Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Shanti en co
#3287243
Afgelopen week was mijn lieve Boekjewoekje mee naar Utrecht.
Oké, ik geef het toe, hij is misschien toch wel een beetje groot. Of mijn kamer is gewoon heel klein. Of allebei. :biggrin2:

Na even rond gestuiterd te hebben in de keuken liep hij rustig met mijn hulp de trap op. Die is een beetje steil maar na een paar keer kon hij hem zonder hulp op. De trap af heeft hij 1x alleen geprobeerd maar daarna liet hij mij hem weer opvangen bij de laatste paar treden. Vol vertrouwen viel hij gewoon in mijn armen, gek beest. ::)

Boeke met uitzicht op de ASW, daar heeft hij flink wat auto's nagestaard.
Afbeelding

Tijdens de wandelingen door de wijk ben ik erachter gekomen dat we een weggeefhoek, best wel veel speeltuinen, plastic containers, verrassend veel groen en een heleboel keffertjes in de buurt hebben. Gelukkig vond Boeke mij (nouja, de kaas en zijn bal waarschijnlijk :P ) veel interessanter en negeerde de andere honden gewoon.

Vanwege het heerlijke Nederlandse weer kreeg meneer een paar keer zijn badjas aan. Lieve puppy. :smitten:
Afbeelding

Zelf op die paar vierkante meter heeft hij precies door waar ik wil lopen, en waar hij dus moet gaan liggen om zijn bellyrubs te krijgen. ;D
Afbeelding

En hoewel hij ontzettend in de weg liep af en toe, per ongeluk natuurlijk :biggrin2: , was het ontzettend gezellig met Boeke op kamers. Hij gedroeg zich ook prima, luisterde zelfs naar mijn huisgenootjes en was in huis vrij rustig en stil. :)
Helemaal alleen voor een hond zorgen past helaas niet in mijn normale rooster maar wanneer ik nog eens rustig weekje heb mag Boeke weer gezellig mee. :)
Afbeelding

*Hard aan het leren enzo*
Afbeelding

Liet ik hem zomaar een hele minuut alleen achter boven aan de trap. :'(
Afbeelding

Op fietsafstand van mijn kamer was een mooi wandelgebiedje met allemaal water. Jhee, extra vieze modderpoten. :D
Afbeelding

We hadden er een mooi zonnetje vanochtend. :)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En toen weer terug naar huis, met de trein. :o
Dat vond ik nog wel een beetje spannend want Boeke is 2x in zijn leven met de bus geweest en verder nooit met het ov. Maar hij gedroeg zich voorbeeldig, zoals elke vrijdag was het wel druk in de trein maar hij ging gewoon braaf bij mij liggen en de harten van mede treinreizigers veroveren. :biggrin2: Van een lieve vrouw naast tegenover ons kreeg hij zelfs een stukje kaas. :D
Afbeelding

Eenmaal veilig in Zwollywood nam ik echter de verkeerde bus en kwam ik ipv in het centrum van Hattem op de carpoolplaats aan. Oeps. Dus toen zijn we maar door het bos naar huis teruggewandeld. (heel fijn met 2 zware tassen :P ).
Afbeelding

En nu ligt meneer na een lange dag vol indrukken lekker te slapen. :)
Laatst gewijzigd door Shanti en co op vr 03 mar 2017, 18:19, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3287300
Super leuk!

Ik denk er ook met veel plezier aan terug, die weekjes dat ik de hond mee mocht. Al had ik een kleiner hondje en grotere kamer ;D , maar jullie wisten je er prima mee te redden zo te zien!
#3287602
Daantje schreef:Knappe Boeke ,zomaar een weekje logeren ,geweldig !
Leuk verslag ;D :D

Best wel een eind lopen ja vanaf de carpool :biggrin2:
Ik dacht dat het wel meeviel toen ik begon. :P En het was ook maar 40min dus voor een wandeling niet zo ver. Maarja die tassen. :biggrin2:
frodo quin schreef:Wat een leuk verslag :)

En die asso wou niet helpen dragen? Tsss, de jeugd van tegenwoordig ;)
Hij had vast wel met mijn etui willen helpen maar dat mocht dan weer niet. Die steelt hij elk weekend dat hij de kans krijgt uit mijn tas. :biggrin2:
Ik snap hem ook wel, het is een milka koe met stoffen hoofd en pootjes (3 nog maar ::) ) dus dat is eigelijk gewoon een knuffel, en knuffels zijn speelgoed, en Boeke houdt van alles wat kapot kan. :biggrin2:


En ik ben ook wel ontzettend trots op meneer stuiterbal. Hij was als puppy puber vrij snel overprikkeld en werd dan heel druk en onbereikbaar, het koste dan een paar uur slapen of een tijd ergens gaan zitten en meneer rustig zijn gang laten gaan aan de lange lijn.
Maar toen hij op het station even gek werd van alle drukte om hem heen (tis ook wel een vuurproef, nog nooit op een station geweest en dan maar gelijk Utrecht Centraal :P ), totaal niet meer doorhad wat ik hem vroeg en ook niet meer reageerde op de clicker, snoepjes en speelgoed kon ik hem met even rustig buiten gaan zitten, knuffelen, rondkijken en wat simpele trucjes doen weer rustig krijgen en daarna liep hij weer braaf en rustig mee. Hij wilde nog steeds heel graag alles onderzoeken natuurlijk maar was beheerst genoeg om toch op mij te letten ondanks alle indrukken. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door