Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3425762
hannabelgje schreef: za 08 mei 2021, 10:31 Vandaag alweer 2 jaar geleden dat ik mijn lieve brittenpoesje Fleur moest laten gaan. Wat was ze toch een portretje en iedereen was dol op haar. Zelfs mijn vader die helemaal niks heeft met katten. Ze wordt nog steeds gemist.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
:bigarmhug:

Sterkte vandaag! Dit soort dagen blijven gewoon........... Nah jah, je weet wat ik bedoel..........
#3425763
hannabelgje schreef: za 08 mei 2021, 10:31 Vandaag alweer 2 jaar geleden dat ik mijn lieve brittenpoesje Fleur moest laten gaan. Wat was ze toch een portretje en iedereen was dol op haar. Zelfs mijn vader die helemaal niks heeft met katten. Ze wordt nog steeds gemist.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
De tijd vliegt voorbij. En dan is het ineens alweer twee jaar geleden. Als de dag van gisteren. Dit is zóóó herkenbaar!

Sterkte Hanna!
#3425888
Gisteren heb ik eindelijk de as van Laika (overleden op 7 maart) teruggekregen via de dierenarts; dat duurt altijd zo lang hier in noordelijk Zweden. En laat nou toevallig vandaag het schilderij worden bezorgd door de post dat een vriendin van mij heeft gemaakt van onze lieve boxersnoetepetoet. Ik had een foto gekozen waarop Laika al oud was, en dus grijs, en met die rustige, wijze en toch ook ietwat nieuwsgierige blik in haar ogen die zo typerend voor haar was. Het rechteroog (voor de kijkers links) heeft dat tikje nieuwsgierige, het linkeroog dat berustende, ik-ben-al-oud-en-stiekem-best-een-beetje-moe dat ze de laatste maanden had. Echt fantastisch hoe Willeke (de schilderes) die blik heeft weten over te dragen op het doek.

En nu is het even net alsof Laika weer gewoon thuis in d'r mand ligt terwijl de baldadige jeugd buiten van het voorjaar geniet. Voelt fijn, maar ik moet wel even wat tranen wegpinken steeds. :'(

Laika door Willeke.jpg
Laika door Willeke.jpg (2.69 MiB) 1041 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door