Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3417218
millyckk schreef: di 05 jan 2021, 19:41 Soms kan het op onverwachte momenten zo ontzettend "rauw" zeer doen..... :'( :-* :-*
Ja precies, dan zit je even lekker op de bank, komt hier nu een beetje rust in de tent, volgende week verhuizen we hopelijk voorlopig voor het laatste en dan ineens BENG. AU. Spot is er niet bij.

Zo fijn dat ik het dan even hier neer kan zetten en jullie knuffels krijg.
#3417220
Siberienne schreef: di 05 jan 2021, 20:47 Ja precies, dan zit je even lekker op de bank, komt hier nu een beetje rust in de tent, volgende week verhuizen we hopelijk voorlopig voor het laatste en dan ineens BENG. AU. Spot is er niet bij.

Zo fijn dat ik het dan even hier neer kan zetten en jullie knuffels krijg.
Zo wrang dan he, de honden moeten gewoon samen zijn. Waarom rent hij niet meer mee... heel herkenbare emoties. Goed dat je ze hier deelt.

Hier begrijpen we dat, kennen we het gevoel. Denken (of erger) zeggen we niet “je hebt toch nog een hond” of “dan neem je er toch weer een hond bij” :'(
#3417223
Zijn as staat ook nog steeds bij een goede vriendin in de kast, hij krijgt daar af en toe een aai maar geen idee wanneer dat hierheen kan komen. Voorlopig niet vrees ik. Met de post durf ik niet goed, bezoek komt voorlopig niet en ik heb nog even aan de verhuizer gedacht die elke week vanuit Nederland rijdt maar dat wordt toch ook lastig te regelen. En geen idee of ze dat doen en of het mag. Maar dat komt wel een keer en dan ben ik extra blij denk ik...
#3417225
Siberienne schreef: di 05 jan 2021, 21:44 Zijn as staat ook nog steeds bij een goede vriendin in de kast, hij krijgt daar af en toe een aai maar geen idee wanneer dat hierheen kan komen. Voorlopig niet vrees ik. Met de post durf ik niet goed, bezoek komt voorlopig niet en ik heb nog even aan de verhuizer gedacht die elke week vanuit Nederland rijdt maar dat wordt toch ook lastig te regelen. En geen idee of ze dat doen en of het mag. Maar dat komt wel een keer en dan ben ik extra blij denk ik...
Ik vind die verhuizer eigenlijk een puik plan, je kunt het toch altijd eens informeren? :-*
#3417226
Wij wandelden pas in het bos in Dwingeloo en kwamen langs het huis waar we vroeger veel met George zijn geweest toen het nog een B&B was. Dat is al jaren geleden maar altijd als we er langsliepen bleef George nog even bij de oprit staan kijken.......zal ik naar binnen gaan, zag je haar denken.......
Nu waren we er voor het eerst met Ivy en toen we langs het huis liepen stapte ze de oprit op en ging bij het hek staan kijken, zo wonderlijk.
Ach, m'n lieve Georgientje, zou ze die kleine een zetje hebben gegeven?
#3417252
Tanna schreef: di 05 jan 2021, 22:53 Wij wandelden pas in het bos in Dwingeloo en kwamen langs het huis waar we vroeger veel met George zijn geweest toen het nog een B&B was. Dat is al jaren geleden maar altijd als we er langsliepen bleef George nog even bij de oprit staan kijken.......zal ik naar binnen gaan, zag je haar denken.......
Nu waren we er voor het eerst met Ivy en toen we langs het huis liepen stapte ze de oprit op en ging bij het hek staan kijken, zo wonderlijk.
Ach, m'n lieve Georgientje, zou ze die kleine een zetje hebben gegeven?
Zo wonderlijk, die kleine signalen vanuit de overkant.
#3417721
Ik had er al iets over geschreven in het barfplaatscafe maar ook maar ff hier.
Gister met een dalmatierpup geknuffeld die hier in de buurt woont sinds kort. Het is echt een mini Ziva. Lekker stuiteren, lekker wild en super vrolijk. Heb een tijd met die man staan praten. Er liep nog een pup bij van iemand anders maar dat was geen dalmatier. :biggrin2:

Toen ik doorliep heb ik flink gehuild. Mezelf herpakt voor ik de apotheek in ging en het verder gelaten.
Vanochtend kwam er een vriendin langs uit haar werk (brandweer en 24u diensten) en haar dit ook vertelt en het huilen overviel me. Jeetje zeg, ik ben echt leeggelopen.
Het deed me beseffen dat ik nog lang niet toe ben aan een nieuwe hond, dit verdriet is echt nog zo heftig.

Ik mis Ziva verschrikkelijk.. :'( :'( :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door