Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Radja
#3292883
Hé hai Laura,fijn dat je weer terug bent! En wat fijn dat de tussenteenontsteking helemaal over is! Tjonge wat zag dat er vreselijk uit :-[
En wat heb jij veel prachtige honden erbij gekregen :D
Door zurca
#3292901
Moritz ziet er ook uit als een schatje :-* Heeft misschien ook wel wat Podencoroots? Wat maakt hem niet plaatsbaar?
Door Eef+Stippels
#3292904
zurca schreef:Moritz ziet er ook uit als een schatje :-* Heeft misschien ook wel wat Podencoroots? Wat maakt hem niet plaatsbaar?
Ben ik ook benieuwd naar :)
Hij lijkt wel wat op Bella. Zij is een onherleidbare kruising, volgens het asiel.
Door Laura2004
#3292907
zurca schreef:Moritz ziet er ook uit als een schatje :-* Heeft misschien ook wel wat Podencoroots? Wat maakt hem niet plaatsbaar?
Moritz is idd een podencokruising, zoals 90 % vd honden hier die gedumpt worden, allemaal van jagers. Wij werken niet met buitenlandse stictingen en Spanjaarden willen geen Podenco's, maar dat is niet de reden dat hij niet plaatsbaar is. Moritz is als pup met zijn broertjes en zusjes gevonden in extreem slechte toestand en hij en zijn broertjes en zusjes waren extreem bang voor mensen, wij denken dat dit bijna 100% genetisch is. Moritz was het ergste geval, hij poepte en pieste van angst als je maar naar hem keek, vanaf 6 weken al hè, rond die leeftijd is hij gevonden. En als je bij hem in de buurt kwam dan beet hij, hij beet echt door met zijn kleine puppytandjes. Toen wij hem meenamen hebben we hem moeten vangen als een wild dier, hij heeft mijn vriend gebeten en ons helemaal ondergepoept. Pfff het is een heel lang verhaal, maar het is een hond die je geen tuig om kan doen oid, niet kan uitlaten, zodra hij vastzit raakt hij in paniek. En hij is echt enorm vooruitgegaan, komt echt knuffels halen bij ons, kwispelt sinds een aantal dagen als hij ons ziet en komt aan de visite snuffelen, maar hij is geen normale hond. Ik weet overigens wel zeker dat hij bij ons met zijn surrogaat vader Tequila heel erg gelukkig is.
Laatst gewijzigd door Laura2004 op di 04 apr 2017, 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Esther Q
#3292961
Wat leuk weer eens iets over je te horen, Laura! Ik denk dat ik hier inmiddels een nieuwe naam heb en ik weet niet meer welke naam mijn vorige was, maar Esther die in Zweden woont met Boeffie en Radja, die al heel lang dood is. Gave honden heb je! En wat super dat je ze opvangt. Bevalt het in Spanje, nooit meer terug naar Nederland?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door