk gaan doen. Is ze niet incontinent? Kan ze wel zelf plassen?

En 1 tip die ik elke eigenaar van een herniahond mee wil geven. Als je het kunt bekostigen, acupunctuur, zo snel mogelijk.

Nogmaals heel erg veel sterkte. :-*
Inderdaad, acupunctuur!

In de buurt van Nunspeet zit Fenella Doesburg, dierenarts-osteopaat-acupuncturist. Zij is geweldig! Ik ken haar goed, ze behandelt mijn hond al jaren en ik vertrouw haar volledig.

http://www.dierenarts-osteopaat.nl/?page_id=102
#3293383
Pauline schreef:Oh nee toch.... Heel erg veel sterkte, ik hoop dat de injecties hun werk gaan doen. Is ze niet incontinent? Kan ze wel zelf plassen?

En 1 tip die ik elke eigenaar van een herniahond mee wil geven. Als je het kunt bekostigen, acupunctuur, zo snel mogelijk.

Nogmaals heel erg veel sterkte. :-*
Dat weet ik nog niet, ze loopt sinds laat in de middag niet meer, dus dat zie ik straks wel even bij het uitlaten.
#3293388
Oei, wat naar! Ik schrok van de titel en dacht heel even dat Saartje gegrepen was door een of ander monster, maar een hernia is natuurlijk ook allesbehalve een lolletje. Ik hoop dat ze er weer helemaal bovenop komt. Beterschap voor 't wijffie, en sterkte voor jou!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door