Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3279623
Collie gezien de spitse snoet? Ik vind het niet op een malamute lijken eigenlijk :???:

Gekruist met berghond gezien de vacht? Bv een akbash? Maar dan iets dat staande oren en spitsere snoet geeft..

Wel een prachtige hond trouwens!
Door Too
#3279666
src_esther schreef: Maarreuhh, die voor- en achterkant he, is van dezelfde hond?
;D ;D
Dit dus...
hij moet vast nog een beetje ' in z' n achterhand groeien'
Door Siberienne
#3279724
Doranto schreef:Kop heeft ook wel iets vaags van saarlooswolfhond vind ik.
Ik dacht collie, jij dacht saarloos: overeenkomst = schedelvorm. Schotse collie heeft de een schedelvorm die meer lijkt op die vd wolf dat bv die van een husky of malamute. Saarloozen hebben vaak ook een wat langere spitse snoet dan bv malamute.

Hoop niet voor te dat er wolf in zit :-X :-X
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3279725
Siberienne schreef:Ik dacht collie, jij dacht saarloos: overeenkomst = schedelvorm. Schotse collie heeft de een schedelvorm die meer lijkt op die vd wolf dat bv die van een husky of malamute. Saarloozen hebben vaak ook een wat langere spitse snoet dan bv malamute.

Hoop niet voor te dat er wolf in zit :-X :-X
Qua kop denk ik ook gelijk "wolf". Lijf is lastig, in zo'n lekkere overbouwde slungelfase.

Ik vraag me overigens af hoe groot de kans is dat de ouderdieren raszuiver waren en hoeveel dus te raden is. Zoveel raszuivere honden zie je in de regel niet in de asiels daar (als ik af ga op de foto's die regelmatig voorbij komen).
Door petrap
#3279822
src_esther schreef:Als de hond uit Istanbul komt zou ik niet aan newf of pyrenees denken, eerder akbash.
Maarreuhh, die voor- en achterkant he, is van dezelfde hond?
Haha, ja, het is best wel een stevige tante. Ik denk ook wel door niet al te beste voeding (veel brood). Ze heeft natuurlijk wel een dikke ondervacht. Hier staan wat meer foto's: http://animalcareprojects.nl/sub/zimba/
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door