Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Monique77
#3280660
Vandaag de honden voor het eerst eens alle 4 tegelijk mee genomen naar het bos omdat ik graag eens een foto wilde hebben met zijn allen

Wat ben ik toch gek op deze 4 kanjers !

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3280678
Mooi span!

Het is waarschijnljk niet zo bedoelt, maar die zwarte komt echt over als het zwarte schaap van de familie :biggrin2:
Door eelke
#3280679
En ik vroeg me af waar het bos dan is :P maar dat maakt verder niet uit, het span maakt genoeg goed!


Was je in je eentje met 4? Ik vind het knap!
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3280705
Angelique schreef:Mooi span!

Het is waarschijnljk niet zo bedoelt, maar die zwarte komt echt over als het zwarte schaap van de familie :biggrin2:
Hihi, nou dat is denk ik puur door de kleur want zij is de enige die altijd alles voor elkaar krijgt bij de 3 mannen
Maar ja, geen zakie hangen en andere kleur vertekend al snel ;D
eelke schreef:En ik vroeg me af waar het bos dan is :P maar dat maakt verder niet uit, het span maakt genoeg goed!


Was je in je eentje met 4? Ik vind het knap!
Dit bos is op ons prachtige eiland vlakbij Middelharnis
Ideaal, lekker rustig veel watertjes en kom zo goed als nooit iemand tegen

En vandaag was manlief mee, ik durf op zich wel met alle 4 alleen op pad, maar ik had nu even hulp nodig voor de foto's ;)
Door Aprilsnow
#3280745
Wat een leuk stel. Ik dacht iedere keer... kijk er fotobombt iedere keer een zwarte hond de foto :biggrin2:

Grappig om te zien hoe veel kleiner je meisje ook is t.o.v. je heren.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3280968
Wat leuk!
Even mezelf testen: op de bovenste foto staan je jongens van links naar rechts toch zo he? Kay, Sjors en Daan. Toch? :)
Moet ik meteen wel toegeven dat ik de naam van je meisje kwijt ben... :-[
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3281015
pearlsofpassion schreef:Wat leuk!
Even mezelf testen: op de bovenste foto staan je jongens van links naar rechts toch zo he? Kay, Sjors en Daan. Toch? :)
Moet ik meteen wel toegeven dat ik de naam van je meisje kwijt ben... :-[
Helemaal goed !!
En ons meisje heet Rox, met als bijnaam chickie (waar ze vaker beter naar luistert dan naar Rox ;D )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door