Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3430714
Kim_S schreef: di 03 aug 2021, 22:56 Dat is inderdaad alweer een jaar geleden , die lieve Spot :'( We hebben hem nog even kunnen knuffelen toen jullie midden in de inpak- en leegruim-stress zaten... :-*
Eigenlijk toch wel heel leuk dat je hem nog geknuffeld hebt. Hier heeft niemand hem gekend (behalve dan de meneer) en dat is toch ook raar.
#3430715
KarenH schreef: wo 04 aug 2021, 08:30 Jeetje, niet normaal hoe snel de tijd gaat. En soms zal het ook wel lijken of het gisteren was.
Filmpjes heb ik altijd de meeste moeite mee, hoewel ze ook wel fijn zijn.
Ik kreeg via via een filmpje van ‘luidruchtige huskies’ en dat was zooo herkenbaar. Dat ik toch even gekeken heb naar hoe Spot kon ‘kletsen’. En ja, moeilijk en fijn tegelijk omdat hij dan even zo dichtbij is.

Ik moet wel zeggen, ik had een digits begrafenis van een goede bekende dit voorjaar waar ook filmpjes in zaten tussen foto’s en ik vond dat niet fijn. Blijkbaar de familie wel maar ik vond dat erg confronterend.

Voor wie mijn clown wil zien als ‘ie niet genoeg aandacht krijgt https://youtube.com/shorts/paCMdJsZH7g?feature=share
#3430718
sam28 schreef: wo 04 aug 2021, 09:33 Ik ben afgehaakt met lezen op pag 92 geloof ik. Het was me te confronterend. Soms klik ik gedachteloos dit topic aan en overvalt het me. Dus ergens wel behoefte maar geen moed. Zeker ook omdat Lea moet gaan binnenkort. :-\
Er ‘moet’ hier toch ook niks? Ik vind dit topic fijn om te ventileren maar ik verwacht niks van anderen hier, het is fijn om reacties te krijgen maar er zijn ook tijden geweest dat ik het niet op kon brengen om zelfs maar te kijken.

Dus Sam, wat je ook wel of niet doet hier, het is OK. Er hoeft niks. En als je zelf iets neer wil zetten of wil delen, en ik heb puf, dan stuur ik je een digitale knuffel. En niet, dan ga ik er vanuitdat je daar ook begrip voor hebt. En dan zijn er hier altijd wel anderen die er even in stappen.

Niks hoeft :-*
#3430726
sam28 schreef: wo 04 aug 2021, 09:33 Ik ben afgehaakt met lezen op pag 92 geloof ik. Het was me te confronterend. Soms klik ik gedachteloos dit topic aan en overvalt het me. Dus ergens wel behoefte maar geen moed. Zeker ook omdat Lea moet gaan binnenkort. :-\
Dat snap ik wel, hoewel ik er voor wat anderen betreft iets makkelijker naar kan kijken.
Vd week klikte ik per ongeluk een filmpje aan op mijn telefoon, was precies een filmpje wat ik had gemaakt een paar uur voor we Pr1mo lieten inslapen. Niet fijn.

Overmorgen zou hij 14 jaar oud worden, ik zit de hele week al met een knoop in mijn maag.
#3430728
Siberienne schreef: wo 04 aug 2021, 17:00 Hij was echt super expressief. Shadow is veel gereserveerder. Als ik thuis kwam kreeg ik ook altijd een hele voorstelling. Dat mis ik.

Jij sterkte de komende dagen. :-*

Dank je wel.
Pr1mo was ook zo expressief en een enorme persoonlijkheid. Hij kon zo heerlijk kletsen.
Ik hou van Iggy hoor, maar er mist iets wat ik wel had met Pr1mo.
#3430729
KarenH schreef: wo 04 aug 2021, 17:04 Dank je wel.
Pr1mo was ook zo expressief en een enorme persoonlijkheid. Hij kon zo heerlijk kletsen.
Ik hou van Iggy hoor, maar er mist iets wat ik wel had met Pr1mo.
Dat herken ik wel. Soms heb je iets speciaals met een hond. Meneer had dat met onze eerste husky, ik had dat met Spot.
#3430750
Je weet nooit hoe het loopt en aan wie je je hart weer verliest.

Voordat wij Oscar hadden reed ik best veel paard. Dat is toen we Oscar hadden op een laag pitje komen te staan. Nu herontdek ik mijn paardenpassie en als ik vandaag zonder enig praktisch bezwaar mocht kiezen tussen een paard en een hond, dan kwam er een paard. Had ik een paar jaar geleden echt niet gedacht, want ik rij al 20 jaar paard zonder een eigen paard te hebben. Dat gevoel was er gewoon nooit zo sterk, dat hoefde niet. Terwijl ik al sinds ik kan lopen droom van eigen honden hebben.

Misschien komt dat wel omdat Oscar zo diep in mijn ziel gekropen is. Misschien komt het gewoon omdat het gelopen is zoals het gelopen is. Ik vind het een mooi idee om daar niet te rationeel over na te denken, maar het gewoon te laten gebeuren. Dan komt er zoveel moois op je pad.
#3430830
Vandaag, 25 weken nadat we afscheid hebben moeten nemen, zou de leukste Italiaan van de wereld 14 jaar oud zijn geworden.
Natuurlijk is 13 1/2 jaar oud prachtig, maar we hadden afgesproken dat je zeker 20 jaar zou worden.
Bijlagen
210109-_NIK2794- 18755-bewerkt.jpg
210109-_NIK2794- 18755-bewerkt.jpg (264.75 KiB) 1357 keer bekeken
#3430873
KarenH schreef: vr 06 aug 2021, 11:56 Vandaag, 25 weken nadat we afscheid hebben moeten nemen, zou de leukste Italiaan van de wereld 14 jaar oud zijn geworden.
Natuurlijk is 13 1/2 jaar oud prachtig, maar we hadden afgesproken dat je zeker 20 jaar zou worden.
Wat een prachtige foto van hem. Ben je de dag een beetje door gekomen?

Het komt gewoon altijd te vroeg he? :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door