Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3287503
Martine-Tom schreef:Ikben gewoon flabbergasted. Gister een hele drukke dag gehad. Na 6 uurtjes slaap 3 uur druk in de weer, in de auto naar Schiphol gestapt om iemand op te halen, daar uurtje gezeten, toen een uur met ov naar huis, thuis koffers uitgepakt, gewassen, met Tom gelopen, boodschappen gedaan en bed verschoont. sAvonds gewoon op de bank gezeten zonder ook maar ergens last van te hebben. Ja moe, maar normaal moe niet het alles overheersende vermoeide gevoel waarbij ook mijn hoofd mee gaat doen.
Mijn hoofd is stukken rustiger, niet meer van die doordraaf gedachtes, gewoon rust.

Dit is echt bizar en ik moet er gewoon aan wennen, in positieve zin ;)
Fantastisch! :-*

Hoe lang duurde het eigenlijk voordat je verschil merkte?
Door Martine-Tom
#3287505
Kim_S schreef:Fantastisch! :-*

Hoe lang duurde het eigenlijk voordat je verschil merkte?
Een uur na de eerste pil.

Ja echt bizar maar toen merkte ik al verschil, niet zoveel als nu maar wat meer rust in mijn hoofd, iets energieker. Een dag of 4 duurde het voor ik echt merkte wat het deed. Nu slik ik 2 van deze pillen per dag en ga volgende week eens testen wat 3 pillen doen, ik voel dat er nog wel wat meer haalbaar is dus eens zien of dat klopt :)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3287507
Martine-Tom schreef:Een uur na de eerste pil.

Ja echt bizar maar toen merkte ik al verschil, niet zoveel als nu maar wat meer rust in mijn hoofd, iets energieker. Een dag of 4 duurde het voor ik echt merkte wat het deed. Nu slik ik 2 van deze pillen per dag en ga volgende week eens testen wat 3 pillen doen, ik voel dat er nog wel wat meer haalbaar is dus eens zien of dat klopt :)
Wauw!
Ik ben erg benieuwd, ga morgen beginnen :)
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#3287518
Wat heerlijk voor je dat je de oplossing voor veel klachten gevonden hebt :) Succes met wennen!
Door Esther Q
#3287679
Martine-Tom schreef:Een uur na de eerste pil.

Ja echt bizar maar toen merkte ik al verschil, niet zoveel als nu maar wat meer rust in mijn hoofd, iets energieker. Een dag of 4 duurde het voor ik echt merkte wat het deed. Nu slik ik 2 van deze pillen per dag en ga volgende week eens testen wat 3 pillen doen, ik voel dat er nog wel wat meer haalbaar is dus eens zien of dat klopt :)
Herkenbaar. Een uur was het bij mij niet, maar slechts een paar dagen. En wat een zalig gevoel hè, als je je plots een heel stuk beter voelt! Ik weet nog heel goed hoe blij ik was.
Door Martine-Tom
#3287680
Boeffie Blafmans schreef:Herkenbaar. Een uur was het bij mij niet, maar slechts een paar dagen. En wat een zalig gevoel hè, als je je plots een heel stuk beter voelt! Ik weet nog heel goed hoe blij ik was.
Hier was het echt een uur, een soort wolk die wegtrok uit mijn hoofd. Het was minimaal maar echt goed merkbaar. De volgende morgen merkte ik al verschil met opstaan, en met een week kreeg ik vanuit mijn omgeving al opmerkingen dat men opviel dat het zoveel beter ging (die wisten niet dat ik andere B12 slikte).
Ik was op vakantie en nu net weer thuis sinds een paar dagen merk wel dat het thuis iets zwaarder is, meer dingen die moeten dus meer "stress" vandaag de dosering iets omhoog gegooid en eens zien wat dat doet :)
Door Eef+Stippels
#3287682
Martine-Tom schreef:Ikben gewoon flabbergasted. Gister een hele drukke dag gehad. Na 6 uurtjes slaap 3 uur druk in de weer, in de auto naar Schiphol gestapt om iemand op te halen, daar uurtje gezeten, toen een uur met ov naar huis, thuis koffers uitgepakt, gewassen, met Tom gelopen, boodschappen gedaan en bed verschoont. sAvonds gewoon op de bank gezeten zonder ook maar ergens last van te hebben. Ja moe, maar normaal moe niet het alles overheersende vermoeide gevoel waarbij ook mijn hoofd mee gaat doen.
Mijn hoofd is stukken rustiger, niet meer van die doordraaf gedachtes, gewoon rust.

Dit is echt bizar en ik moet er gewoon aan wennen, in positieve zin ;)

Welk supplement (merk) neem jij?
Ik wil ook wel wennen aan minder vermoeidheid :biggrin2:
We nemen nu een raw whole-food b-complex, maar als er meer energie verkregen kan worden, graag!
Door Martine-Tom
#3287684
Eef+doggies schreef:Welk supplement (merk) neem jij?
Ik wil ook wel wennen aan minder vermoeidheid :biggrin2:
We nemen nu een raw whole-food b-complex, maar als er meer energie verkregen kan worden, graag!
https://www.topvitamins.nl/b12-actief-1 ... 0wod2sYOjw
Deze slik ik nu.

En het gaat met name om de toevoeging van B11 (foliumzuur) en adenosylcobalamine de metylcobalamine slikte ik al, dus kijk even welke samenstelling je nu hebt :)

Ik wil over op betere pillen en een hogere dosering maar vind het nu deze zo goed werken eng om een ander te bestellen :-[ :biggrin2:
Door Lida. S
#3287837
Zaterdag 25 maart is er in Nijkerk een lezing over B12. Lijkt me heel interessant.
Door Lida. S
#3287974
El_Kato schreef:Martine, die van topvitamine is alleen de methyl klopt dat?

Ik zit naar deze te kijken https://www.vitamineb12nu.nl/vitamineb1 ... pakket.php Iemand ervaring met dit merk?
Zij werken samen met Hans Reijnen, een huisarts die zich heeft verdiept in B12. Het kwam bij mij goed over. Info kan je vinden op www. menssana.nu
Door El_Kato
#3288093
Thx, ik ga me even inlezen en dan maar bestellen denk ik. Vooral dat rustiger in het hoofd en rustiger/beter slapen zou heel fijn zijn :)
Door Lida. S
#3288095
El_Kato schreef:Thx, ik ga me even inlezen en dan maar bestellen denk ik. Vooral dat rustiger in het hoofd en rustiger/beter slapen zou heel fijn zijn :)
als je vragen hebt kan je ze bellen of mailen. ik werd zo heel goed geholpen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door